Do filtra wedruja !!

Data: 2010-04-26 18:53:28
Autor: cyc
Do filtra wedruja !!
Mam przyjemnosc powiadomoc grupe , ze zaszczyt zapoznania sie z moim filtrem dostapili nastepujacy faszysci i gowniarze ( co n ajedno wychodzi jako , ze kazden faszysta nawet jesli wiekowy , mentanie jest gowniarzem ) :
1 - Hans Klos , podpisujacy sie jako J-23
2 - precz z PO
3 - Tomy M
4 -  DJMC Donald Musk
Poki co tylko czterech . Do bridza pasuje ale tepaki grac nie potrafia bo to gra dla myslacych .
Lista nie jest zamknieta i calkiem prawdopodobne , ze zostanie uzupelniona o kolejnych czterech co daloby juz mozliwosc rozegrania turnieju .
Decyzji nie musze uzasadniac , ta dla wszystkich norlanych jest zrozumiala a kretyni nie musza wiedziec jako ze i tak z natury rzeczy nic nie wiedza .
Traktuje to w zasadzie jako zeslanie czasowe i jesli dojda do mnie sluchy , ze osobniki te zaczynaja wykazywac sie choc szczatkowym procesem myslenia , kwarantanna zostanie warunkowo cofnieta .
Uprasza sie o niepisanie podan w sprawie zmiany mojej decyzji bo ta juz zapadla i jest nieodwolalna !.
Ze dwoch lub trzech jest w stanie zawieszenia , ktory polega na tym , ze sa lub beda ignorowani .
Ktory nalezy do tej ostatniej grupy nie musze wskazywac , to wyjdzie w czasie grupowych
" dyskusji " .
"Ciule zegnam was " , po naszemu , narazicho !.

cyc

Data: 2010-04-26 10:11:33
Autor: Antenka
Do filtra wedruja !!
On 26 Kwi, 18:53, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

A ja nieee? :DDD

Antenka

Data: 2010-04-26 19:21:02
Autor: Tomy M.
Do filtra wedruja !!
Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:40da0e2e-d41a-4a90-985a-c8b01624fcaer1g2000yqb.googlegroups.com...

A ja nieee? :DDD

.... Ty nie, bo to stary Ubek i do tego szowinista ;-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 11:52:44
Autor: DJ MC Donald Musk
Do filtra wedruja !!
[...]

ja juz u ciebie z 10 razy bylem w KF ale zawsze byles ciekaw co mysle
o twoich niestworzonych teoriach spiskowych i mnie wyciagales...tak i
teraz bedzie....

Data: 2010-04-26 11:54:43
Autor: DJ MC Donald Musk
Do filtra wedruja !!
[...]

mnie juz z 10 razy wrzucales ale zawsze byles ciekaw co mysle o twoich
teoriach spiskowych i mnie wyciagales...

Data: 2010-04-26 18:56:52
Autor: raff
Do filtra wedruja !!
A kogo to obchodzi Cycu ?

Mnie tez mozesz wrzucic, nawet mucha nie pierdnie z tego powodu.

R.

Data: 2010-04-26 10:12:01
Autor: Antenka
Do filtra wedruja !!
On 26 Kwi, 18:56, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
A kogo to obchodzi Cycu ?

Mnie tez mozesz wrzucic, nawet mucha nie pierdnie z tego powodu.

R.

:DDD

Antenka

Data: 2010-04-26 19:10:34
Autor: cirrus
Do filtra wedruja !!
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4gkk$1ec$1news.onet.pl...
A kogo to obchodzi Cycu ?
Mnie tez mozesz wrzucic, nawet mucha nie pierdnie z tego powodu.
R.

Ale tylko z tych much co obsrały cysorza.

--
stevep

Data: 2010-04-26 21:24:33
Autor: karwanjestkretynem
Do filtra wedruja !!

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

A kogo to obchodzi Cycu ?

Powinno obchodzic tych, którzy tam powędrowali, po to, żeby nie pisali do tego, który ich tam umieścił. Hanys siedzi u mnie w filtrze od ponad roku i jak na idiotę przystało co jakiś czas wypisuje do mnie swoje brednie.

Przemysław Warzywny

--

" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

Data: 2010-04-27 08:20:32
Autor: cyc
Do filtra wedruja !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr4qs0$pjr$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości

[...]

Które czytasz ciołku, i nie możesz się odgryźć. :-)
Cóż mnie może obchodzić, wypływająca z matołectwa, twoja decyzja o umieszczeniu mnie w sitku? To ja mam pilnować, żebyś się małpo nie pocięła brzytwą? :-)
Fajny to rodzaj "kary", kiedy ciołki wsadają mnie do KF-a i później muszą sobie zemleć w gębie nasuwające się riposty.
Miód!
Piotr

