Do czytelników Gazety Wyborczej

Data: 2012-01-19 07:38:00
Autor: Jacek Biały
Do czytelników Gazety Wyborczej
Jeśli Adaś zechce, to Adaś wam udowodni, że Ziemia jest płaska.
I nie będzie to jego wina - każde oszołomstwo prosi się o swego
szarlatana.
Każdy kij ma dwa końce. Największymi oszołomami  III RP okazali się
być ci, którzy ten epitet rozpropagowali.

Życzę zdrowia!
Jacek Biały

Data: 2012-01-19 20:23:08
Autor: jadrys
Do czytelnikĂłw Gazety Wyborczej
W dniu 2012-01-19 16:38, Jacek Biały pisze:
Jeśli Adaś zechce, to Adaś wam udowodni, że Ziemia jest płaska.
I nie będzie to jego wina - każde oszołomstwo prosi się o swego
szarlatana.
KaĹźdy kij ma dwa końce. Największymi oszołomami  III RP okazali się
być ci, którzy ten epitet rozpropagowali.

Życzę zdrowia!
Jacek Biały

E tam, widać Ĺźe niezupełnie znasz definicje słowa "oszołomstwo".  Bo ja nie widzę po stronie zwolennikĂłw Adasia Ĺźadnego oszołomstwa, to tylko zimne wyrachowanie.

Data: 2012-01-19 16:49:06
Autor: jr
On 19 Sty, 20:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> szarlatana.
> Każdy kij ma dwa końce. Największymi oszołomami  III RP okazali się
> być ci, którzy ten epitet rozpropagowali.

E tam, widać że niezupełnie znasz definicje słowa "oszołomstwo"..  Bo ja
nie widzę po stronie zwolenników Adasia żadnego oszołomstwa

Trudno, żeby ślepy cokolwiek widział, ale ci ludzie kiedyś naprawdę
myśleli.
jb

Data: 2012-01-20 20:33:17
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-20 01:49, jr pisze:

[...]

Za to ty widzisz więcej niż pokazuje rzeczywistość.

Data: 2012-01-20 13:18:23
Autor: jr
On 20 Sty, 20:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Trudno, żeby ślepy cokolwiek widział, ale ci ludzie kiedyś naprawdę
> myśleli.
> jb

Za to ty widzisz więcej niż pokazuje rzeczywistość.

Czy ja wyglądam na marksistę?
jb

Data: 2012-01-21 05:44:40
Autor: stevep
Dnia 20-01-2012 o 22:18:23 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> myśleli.
> jb

Za to ty widzisz więcej niż pokazuje rzeczywistość.

I na idiotę.

--
stevep

Data: 2012-01-21 06:42:47
Autor: jr
On 21 Sty, 05:44, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 20-01-2012 o 22:18:23 jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Czy ja wyglądam na marksistę?
> jb

I na idiotę.

Powiedzcie no Piszczyk, kto oprócz was nie jest 'idiotą' lub
'kretynem'?

Data: 2012-01-22 04:31:01
Autor: stevep
Dnia 21-01-2012 o 15:42:47 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> jb

I na idiotę.

Powiedzcie no Piszczyk, kto oprócz was nie jest 'idiotą' lub

W polu widzenia akurat mam ciebie i to na razie wystarczy.

--
stevep

Data: 2012-01-21 09:31:01
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-20 22:18, jr pisze:
[...]

Nie wiem jak wyglądasz. Jest w necie twoja fotka? A co do twoich poglądów, to cechuje je czyste ultraprawicowe oszołomstwo.

Data: 2012-01-21 06:44:17
Autor: jr
On 21 Sty, 09:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Czy ja wyglądam na marksistę?
> jb

Nie wiem jak wyglądasz. Jest w necie twoja fotka? A co do twoich
poglądów, to cechuje je czyste ultraprawicowe oszołomstwo.

Na czym według ciebie ono polega?
jb

Data: 2012-01-22 10:57:39
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-21 15:44, jr pisze:

[...]

Na pisaniu "od rzeczy" przede wszystkim.

