Do grupowych fachowców od awiacji

Data: 2011-01-02 21:35:06
Autor: MH
Do grupowych fachowców od awiacji
W zeszłym roku leciałem z Frankfurtu do Pyrzowic. Lądowanie jednak miało
miejsce w Balicach ze względu na mgłę w Pyrzowicach. MH --

Data: 2011-01-02 14:01:29
Autor: Hans Kloss
Do grupowych fachowców od awiacji
On 2 Sty, 22:35, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
W zesz ym roku lecia em z Frankfurtu do Pyrzowic. L dowanie jednak mia o
miejsce w Balicach ze wzgl du na mg w Pyrzowicach.

MH

Widocznie takie polecenie dostał kapitan od kontrolera ruchu
lotniczego. Spokojna głowa, sam zmiany miejsca lądowania nie wymyślił,
co więcej- nie miał do tego żadnego prawa.
J-23

Data: 2011-01-02 22:12:32
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 2 Sty, 22:35, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> W zesz ym roku lecia em z Frankfurtu do Pyrzowic. L dowanie jednak mia o
> miejsce w Balicach ze wzgl du na mg w Pyrzowicach.
>
> MH

Widocznie takie polecenie dosta=B3 kapitan od kontrolera ruchu
lotniczego. Spokojna g=B3owa, sam zmiany miejsca l=B1dowania nie wymy=B6li=
=B3,
co wi=EAcej- nie mia=B3 do tego =BFadnego prawa.
J-23

=============

W/g relacji osób czekających na mnie w Pyrzowicach , Wizzair z Londynu lądował. MH

Data: 2011-01-02 14:43:54
Autor: Hans Kloss
On 2 Sty, 23:12, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:

W/g relacji osób czekających na mnie w Pyrzowicach , Wizzair z Londynu lądował.

Patrz moja poprzednia notka. Pilot przy starcie i przy lądowaniu jest
jak pies Pawłowa, wykonuje komendy naziemnej obsługi lotniska a
samodzielnie nawet mu pierdnąć nie wolno. Ostatnia samodzielna decyzja
pilota o jakiej słyszałem odbyła się na Wyspach kanaryjskich:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_na_Teneryfie
J-23

Data: 2011-01-03 11:23:50
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:88ae298c-3ab4-4301-9cec-cbefffb83a09c39g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -

Czas zacząć się leczyć.
Pilot rzeczywiście jest jak pies Pawłowa,
ale od momentu jak SAM podejmie decyzję o lądowaniu.

bolek

Data: 2011-01-03 04:23:00
Autor: Hans Kloss
Do grupowych fachowców od awiacji
On 3 Sty, 11:23, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Czas zacz si leczy .
To się lecz, o le znajdziesz lerkarza który soię podejmie uleczyć
twoje wodogłowie.
Pilot rzeczywi cie jest jak pies Paw owa,
ale od momentu jak SAM podejmie decyzj o l dowaniu.

Jedyne co pilot SAM może obsłudze lotniska powiedzieć od siebie to że
spękał i boi się lądować, w związku z czym prosi o pozwolenie
odejścia. SAM podejmie decyzje o lądowaniu, LOL, stuknij się w ten
głupi kaczan- prosi pokornie  o pozwolenie lądowania i albo je dostaje
albo nie, koniec. NA KTÓRYM PASIE ma lądować, o tym też SAM zadecyduje
wg ciebie? To byśmy dopiero mieli jatkę na lotniskach...
Jakoś tak się dziwnie składa że proplatfonsy i antykaczyści to z
reguły osobnicy dotknięci rozmiękczeniem mózgu.
J-23

Data: 2011-01-03 15:38:54
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6b62b218-b004-4a5d-8a53-be4eb9210826q18g2000vbk.googlegroups.com...
On 3 Sty, 11:23, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Jakoś tak się dziwnie składa że proplatfonsy i antykaczyści to z
reguły osobnicy dotknięci rozmiękczeniem mózgu.
J-23

-- -- -- -- -- -- -- -
Jestem antyplatfonsem i antykaczystą.
Ty jesteś kaczystą.
Czy w tych waszych zakutych łbach mieści się ciś takiego
że ktoś może ich uważać za śmieci ?
I tych PO i z PiS-u,
i z SLD i całej reszty.

Data: 2011-01-03 15:40:45
Autor: u2
Do grupowych fachowcĂłw od awiacji
W dniu 2011-01-03 15:38, bolek pisze:
Jestem antyplatfonsem i antykaczystÂą.
Ty jesteÂś kaczystÂą.
Czy w tych waszych zakutych Âłbach mieÂści siĂŞ ciÂś takiego
Âże ktoÂś moÂże ich uwaÂżaĂŚ za Âśmieci ?

Sam jesteś śmieć.

Data: 2011-01-03 16:20:22
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d21dff1$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-03 15:38, bolek pisze:
Jestem antyplatfonsem i antykaczyst?.
Ty jeste? kaczyst?.
Czy w tych waszych zakutych 3bach mie?ci sie ci? takiego
?e kto? mo?e ich uwa?aa za ?mieci ?

Sam jesteś śmieć.

Powiedział śmieć.
Czyli witaj w klubie. Kmiotku.

Data: 2011-01-03 11:43:10
Autor: MH
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Czas zacząć się leczyć.
Pilot rzeczywiście jest jak pies Pawłowa,
ale od momentu jak SAM podejmie decyzję o lądowaniu.

=================

Hans zna się na wszystkim.

MH

Data: 2011-01-03 04:23:37
Autor: Hans Kloss
Do grupowych fachowców od awiacji
On 3 Sty, 12:43, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Hans zna się na wszystkim.
Hans ma okazję latać od czasu do czasu. A za komuny miał nieraz okazję
rozmawiać z pilotami wojskowymi bo pracował przez czas jakiś w
zakładzie robiącym części dla MIG-ów.
J-23

Data: 2011-01-03 16:32:43
Autor: jadrys
Do grupowych fachowców od awiacji
W dniu 2011-01-03 12:43,  MH pisze:

=================

Hans zna się na wszystkim.

MH

No, powiedzmy że akurat w tej konkretnej sprawie ma rację.

Data: 2011-01-02 22:39:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifqr2a$mgr$1inews.gazeta.pl...
W zeszłym roku leciałem z Frankfurtu do Pyrzowic. Lądowanie jednak miało
miejsce w Balicach ze względu na mgłę w Pyrzowicach.

Miałeś szczęście, że z tobą nie leciały wiadome osoby.

Data: 2011-01-02 23:03:54
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-02 22:35,  MH pisze:
W zeszłym roku leciałem z Frankfurtu do Pyrzowic. Lądowanie jednak miało
miejsce w Balicach ze względu na mgłę w Pyrzowicach.

Mogłeś porozmawiać z pilotem, że lądować może/musi w Pyrzowicach... Tylko czy teraz, pisałbyś posty na psp... ;->

Data: 2011-01-02 23:52:13
Autor: raff

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ifqr2a$mgr$1inews.gazeta.pl...
W zeszłym roku leciałem z Frankfurtu do Pyrzowic. Lądowanie jednak miało
miejsce w Balicach ze względu na mgłę w Pyrzowicach. MH

Dobrze, ze nie masz na pienku z premierem. Moze by sie dogadal z Putinem... W koncu jeden samolot wiecej, jeden mniej... Jak sie ma krew na rękach...

R.

Do grupowych fachowców od awiacji