To dziala w ten spsob , ze posty zfiltrowanych posrednio czasem trafiaja do filtrujacego . Po prostu jako odpowiedzi na posty innych grupowiczow .
To jest jasne . bywa tak , ze przeczyta sie post nie wiedzac iemal do konca , ze autorem jest sfiltrowny .
Tylko dwia osoby przez cala moja wieloletnia "kariere" grupowa byy w filtrze. Zostal tylko niejaki azor . Decyzje o wrzuceiu tych kilku podjalem w chwili , kiedy uznalem , ze osoby te nie kwalifikuja sie do tego aby mogly byc powaznie traktowane . Wszystko ma jakies granice , nawet glupota , chamstwo i agresja . Nie musze tego tolerowac i nie chce . Ci ludzie i im podobni doprowadzili grupe do stanu , ktory mozna smialo okreslic jako smietnik , szambo , czy co tak kto woli byle bylo smierdzace i obrzydliwe .
Osiagneli mistrzostwo swiata , podobnie jak kaczory w dzieleniu nas , napuszczaniu wzajemnemu , czy bezpodstawnym opluwaniu i pomawianiu .
Ja w tym uczestniczyc nie chce , ani tez nie chce byc prowokowany jako , ze wtedy i mnie czasem "nerw popusci" a tym sie brzydze .

cyc

Data: 2010-04-27 08:31:22
Autor: karwanjestkretynem
Do filtra wedruja !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Ten śląski głupek zapewne o tym wie, tylko jak ma prostak wytłumaczyc narzucanie się komuś, kto go olał? Brnie  we własne idiotyzmy usiłując "wyjaśnic"swoje prostackie postępowanie. Ot i tyle.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-26 20:24:37
Autor: awe
Do filtra wedruja !!
Ty sie cycu zacznij leczyc, ja wiem ze ty nie jestes napoleonem, co najwyzej mozesz sie napic - jak ci ktos postawi....a ty ciagle jak ten uparty ciec wydajesz rozkazy swoim wydumanym pulkom - patrzcie ludzie co ta partia robi z ludzmi, zalosne...
awe

Data: 2010-04-26 20:45:15
Autor: Tomy M.
Do filtra wedruja !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4lca$ifo$1news.onet.pl...
[...]

Ale listę odpierodlił elegancką.
Zmieściłem się nawet na pudle!
Druknę ją chyba sobie i powieszę na ścianie ;-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 22:54:24
Autor: awe
Do filtra wedruja !!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd5df3b$0$17105$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
na tej liscie sami patrioci..ten cyc ma wonch:-)
awe

Data: 2010-04-26 21:35:27
Autor: u2
Do filtra wedruja !!
W dniu 2010-04-26 18:53, cyc pisze:
"Ciule zegnam was " , po naszemu , narazicho !.

O, ciul się odezwał :)

Data: 2010-04-26 12:39:28
Autor: Antenka
Do filtra wedruja !!
On 26 Kwi, 21:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-26 18:53, cyc pisze:

> "Ciule zegnam was " , po naszemu , narazicho !.

O, ciul si odezwa :)

A ja myślę, że to jest krzyk cyca o pomoc. On naprawdę potrzebuje
specjalistycznej pomocy lekarskiej.

Antenka

Data: 2010-04-26 21:41:06
Autor: u2
Do filtra wedruja !!
W dniu 2010-04-26 21:39, Antenka pisze:
A ja myślę, że to jest krzyk cyca o pomoc. On naprawdę potrzebuje
specjalistycznej pomocy lekarskiej.

Takiego ciula trudno nie ignorować, podobnie jak ciula herr ska :)

Data: 2010-04-26 21:49:11
Autor: raff
Do filtra wedruja !!
u2 pisze:
W dniu 2010-04-26 21:39, Antenka pisze:
A ja myślę, że to jest krzyk cyca o pomoc. On naprawdę potrzebuje
specjalistycznej pomocy lekarskiej.

Takiego ciula trudno nie ignorować, podobnie jak ciula herr ska :)

Cyc jest zabawny, podczas gdy Hesk to zlosliwa gnida.

R.

Data: 2010-04-26 21:55:16
Autor: u2
Do filtra wedruja !!
W dniu 2010-04-26 21:49, raff pisze:
Cyc jest zabawny, podczas gdy Hesk to zlosliwa gnida.

Czasami cyc cycuje i wtedy czasami reaguję, ale często jest zwykłym ciulem.

Data: 2010-04-27 08:09:18
Autor: cirrus
Do filtra wedruja !!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1e04811-5f0d-4b24-8a0b-df64b947068cm31g2000vbs.googlegroups.com...
On 26 Kwi, 21:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Zareklamuj mu swojego psychiatrę.

--
stevep

Data: 2010-04-26 23:01:49
Autor: cytryna
Do filtra wedruja !!
[...]

Tow.Cycek dzieli sprawiedliwie, jednych do sitka innych - na czele z nim samym - do szamba.Też gustowna czwórka z Boukunem, Browarkową, Lornem do gry pałka-gałka-włos. Pewnie rezerwowi już przerabiają nóżkami czekając w kolejce. --

Data: 2010-04-26 23:57:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Do filtra wedruja !!

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

gry pałka-gałka-włos. Pewnie rezerwowi już przerabiają nóżkami czekając w

   Mnie czasami zal tego kaleki, lecz tylko czasami.

   AR

Do filtra wedruja !!