Data: 2012-01-21 10:45:33
Autor: [HeÂŽSk]
On Fri, 20 Jan 2012 20:33:17 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Trudno, żeby ślepy cokolwiek widział, ale ci ludzie kiedyś naprawdę
> myśleli.
> jb

Za to ty widzisz więcej niż pokazuje rzeczywistość.

 to sie nazywa miec wyobraznie ;o))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-22 10:56:35
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-21 10:45, "[HeÂŽSk]" pisze:
[...]

Ta, - Jacka bardzo często ponosi zacietrzewienie.

Data: 2012-01-22 07:50:23
Autor: jr
> [...]

> Życzę zdrowia!
> Jacek Biały

E tam, widać że niezupełnie znasz definicje słowa "oszołomstwo"..  Bo ja
nie widzę po stronie zwolenników Adasia żadnego oszołomstwa, to tylko
zimne wyrachowanie.

Wyrachowanie widziałbym bardziej po stronie Michnika, lecz jego szarzy
wyznawcy nie różnią się wiele od wyznawców ojca dyrektora. Pomimo
odmiennych idei jest wiele podobieństw: szablonowe poglądy, lęk przed
własnym zdaniem, łatwość w definiowaniu przeciwnika.
U katolików mogę to jeszcze zrozumieć, bo to jest po prostu religia,
lecz zwolennicy Adasia? To po prostu sekta.
Michnikowi trudno się dziwić. Wszak zawsze pragnął byc guru, więc ma i
on swoją owczarnie. Dziwi mnie natomiast polskie społeczeństwo. Jego
większość nie może się obejść bez jakiejś wyroczni, która pomyśli za
człowieka, powie mu kto jest kim, wytłumaczy co dobre a co złe.
Żałosne.
jb

Data: 2012-01-23 21:22:51
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-22 16:50, jr pisze:

[...]

No, ja to widzę inaczej. "Michnikowcy" raczej nie chcą nikomu nic dyktować, - nie prowokują swoim zachowaniem, nie starają się nikomu nic narzucać itditp., jednym słowem - nie widzę w takim zachowaniu Ĺźadnego oszołomstwa, taki zimny kalkulacyjny kapitalizm. Jest to odwrotność  do "Radiomaryjnych. - Ci z kolei (mimo ze ludzie uczciwi) ze wszystkich sił starają się narzucać innym swoją wolę.

Data: 2012-01-23 16:17:31
Autor: Jacek Biały
On 23 Sty, 21:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Żałosne.
> jb

No, ja to widzę inaczej. "Michnikowcy" raczej nie chcą nikomu nic

Gdybyś widział inaczej, nie czuł byś się dobrze.
Otóz wyobraź sobie, że gdyby nie Gazeta Wyborcza, tylko tacy jak ty
wierzyliby w jaruzelskie zbawiemie. Gdyby nie Gazeta Wyborcza,
bylibyście nieliczną sektą, która bardziej by szkodziła sobie niż
innym.

, - nie prowokują swoim zachowaniem

Oskarżanie ofiar największej katastrofy lotniczej nie jest prowokacją?
jb

Data: 2012-01-20 06:00:56
Autor: stevep
Dnia 19-01-2012 o 16:38:00 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Przecież tobie nie musi udowadniać tego co przyjąłeś na wiarę od prezia.

--
stevep

Data: 2012-01-22 11:09:14
Autor: Kudłaty Konservateesta
Do czytelnikĂłw Gazety Wyborczej
A jak adaś napisze, że ziemia jest płaska, a Ty ośmielisz się temu zaprzeczyć, to adaś poda Cię do sądu, a rozgrzany sędzia Cię skaże za obrazę jaśnie wielmożnego adasia szechtera. I adaś się rozpłacze, zabierze swoje zabawki i pójdzie do innej piaskownicy.

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2012-01-22 06:52:50
Autor: jr
On 22 Sty, 11:09, Kudłaty Konservateesta <n...@podam.com.pl> wrote:
A jak adaś napisze, że ziemia jest płaska, a Ty ośmielisz się temu
zaprzeczyć, to adaś poda Cię do sądu

Niekoniecznie.
Wystarczy, jak jego wyznawcy sie spienią.

