Do filtra wedruja !!

Data: 2010-04-26 21:35:27
Autor: u2
Do filtra wedruja !!
W dniu 2010-04-26 18:53, cyc pisze:
"Ciule zegnam was " , po naszemu , narazicho !.

O, ciul się odezwał :)

Data: 2010-04-26 12:39:28
Autor: Antenka
Do filtra wedruja !!
On 26 Kwi, 21:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-26 18:53, cyc pisze:

> "Ciule zegnam was " , po naszemu , narazicho !.

O, ciul si odezwa :)

A ja myślę, że to jest krzyk cyca o pomoc. On naprawdę potrzebuje
specjalistycznej pomocy lekarskiej.

Antenka

Data: 2010-04-26 21:41:06
Autor: u2
Do filtra wedruja !!
W dniu 2010-04-26 21:39, Antenka pisze:
A ja myślę, że to jest krzyk cyca o pomoc. On naprawdę potrzebuje
specjalistycznej pomocy lekarskiej.

Takiego ciula trudno nie ignorować, podobnie jak ciula herr ska :)

Data: 2010-04-26 21:49:11
Autor: raff
Do filtra wedruja !!
u2 pisze:
W dniu 2010-04-26 21:39, Antenka pisze:
A ja myślę, że to jest krzyk cyca o pomoc. On naprawdę potrzebuje
specjalistycznej pomocy lekarskiej.

Takiego ciula trudno nie ignorować, podobnie jak ciula herr ska :)

Cyc jest zabawny, podczas gdy Hesk to zlosliwa gnida.

R.

Data: 2010-04-26 21:55:16
Autor: u2
Do filtra wedruja !!
W dniu 2010-04-26 21:49, raff pisze:
Cyc jest zabawny, podczas gdy Hesk to zlosliwa gnida.

Czasami cyc cycuje i wtedy czasami reaguję, ale często jest zwykłym ciulem.

Data: 2010-04-27 08:09:18
Autor: cirrus
Do filtra wedruja !!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1e04811-5f0d-4b24-8a0b-df64b947068cm31g2000vbs.googlegroups.com...
[...]