Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?

Data: 2010-02-12 11:54:25
Autor: Auto
Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
(pomijam samochody flotowe, które mnie nie

interesują).

Tylko 3 latki z floty!!!

I to jest chyba Twój błąd, że je pomijasz. Klasą D jeżdzą w większości ludzie z firm reprezentujący już jakiś poziom kultury technicznej i dbania o własne bezpieczeństwo oraz dzieci wożonych na fotelikach.

Takie auto np. w Warszawie w trakcie trwania 3 letniego leasingu przejeżdza 60-100tkm, użytkownik oddając go do serwisu nie zastanawia się ile to kosztuje (odbiera fakturę z terminem płatności zerkając na ceny z ciekawości). Nie zdarzy Ci się auto po dużym dzwonie - bo takie są automatycznie usuwane z uwów leasingowych. Częśto są to auta parkowane non stop w podziemnych garażach (biuro - blok)

Po zakupie zazwyczaj inwestujesz w opony (od nowości mogą być słabe) i robisz następną inspekcję (za 10-20tkm).

Z aut które ja miałem z tej opcji jestem zadowolony najbardziej i kolejne to też będzie flota - 3 latek.

Głowna zaleta to cena c.a 40% wartości nowego, full serwis, brak dużych dzwonów, FV VAT na pełną wartość z możliwością odliczenia 60% VAT (dla prowadzących DG)

Główna wada to czasami większa liczba wgniotek i rys niż od użytkownika prywantnego, wynikające w głównej mierze z użytkowania w dużych miastach. Ale skoro potrzebujesz samochodu do roboty - nie ma to znaczenia.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4860 (20100212) __________

Data: 2010-02-12 12:08:28
Autor: krzyss
Do dużych przebiegów - nowy, cz y używany?
Auto pisze:

Tylko 3 latki z floty!!!

A gdzie sie takie kupuje ? np passata TDI 3 latka za 40k zl ?

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-02-12 12:50:08
Autor: szerszen

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4b7536b2$1news.home.net.pl...

A gdzie sie takie kupuje ? np passata TDI 3 latka za 40k zl ?

nie wiem cz pasata, ale moj kumpel znalazl komis aut polizingowych glownie auta na f czyli francuzy i ford, nie znam dokladnie namiarow, ale moge podpytac, wjazd od warszawy, poczatek walu miedzeszynskiego

Data: 2010-02-12 15:32:21
Autor: krzyss
szerszen pisze:

nie wiem cz pasata, ale moj kumpel znalazl komis aut polizingowych glownie auta na f czyli francuzy i ford, nie znam dokladnie namiarow, ale moge podpytac, wjazd od warszawy, poczatek walu miedzeszynskiego

popytaj, bo chetnie bym sobie zobaczyl... sadze poprostu ze troche przesadziles z ta niska cena i 40% :d

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-02-12 15:49:59
Autor: szerszen

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4b75667b$1news.home.net.pl...

popytaj, bo chetnie bym sobie zobaczyl... sadze poprostu ze troche przesadziles z ta niska cena i 40% :d

o cenie to akurat nie ja pisalem, kumpel kupil u nich ta "nadmuchana" meganke w naprawde niezlym stanie, ze wszystkimi papierami w dolnych granicach cen rynkowych

strona komisu http://euro-komis.gratka.pl ktora mi podeslal

Data: 2010-02-13 12:57:42
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:54:25 +0100, Auto napisał(a):

[...]

Potwierdzam. Klasą D kombi nie jeździ gówniażeria, więc auta nie są
skatowane. Serwisowanie jest obowiązkowe. I tak jak piszesz - auto może być
zmęczone wizualnie, bo nikt, kto ma służbowe mondeo nie będzie jak jedna
Weronika, prowadził wielodniowych dyskusji o wyższości jednego wosku nad
drugim, czy zamykał w samochodzie dzieciaka pod sklepem, by mu nie
porysowali dorobku życia wózkami. Nie demonizowałby też przebiegu takich
aut. U mnie w dziale są dwa focusy wynajęte na trzy lata z DCFM. Oba z
grudnia 2007r. Jeden ma 80 tyś. przebiegu, drugi niecałe 60 tyś. Ten drugi
nie przekroczy 100 tyś. gdy będziemy go oddawali do DCFM. Firma ma gęstą
sieć filii i nikt nie kręci dzień w dzień tras po 500km.  Nie mam tylko pojęcia skąd pozyskać taki samochód z udokumentowaną
przeszłością. My zdajemy je do DCFM, czy ING Leasing. Wiem, że niektóre
trafiają do komisów - ale całkowicie traci się ich historia. Jest książka
serwisowa, ale nie da się odtworzyć historii wypadkowości itp. Trzeba by
mieć znajomości w firmie leasingowej, by wyszukać ładne, niezniszczone auta
zdawane przez użytkowników. --
Pozdrawiam,

Przemek

Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?