, a rozgrzany sędzia Cię skaże za
obrazę jaśnie wielmożnego adasia szechtera. I adaś się rozpłacze,

Adaś sie śmieje. On dobrze wie, jaki jest świat.
jb

Data: 2012-01-22 13:22:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisał w wiadomości news:jfgn8a$jfv$4inews.gazeta.pl...
[...]

Strasznie za skórę Adaś wam zaszedł. Czasem czytam internetowe wydanie GW i po lekturze niektórych artykułów nie dziwię się waszej nienawiści do Michnika i jego gazety. Odsłania wasze wstydliwe strony. Jesteście równo wypunktowani i leżycie na deskach. Możecie tylko parskać jadem i nienawiścią do zwycięzcy. Tylko tyle...

Data: 2012-01-22 07:09:50
Autor: jr
On 22 Sty, 13:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <n...@podam.com.pl> napisał w wiadomościnews:jfgn8a$jfv$4inews.gazeta.pl...

> [...]

po lekturze niektórych artykułów nie dziwię się waszej nienawiści do
Michnika i jego gazety. Odsłania wasze wstydliwe strony.

Cóz on takiego odsłania? Polska ciemnotę? Przeciez on z tego żyje!
Produkuje moralizatorskie bajki dla polskiej ciemnoty nieźle się przy
tym bawiąc. Jedni go uwielbiają, inni nienawidzą i to jest jego
sukces.
jb

Data: 2012-01-23 21:25:59
Autor: jadrys
[...]

Tak, w czasie rozbiorów Jugosławii swoimi medialnymi manipulacjami wypunktował Serbów że do dzisiaj nie mogą się podnieść. Prawda też leży jeszcze na deskach.

Data: 2012-01-24 05:17:12
Autor: Jacek Biały
Do czytelników Gazety Wyborczej

Tak, w czasie rozbiorów Jugosławii

Jakich znowu rozbiorów Jugosławii? Kto ich rozbierał?
Jugosławię trzymał w kupie nie żaden Tito, tylko strach przed
interwencją Układu Warszawskiego. Po rozpadzie Zwiazku Sowieckiego
komunizm stracił racje bytu w Jugosławii. Lokalni czerwoni kacykowie
poczuli sie nareszcie wolni. Poubierali się w narodowe flagi i tak
rozebrali Jugosławię.
Generalnie komunizm jest ideologią konfliktu, więc nic dziwnego, że
skłóca ludzi. Rosja carska była opoką dla krajów takich jak Gruzja i
Armenia. Dzisiejsi Gruzini woleliby z Turkami do NATO niż do
postsowieckiej Rosji.

jb

Data: 2012-01-24 08:39:18
Autor: Jacek Biały
On 24 Sty, 14:17, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

skłóca ludzi. Rosja carska była opoką dla krajów takich jak Gruzja i
Armenia. Dzisiejsi Gruzini woleliby z Turkami do NATO niż do

Dajcie komuchom porzadzić w wielojęzycznej Szwajcarii. Najpierw
rozkradną ten kraj, potem oskarżą o biedę jednych przed drugimi, a na
końcu poszczują wszystkich przeciw sobie, sami zaś wyjadą z walizkami
pieniędzy.

jb

Data: 2012-01-23 05:12:09
Autor: stevep
Dnia 22-01-2012 o 11:09:14 Kudłaty Konservateesta <nie@podam.com.pl>  napisał(a):

[...]

Coś ci poradzę, zrób woskową figurkę znienwidzonego Adasia, wbijaj w nią  szpilki, a jak dojdziesz do szczytowania to będziesz miał satysfakcje, że  zaoszczędziołeś ręki.

--
stevep

Data: 2012-01-22 23:08:19
Autor: jr
On 23 Sty, 05:12, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 22-01-2012 o 11:09:14 Kudłaty Konservateesta <n...@podam.com.pl>
napisał(a):

> [...]

szpilki, a jak dojdziesz do szczytowania to będziesz miał satysfakcje, że

Cóż to Piszczyk..  Ręce wam opadają?!

