Do grupowych bandziorów

Data: 2010-10-20 10:44:28
Autor: Zahir
Do grupowych bandziorów
Kilka razy zwracałem się do was o zaprzestanie wulgaryzmów, obrażania, wyzwisk, opluwania. Proponowałem spokojną, rzeczową dyskusję! Czy któryś z was: awe, jaksa, raff, razor, hans - przyjęli moją propozycję? Nie! W zamian wysyłaliście stek bluźnierstw, wyzwisk, nasze matki nazywaliście kurwami, a ojców alfonasami. Tacy bandyci jak jaksa i raff przez długie miesiące opluwali żonę prezydenta, opluwali Tuska, jego rząd. Dziś domagacie się zrozumeinia?! Oko za oko, a nie nastaw drugi policzek! Zasłużyliście dranie na odrazę! Szkoda tylko tych niewinnych ludzi, których zabił podobny wam szaleniec! Społeczeństwo ma dość waszych wybryków z krzyżem, złosliwym składaniem wieńców  przed pałacem. Ma dość was!  Deklarujecie się katolikami, czy tak nauczał wasz Chrystus? Pluć na innych? W niedzielę pewnie pójdziecie do koscioła. Na msze. Jak wam nie wstyd iść z bluźnierstwem w myślach? Jesteście obłudni i źli. Odrażający!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 01:48:15
Autor: Hans Kloss
Do grupowych bandziorów
On 20 Paź, 09:44, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-20 11:20:27
Autor: Zahir
Do grupowych bandziorów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d5cbfac-78bb-440c-8904-2da88639b867x17g2000yqn.googlegroups.com...
On 20 Paź, 09:44, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 11:33:50
Autor: dK
Do grupowych bandziorów

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cbeb456$0$27031$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Typowy narodowy-katolik.

dK

Data: 2010-10-20 11:38:35
Autor: MH
Do grupowych bandziorów

> [...]
> J-23
>

> Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją > nienawiśc!

Eeee tam. Głupek pospolity i tyle.

MH

--

Do grupowych bandziorów