Do czego to służy?

Data: 2012-03-30 07:58:03
Autor: HubertusBlues
Do czego to służy?
Witam,
Pytanie dotyczy relacji tv z meczu nba. Od jakiegos czasu (od początku tego sezonu?) przy prezentacji wyniku i czasu gry pod nazwami zespołów pojawiły się (dla mnie) tajemnicze światełka. Zapalają się o gasną. Po osiem na każdy zespół. Obok jest pojawiający się w trakcie gry "Bonus".

Przyznam, ze nie widziałem zbyt wielu meczy w całości w tym roku i umknęło mi przenzaczenie tego mechanizmu.

Byłby ktoś tak miły....

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-30 11:55:14
Autor: Budzik
Do czego to służy?
Osobnik posiadający mail hblues.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Swiatełka to dostepne czasy.
Bonus oznacza, ze druzyna ma conajmniej 4 faule i ma rzuty wolne za każdy kolejny.
W akademickiej jest to rozróżnione dodatkowo na bonus i bonus+.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Do czego to służy?