Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?

Data: 2010-02-12 13:14:30
Autor: Hinek
Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
Użytkownik "Macios" <macios_78@wp.pl> napisał

Interesują mnie opinie ludzi, którzy dużo jeżdżą prywatnymi samochodami.
Jak sobie radzicie z tym problemem.

Tu raczej trudno znalezc ludzi kupujacych nowe auta z segmentu o ktorym
piszesz. Tu jest PMS. Tu sie jezdzi uzywkami. Wiekszosc piszacych tutaj
nie pojmuje, ze mozna pogodzic sie z utrata wartosci auta. Godza sie np.
z utrata wartosci komputera - bo to dla nich  malo pieniedzy, ale
z utrata warosci auta nie godza sie, bo kwoty sa wieksze..Kiedys sie
to zmieni. W miare tego jak bedzie podnosic sie stopa zyciowa.

Oczywista rzecza jest ze lepiej jest kupowac rzeczy nowe.
Ja kupuje co okolo 5 lat nowe auto, przejezdzam 150-180tys i sprzedaje
za 1/3 ceny. Sypiam dobrze. Nie zapisuje sie w kolejki do mechanikow.
Nie pamietam zebym musial zjawiac sie w warsztacie poza okresowymi
przegladami.  Malo tego - jezdze zawsze do ASO. Nawet po gwarancji.
Nawet nie wiem JAKI OLEJ jest w aucie i nie interesuje mnie to.
Wlasnie za taki komfort uzytkowania place i dobrze mi z tym.

Na zachodzie tacy ludzie jak my jeżdżą  nowymi samochodami, ale ja
ciągle zarabiam jednak nieco mniej niż oni i nie  mogę podejść do
tego tak bezrefleksyjnie

Rzecz jest trywialnie prosta. Stac Cie na nowe auto - kupujesz.
Nie stac - nie kupujesz. Coz tu mozna wiecej wymyslec??
Pozdr

--
Hinek

Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?