_kolektyw

Data: 2012-01-23 14:25:22
Autor: stevep

napisał(a):

> [...]

szpilki, a jak dojdziesz do szczytowania to będziesz miał satysfakcje,  że

A tobie coś już dawno opadło pieniaczu.

--
stevep

Data: 2012-01-24 05:27:34
Autor: Jacek Biały
On 23 Sty, 14:25, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 23-01-2012 o 08:08:19 jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Cóż to Piszczyk..  Ręce wam opadają?!

> _kolektyw

A tobie coś już dawno opadło pieniaczu.

Gratuluję Piszczyk!
Uważajcie jednak na wieko, żeby się za wami domknęło.

_kolektyw

Data: 2012-01-24 17:53:30
Autor: rAzor
Rynce opadli! Patrzcie co - Jacek Biały napisał :-)  :
[...]

ZaleĹźy kto czyta i jakie wyciaga z lektury wnioski. :-)
Mnie GWno nauczyło antysemityzmu (pomimo wcześniejszej sympatii do starozakonnych) i sprzeciwu wobec liberalizmu obyczajowego, (chociaż wcześniej temu hołodowałem). Nienawiści do kapuśniaków, SB, MO, ZOMO nie musiało, bo nigdy tego nie robiło, a to akurat miałem już nabyte wcześniej.
Ot, populistyczne piśmidło, żerujące na naiwności, lękach i popędach młodych ludzi.
Aby dostrzec rzeczywiste spodlenie tego medium dość spojrzeć dzisiaj do portalu GWna - cycki, dupy, majtki, a istotne informacje gdzieś w tle.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-24 15:10:45
Autor: jr
On 24 Sty, 17:53, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
> [...]

> szarlatana.
> Każdy kij ma dwa końce. Największymi oszołomami  III RP okazali się

Zależy kto czyta i jakie wyciaga z lektury wnioski. :-)
Mnie GWno nauczyło antysemityzmu (pomimo wcześniejszej sympatii do
starozakonnych) i sprzeciwu wobec liberalizmu obyczajowego, (chociaż
wcześniej temu hołodowałem)

Czyli skutecznie zapędzili cię do getta.
Im tak naprawdę nie chodzi o liberalizm ani o zadnych Żydów. Dla nich
to jedynie narzędzia manipulacji, która sama w sobie stała się rutyną.
Aborcja, Żydzi, Homoseksualiści, etc... to idealne tamaty, które mogą
przykryć ich bandycko-złodziejska obecność. Ja ich nawet podziwiam.
Gardzę natomiast tymi wszystkimi, którzy bezkrytycznie wchodzą do ich
teatrzyka i za darmo odgrywają wyreżyserowane komedie. I niewazne, czy
te pudła rezonansowe stoją po tej, czy tamtej stronie.

jb

Data: 2012-01-26 18:17:46
Autor: Obserwator
Do czytelników Gazety Wyborczej
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Gardzę natomiast tymi wszystkimi, którzy bezkrytycznie wchodzą do ich
teatrzyka i za darmo odgrywają wyreżyserowane komedie. I niewazne, czy
te pudła rezonansowe stoją po tej, czy tamtej stronie.

ale skad spoleczenstwo moze wiedziec czy wchodzi do teatrzyka i gra
wyrezyserowana komedie, jesli jest rzetelnie poinformowane?

Skad wiesz, ze sam nie grasz juz jakiejs roli w tym teatrzyku?

Data: 2012-01-26 11:40:27
Autor: jr
Do czytelników Gazety Wyborczej
On 26 Sty, 19:17, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
[...]

To nie jest problem informacji, lecz sposobu działania.

Skad wiesz, ze sam nie grasz juz jakiejs roli w tym teatrzyku?

