Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?

Data: 2010-02-12 11:22:58
Autor: Michał
Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
Interesują mnie opinie ludzi, którzy dużo jeżdżą prywatnymi samochodami.
Jak sobie radzicie z tym problemem. Na zachodzie tacy ludzie jak my jeżdżą
nowymi samochodami, ale ja ciągle zarabiam jednak nieco mniej niż oni i nie
mogę podejść do tego tak bezrefleksyjnie.

Jest jeszcze jedna koncepcja, kupić auto z segmentu E lub delikatnie wyżej.
Jest spora szansa że wszystko będzie znacznie trwalsze, a te 100kkm później
wyjdzie już spora różnica na korzyść starszego samochodu E+ vs nowy D. minusy to znacznie droższe części, i więcej paliwa żre.
Trzeba by przeliczyć konkretne modele żeby coś więcej powiedzieć.

Pozdrawiam!

--

Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?