Do filtra wedruja !!

Data: 2010-04-26 20:24:37
Autor: awe
Do filtra wedruja !!
Ty sie cycu zacznij leczyc, ja wiem ze ty nie jestes napoleonem, co najwyzej mozesz sie napic - jak ci ktos postawi....a ty ciagle jak ten uparty ciec wydajesz rozkazy swoim wydumanym pulkom - patrzcie ludzie co ta partia robi z ludzmi, zalosne...
awe

Data: 2010-04-26 20:45:15
Autor: Tomy M.
Do filtra wedruja !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4lca$ifo$1news.onet.pl...
[...]

Ale listę odpierodlił elegancką.
Zmieściłem się nawet na pudle!
Druknę ją chyba sobie i powieszę na ścianie ;-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 22:54:24
Autor: awe
Do filtra wedruja !!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd5df3b$0$17105$65785112news.neostrada.pl...

[...]

na tej liscie sami patrioci..ten cyc ma wonch:-)
awe

Do filtra wedruja !!