Tego do końca nigdy sie nie dowiesz. Możesz się na to jedynie
uodpornić lub nie.
jb

Data: 2012-01-26 23:37:20
Autor: Obserwator
Do czytelników Gazety Wyborczej
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> ale skad spoleczenstwo moze wiedziec czy wchodzi do teatrzyka i gra
> wyrezyserowana komedie,  jesli nie jest rzetelnie poinformowane?

To nie jest problem informacji, lecz sposobu dzialania.

a jaki sposob dzialania polecasz?

> Skad wiesz, ze sam nie grasz juz jakiejs roli w tym teatrzyku?

Tego do konca nigdy sie nie dowiesz. Mozeszz sie na to jedynie
uodpornic lub nie.

uwazasz sie za uodpornionego? Jak to u siebie rozpoznajesz?

Data: 2012-01-26 16:51:27
Autor: jr
Do czytelników Gazety Wyborczej
On 27 Sty, 00:37, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> To nie jest problem informacji, lecz sposobu dzialania.

a jaki sposob dzialania polecasz?

Zamiast zbierać informacje na temat innych proponuję skupić się na
własnych działaniach. Przede wszystkim być w pełni świadomym własnych
błędów zamiast wypierać je swoimi racjami moralnymi. Analiza własnych
błędów (jakie popełnia każdy) pozwoli lepiej zrozumieć naturę
przeciwnika niż zbieranie informacji z drugiej ręki.

> Tego do konca nigdy sie nie dowiesz. Mozeszz sie na to jedynie
> uodpornic lub nie.

uwazasz sie za uodpornionego?

A gdzie ja to znów powiedziałem?!
Nie rozumiesz, że trzeba działać, a nie 'uważać' siebie lub
kogokolwiek za cokolwiek (po prostu staraj się być odporny na
prowokacje i to wystarczy).

 Jak to u siebie rozpoznajesz?

Ty chyba jesteś naprawdę jakieś dziecko.
Dobranoc.
jb

Data: 2012-01-27 02:38:26
Autor: Obserwator
Do czytelników Gazety Wyborczej
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
> a jaki sposob dzialania polecasz?

Zamiast zbierac informacje na temat innych proponuje skupic sie na
wlasnych dzialaniach. Przede wszystkim byc w pelni swiadomym wlasnych
bledw zamiast wypierac je swoimi racjami moralnymi. Analiza wlasnych

bledow pozwoli lepiej zrozumiec nature
przeciwnika niz zbieranie informacji z drugiej reki.

to moze zacznij od siebie? widze, ze uwazasz mnie za przeciwnika, ale mojej natury nie znasz.Dlaczego nie starsz sie wiec jej poznac? Ja probuje poznac twoja. Ty pewnie bys chcial, zebym byl taki jak ty. Nie, moj drogi - ja taki jak ty nie jestem i nie bede.

Kolejny raz czepisz sie, mimo ze nawet przynalem ci racje w tekscie ktory zamiescilem pod twoim postem.

Ja przeciwnika znam lepiej anizeli myslisz:)

Generalnie nie zrozumiales mojego pytania ktore ci zadalem, a ktore bylo
kontynuacja dyskusji ktora rozpoczales swoim tekstem.

Po co wiec zamieszczasz tekst na grupie, skoro nie potrafisz dyskutowac
na temat merytorycznie i sprowadzasz rozmowe do wycieczek ad personam?

> uwazasz sie za uodpornionego?

A gdzie ja to znow powiedzialem?!
Nie rozumiesz, ze trzeba dzialac, a nie 'uwazac' siebie lub
kogokolwiek za cokolwiek (po prostu staraj sie byc odporny na
prowokacje i to wystarczy).

nigdzie nie powiedziales, ja ci zadalem po prostu pytanie.
Na grupie dyskusyjnej to tez dzialanie, prawda?
Gdybym nie byl odporny, to by mnie juz tu dawno nie bylo, wiec nie piernicz farmazonow. Na tej grupie sa same prowokacje, a osoba ktora przyzna sie, ze popiera PiS, jest atakowana non stop. Z tej grupy pisowcy juz dawno uciekli, bo tu nie ma z kim rozmawiac.

