Do d...y z takimi źródłami!!!

Data: 2011-05-25 22:09:54
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Do d...y z takimi źródłami!!!
Dnia 25-05-2011 o 09:08:36 Hubertus Blues <hblues@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

Wg ESPN "Sources: Mike Brown heads Lakers' list".
Dla mnie to żart!
Pierwsze wzmianki o Browne traktowałem jako zwiększenie listy  kandydatów. Tak,
żeby to wyglądało, że było dużo opcji, negocjacje były trudne ale  wybraliśmy
najlepszego.
Ale żeby gadać z Mike'em na poważnie to już przesada.

Czy tylko ja uważam, że to poroniony pomysł?

Może i pomysł nie najlepszy, ale to fakt - Mike Brown nowym coachem w LA.

--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Do d...y z takimi źródłami!!!