Do expertów od zwrotu VAT (VZM)

Data: 2010-06-22 09:36:16
Autor: Auto
Do expertów od zwrotu VAT (VZM)
Witam

Mam fakturę na podłogę (gotowy parkiet czyli góra drewno spód płyta coś typu
deska barlinecka), na której widnieje PKWiU 20.20.12-35.20 Płyty warstwowe i
podłogowe. W rozporządzeniu nie ma wyszczególnionego tego PKWiU czy mogę ten
zakup zakwalifikować do zwortu 15% VAT podciągając pod pozycję 169
rozporządzenia tj. bez względu na symbol PKWiU Panele podłogowe i listwy
przypodłogowe laminowane, wykonane na bazie płyty pilśniowej HDF, MDF lub na
bazie płyty wiórowej.

Do expertów od zwrotu VAT (VZM)