 Jak to u siebie rozpoznajesz?

Ty chyba jestes naprawde jakies dziecko.

nie moj drogi, to ty jestes infantylny i nie potrafisz odpiedziec normalnie   nawet na takie proste pytanie.
 Potrafisz napisac dosc sensowny tekst, ale kiedy juz mysle, ze mozna z toba porozmawiac merytorycznie, okazuje sie, ze ty nie potrafisz rozmawiac na temat wlasnego tekstu. To jakis dysonans poznawczy.

I teraz ja ci cos poradze: naucz sie sluchac tego co mowia inni ludzie.

Data: 2012-01-27 00:30:24
Autor: jr
Do czytelników Gazety Wyborczej
On 27 Sty, 03:38, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> przeciwnika niz zbieranie informacji z drugiej reki.

to moze zacznij od siebie? widze, ze uwazasz mnie za przeciwnika

Straszny jesteś megaloman. Jakbyś cokolwiek w moim życiu znaczył.

, ale mojej
natury nie znasz.

Każdy ją zna, kto zagląda na tą grupe dłuzej niż rok.
:-]]]]]]]]]

  Dlaczego nie starsz sie wiec jej poznac? Ja probuje poznac
twoja.

Ty naprawdę nie masz nic do roboty?

Ty pewnie bys chcial, zebym byl taki jak ty.
Nie, moj drogi - ja taki jak ty nie jestem i nie bede.

Kolejny raz czepisz sie, mimo ze nawet przynalem ci racje w tekscie ktory
zamiescilem pod twoim postem.

Wiesz co?
Ty się odwal i nie przyznawaj mi nigdy racji (bo to obciach jak jasna
cholera).

jb

Data: 2012-01-26 18:20:31
Autor: Obserwator

Data: 2012-01-26 19:05:23
Autor: rAzor
Rynce opadli! Patrzcie co - jr napisał :-)  :
ZaleĹźy kto czyta i jakie wyciaga z lektury wnioski. :-)
Mnie GWno nauczyło antysemityzmu (pomimo wcześniejszej sympatii do
starozakonnych) i sprzeciwu wobec liberalizmu obyczajowego, (chociaĹź
wcześniej temu hołodowałem)

Czyli skutecznie zapędzili cię do getta.

Nie - mam po prostu własne, wypracowane zdanie. Wyczyny stachanowców miłości tylko mnie utwierdziły w jego słuszności.

Im tak naprawdę nie chodzi o liberalizm ani o zadnych Żydów. Dla nich
to jedynie narzędzia manipulacji, która sama w sobie stała się rutyną.

Rutyną samą dla siebie? Niedorzeczność. Eurokomunizm i holo-biznes.

Aborcja, Żydzi, Homoseksualiści, etc... to idealne tamaty, które mogą
przykryć ich bandycko-złodziejska obecność.

Kontekst?

Ja ich nawet podziwiam.

Ja potępiam. Nie mam szacunku dla kasiarzy "na ucho", dla zwinnych palców kieszonkowców. Bandytów, zwłaszcza o globalnym zasięgu powinno się wieszać na brzozach i zostawiać ptaszyskom na żer.

[...]

Protest dla samego protestu, zawsze jest podlany "pożytecznym idiotą".

Data: 2012-01-26 11:31:31
Autor: jr
Do czytelników Gazety Wyborczej
> Ja ich nawet podziwiam.

Ja potępiam.

I cóż z tego, ze potępiasz?

Nie mam szacunku dla kasiarzy "na ucho", dla zwinnych
palców kieszonkowców. Bandytów, zwłaszcza o globalnym zasięgu powinno
się wieszać na brzozach i zostawiać ptaszyskom na żer.

mmmm.....

> [...]

> jb

Protest dla samego protestu, zawsze jest podlany "pożytecznym idiotą"..

Otóż własnie to!
jb

Data: 2012-01-26 20:54:55
Autor: rAzor
Do czytelnikĂłw Gazety Wyborczej
Rynce opadli! Patrzcie co - jr napisał :-)  :
Ja ich nawet podziwiam.

