Do czego suy szyber-dach!?

Data: 2013-06-09 17:09:15
Autor: tᴏ
Do czego suy szyber-dach!?
:D@w!d J@$ wrote:

Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

Jak Ci gołąb narobi na dach to będziesz widział od środka.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-09 22:33:28
Autor: uzytkownik
Do czego służy szyber-dach!?
Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości news:51b4b6bb$0$1461$65785112news.neostrada.pl...

Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

Jak Ci gołąb narobi na dach to będziesz widział od środka.

A propos gołębia i szyberdachu.
Kiedyś miałem okazję obserwować przez szyberdach gołębia, który usiadł mi na bagażniku dachowym i tak wraz ze mną przejechał przez pół miasta. Do 50km/h dzielnie stawiał czoła napierającym masom powietrza. Przy ok. 70km/h wymiękł. Najpierw powietrze zepchnęło go z bagażnika na dach, a następnie ślizgając się po szyberdachu, powietrze zacząło go spychać do tyłu samochodu. Zaczął walczyć z napierającym wiatrem, przebierając łapkami po szybie, aż wreszcie odfrunął autostopowicz. Jego sylwetka na dachu była przezabawna jak się mocował z wiatrem :)

Data: 2013-06-09 22:39:04
Autor: Krzysztof 45
Do czego służy szyber-dach!?
W dniu 2013-06-09 22:33, uzytkownik pisze:

[...]

Ten ptica walczył, ale z wycieraczkami :)
http://www.youtube.com/watch?v=6Cabww42ErA
--
Krzysiek

Do czego suy szyber-dach!?