Do d...y z takimi źródłami!!!

Data: 2011-05-25 13:25:38
Autor: Tomasz Radko
Do d...y z takimi źródłami!!!
W dniu 2011-05-25 09:08, Hubertus Blues pisze:
Wg ESPN "Sources: Mike Brown heads Lakers' list".
Dla mnie to żart!
Pierwsze wzmianki o Browne traktowałem jako zwiększenie listy kandydatów. Tak,
żeby to wyglądało, że było dużo opcji, negocjacje były trudne ale wybraliśmy
najlepszego.
Ale żeby gadać z Mike'em na poważnie to już przesada.

Czy tylko ja uważam, że to poroniony pomysł?

Nie, nie tylko Ty. Ale Dunleavy czy Adelman to też takie sobie pomysły.

Data: 2011-05-25 14:39:16
Autor: s
Do d...y z takimi źródłami!!!
Czy tylko ja uważam, że to poroniony pomysł?

Nie, nie tylko Ty. Ale Dunleavy czy Adelman to też takie sobie pomysły.

Po Jacksonie ciezko bedzie o godnego nastepce.
Wiekszosc tych dostepnych "z nazwiskiem" IMO nieco juz jest wypalona (ze Sloanem na czele), mlodzi gniewni tez nie beda miec lekko, by okielznac cala te czerede z Kobosem, Artestem i Barnesem w szczegolnosci.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-05-25 06:46:30
Autor: Leszczur
Do d...y z takimi źródłami!!!
On 25 Maj, 14:39, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Sloanem na czele), mlodzi gniewni tez nie beda miec lekko, by okielznac
cala te czerede z Kobosem, Artestem i Barnesem w szczegolnosci.

Spoko. Po szalonym sukcesie w Detroit niech Lakers wyrwą Kuestera z
Pistąs (ku ogólnej radości zawodników, managementu, mediów, kibiców
oraz mojej własnej) a on juz pokaże zawodnikom kto tu rządzi!
Co??? Kobe chce leczyć paluszek i kostkę? Na bencha go na miesiąc!
Artest nie ukłonił się przed wejściem do gabinetu? 300 pompek! Nie -
kurwa - nie rowerowych!!! Gleba!!! Now!!!!

Zawodników trzeba krótko trzymać za pysk! Wtedy chodzą jak należy! Jax
był za miękki i dlatego Mavs ich pojechali 4-0!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-25 15:33:39
Autor: Tomasz Radko
Do d...y z takimi źródłami!!!
W dniu 2011-05-25 14:39, s pisze:
[...]

Porzućmy złudzenia. Czas tej drużyny Lakers przeminął. Jeszcze będzie
się pipczyć o "sercu mistrzów" i takie tam, ale Lakers przejmują
pozycję, którą przez ostatnie trzy-cztery sezony mieli Spurs. Silna,
postarzała drużyna bez realnych szans na mistrza.

Realnie patrząc Lakers potrzebują coacha do rebuildingu. I chyba nawet
potencjalna wymiana Bynum-Howard wiele nie zmieni, bo Lakers potrzebują
dynamiki na obwodzie i za cholerę nie mają jej skąd wziąć. No chyba żeby
Bryant zrezygnował z prawa veta przy wymianie i udało się go korzystnie
sprzedać.

Do d...y z takimi źródłami!!!