Ja potępiam.

I cóż z tego, ze potępiasz?

A chocby jeden głos w sieci mniej. Do tego kilka przekonanych... Ziarnko do ziarnka, do tego sprzyjająca aura i będzie piękny plon.

Nie mam szacunku dla kasiarzy "na ucho", dla zwinnych
palców kieszonkowców. Bandytów, zwłaszcza o globalnym zasięgu powinno
się wieszać na brzozach i zostawiać ptaszyskom na żer.

mmmm.....

Wolisz kanapkę?

[...]

No właśnie.

Data: 2012-01-26 16:27:09
Autor: jr
Do czytelników Gazety Wyborczej

> I cóż z tego, ze potępiasz?

A chocby jeden głos w sieci mniej. Do tego kilka przekonanych...

Piszesz na tej grupie od kilkunastu lat. Kogo tu przekonałeś do
czegokolwiek?

 Ziarnko
do ziarnka, do tego sprzyjająca aura i będzie piękny plon.

Oto stratosferyczne nadęcie tzw. pokolenia JPII: Bo my mamy
przenajswietrzą rację, więc Przenajświętrzy Bóg wnet przyniesie łaske
zwycięstwa.
Nigdy juz nie zwycięzycie. Zanim nazbierasz swoich 'ziarnek',
przyjrzyj sie obecnemu protestowi przeciw ACTA. Zobacz ile ich jest i
jaką niosą ze soba dynamikę. Z pewnością już nie jeden polityk pragnie
przechwycić ten potencjał dla własnych celów. I zapewniam cię, że
prędzej będzie to ktoś z palikociarni niż z kaczusiowej parafii. Wiesz
dlaczego? Tamci najpierw działaja, zanim się odkryją. W polityce
trzeba działać a nie utwierdzać się publicznie we własnych morałach i
czekać na zmiłowanie losu.

> Nie mam szacunku dla kasiarzy "na ucho", dla zwinnych

> mmmm.....

Wolisz kanapkę?

>>> jb

Dla mnie największym przykładem pożytecznych idiotów jest tz.
pokolenie JPII - przekonane o swojej niezwykłej wartości i jeszcze
większej bożej opatrzności, jaka w nagrodę wszystko za nich załatwi.
Widziałem te tępiejace z roku na rok umysły w latach 80 i
późniejszych, i dzisiaj nie widze dla nich żadnych szans. Żadna
'sprzyjajaca aura' was już nie czeka. Jesli w Polsce ktoś zrobi
Budapeszt, to ten ktoś najpierw was przeskoczy w sondażach (co
oczywiście w swoim świętym zadufaniu zlekceważycie).

jb

Data: 2012-01-27 01:27:24
Autor: Obserwator
Do czytelników Gazety Wyborczej
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
Dla mnie najwiekszym przykladem pozytecznych idiotow jest tz.
pokolenie JPII - przekonane o swojej niezwyklej wartoscici i jeszcze
wikszej bozej opatrznosci, jaka w nagrode wszystko za nich zaplatwi

wprawdzie piszesz do rAzora, ale jak ten twoj tekst przeczytalem, to
nie wytrzymalem i cos skorobne tak a propos.

Pisales tu kiedys, ze popierasz Fidesz i Orbana.

 A co ty na ten temat wiesz?

Przeciez Orban wlasnie nawiazuje do wartosci chrzescijanskich. Preambula nowej konstytucji wegierskiej oficjalnie do tych wartosci nawiazuje.

Pewnie cie zaskocze, ale Wegrzy sie wlasnie BARDZO  modlili do Boga.

Przypuszcam, ze byc moze malo wiesz co dzisiaj oznacza slowo BOG, wiec wydaje ci sie ze to nadal jest taki jakis stary dziadek z broda w ktorego wierzy prosty, glupi i ciemni ludzie.
Nie, tak nie jest. Ja jestem agnostykiem, ale znam prace naukowcow ktorzy
nie maja dzis specjalnych watliwosci ze cos takieg jak BOG rzeczywiscie istnieje.

Na obecnym poziomie wiedzy nikt z nas nie wie kim czy czym w istoci, ten BOG jest, ale sa przeslanki, powiadam, naukowe, ktore istnienie BOGA potwierdzaja.

Ludzkosc jest w tej chwili na jeszcze bardzo niskim poziomie intelektualnym.
My jestesmy jeszcze bardzo prymitywni.
 Przecietni ludzie sie modla, bo czuja intuicyjnie ze cos istnieje.

Ludzkosc w miare postepu i zdobywania wiedzy, bedzie na pewno lepiej
rozumiec pojecie tego biblijnego BOGA. Mnie wczesniej te wszystkie pogadanki religijne tez nudzily, uwazalem je po prostu za glupie. Bo sa nudne. Ale zmienilem zdanie po zapoznaniu sie z badaniami fizykow i po osobistych doswiadczeniach.

Nadal pozostaje agnostykiem, ale  nie osmielilbym sie w chwili obecnej powiedziac z pelnym przekonanie: BOGA nie ma. Piszesz w swoim tekscie o Palikocie, wczesniej pisales o tym, ze inni sa zmanipulowani (w kazdym razie cos w ten desen).

No moj drogi, jesli ty liczysz na to, ze wygra ktos taki jak Palikot-

to wlasnie jestes klasycznym przykladem czlowieka zmanipulowanego.

Czlowieka bardzo niebezpiecznie zmanipulowanego. Palikot to jeszcze lepszy dran i psychol, anizeli Tusk.

Ty oczywiscie nie musisz wierzyc, to twoj wybor, ale piszac tego typu teksty
na temat wiary - dajesz dowod na to, ze jestes bardzo slabo zorientowany w tej tematyce.

Data: 2012-01-27 00:18:05
Autor: jr
[...]

Guzik mnie to obchodzi!
Ważne jest co on robi, a nie co sobie myśli i co tam do czego
przywiazuje...

Preambula nowej konstytucji wegierskiej oficjalnie do tych wartosci nawiazuje.

Pewnie cie zaskocze, ale Wegrzy sie wlasnie BARDZO  modlili do Boga.

Cóżeś tak zaczął walić podwójne spacje po kazdej kropce? Duch Święty
cie nawiedził?
jb

Data: 2012-01-26 12:01:14
Autor: jr
On 26 Sty, 19:05, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:

> Czyli skutecznie zapędzili cię do getta.

Nie - mam po prostu własne, wypracowane zdanie. Wyczyny stachanowców
miłości tylko mnie utwierdziły w jego słuszności.

Obawiam się, że znają cię lepiej niz ty sam. Musisz być całkowicie
niezależny od tego rodzaju pism. Nie zmieniać się pod ich wpływem ani
w tę, ani w tamtą stronę.
Pamietam zagorzałych przeciwników GazWybu, którzy po ich 'wykryciu'
afery seksualnej w Samoobronie zaczeli przyklaskiwać, że "tym razem
się z nimi zgadzaja" i tak dalej. I po co? Nie tylko Samoobrona, lecz
cała ubecka Polska stoi pod znakiem pracy za seks i jak pokazało
życie, nie tylko Polska. Tymczasem im nie chodziło o żaden seks, tylko
o zemstę za podpisanie się pod rozwiazaniem WSI. W tym celu wyciąga
się jakiś stary jak świat problem i ogniskuje w pożądanym kierunku. W
Samoobronie nie dopatrzono się niczego nadzwyczajnego, lecz kto
dzisiaj w Tuskowej Polsce o tym pamieta?

> Im tak naprawdę nie chodzi o liberalizm ani o zadnych Żydów. Dla nich
> to jedynie narzędzia manipulacji, która sama w sobie stała się rutyną.

Rutyną samą dla siebie?

Rutyną jako taką.
Sposób komunikowania się, wpływania na innych może wynikać z samej
rutyny i nie zawsze muni być motywowany konkretnymi celami.
jb

Do czytelników Gazety Wyborczej