Do grupowych katolików - pytanie !!

Data: 2011-01-12 00:00:33
Autor: MH
Do grupowych katolików - pytanie !!
Pytanie dotycz±ce kolejnego sukienkowego tygodnika..  Chodzi o "Tygodnik
Powszechny". Jak oceniacie ten periodyk ? Pozytywnie , czy negatywnie ??

MH

Data: 2011-01-12 01:52:45
Autor: Jaksa
Do grupowych katolikĂłw - pytanie !!
On Wed, 12 Jan 2011 01:00:33 +0100,  MH <logiznam@gazeta.skasuj-to.pl>  wrote:

Pytanie dotyczÄ…ce kolejnego sukienkowego tygodnika..  Chodzi o "Tygodnik
Powszechny". Jak oceniacie ten periodyk ? Pozytywnie , czy negatywnie ??

MH

Negatywnie.

Jaksa

Data: 2011-01-12 01:01:45
Autor: MH

wrote:

> Pytanie dotycz=C4=85ce kolejnego sukienkowego tygodnika..  Chodzi o "T=
ygodnik
> Powszechny". Jak oceniacie ten periodyk ? Pozytywnie , czy negatywnie =
??

> MH

Negatywnie.

Jaksa
=================

Mea Culpa !!  Zapomniałem zapytać o uzasadnienie ..

MH

Data: 2011-01-12 02:16:15
Autor: Jaksa

wrote:

> Pytanie dotycz=C4=85ce kolejnego sukienkowego tygodnika..  Chodzi o  "T>> ygodnik
> Powszechny". Jak oceniacie ten periodyk ? Pozytywnie , czy negatywnie  >> ??
>
> MH

Negatywnie.

Jaksa
================>
Mea Culpa !!  ZapomniaĹ‚em zapytać o uzasadnienie ..

MH

Prosze bardzo.

Jaksa

Data: 2011-01-12 01:49:29
Autor: MH
Do grupowych katolików - pytanie !!
> [...]

zi o  =

ie  =

> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
>
> Mea Culpa !!  Zapomnia=C5=82em zapyta=C4=87 o uzasadnienie ..
>
> MH

Prosze bardzo.

Jaksa
================

Serdeczne dzięki za wybaczenie..  Nie¶miało proszę jednak o uzasadnienie
negatywnej oceny przedmiotowego periodyka.

MH

Data: 2011-01-15 01:41:34
Autor: Jaksa
On Wed, 12 Jan 2011 02:49:29 +0100,  MH <logiznam@wytnij.gazeta.pl> wrote:

> [...]

> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
>
> Mea Culpa !!  Zapomnia=C5=82em zapyta=C4=87 o uzasadnienie ...

Prosze bardzo.

Jaksa
===============>
Serdeczne dziÄ™ki za wybaczenie..  NieĹ›miaĹ‚o proszÄ™ jednak o uzasadnienie
negatywnej oceny przedmiotowego periodyka.

Co prawda, inteligencja nie porazasz, ale jestes wystarczajaco sprawny
intelektualne, by znac odpowiedz. Wiec po co pytasz?

Jaksa

Data: 2011-01-12 06:35:27
Autor: abc
Do grupowych katolików - pytanie !!
Pytanie dotycz±ce kolejnego sukienkowego tygodnika..  Chodzi o "Tygodnik
Powszechny". Jak oceniacie ten periodyk ? Pozytywnie , czy negatywnie ??

"Tygodnik Powszechny" jest to podróba tygodnika katolickiego.  Jest
własno¶ci± spółki ITI, tej samej, która jest wła¶cicielem antykatolickiego
TVN i Złonetu.  A czy tam pisuj± również o modzie (sukienkach) tego nie
wiem.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-01-12 09:44:22
Autor: Neko
Do grupowych katolików - pytanie !!
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

[...]

Czy sa tam satanisci?

Data: 2011-01-12 09:24:21
Autor: Dobrodziej
Do grupowych katolików - pytanie !!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igiqv1$b0p$1inews.gazeta.pl...
Pytanie dotycz±ce kolejnego sukienkowego tygodnika..  Chodzi o "Tygodnik
Powszechny". Jak oceniacie ten periodyk ? Pozytywnie , czy negatywnie ??

MH

Taki ze mnie katolik jak z ciebie ateista ale ci odpowiem: po 1-wsze nigdy nie powstała we mnie chęć czytania periodyków dla hobbystów.

BB

Data: 2011-01-12 11:30:45
Autor: Tomy M.
W dniu 2011-01-12 01:00,  MH pisze:
Pytanie dotyczÄ…ce kolejnego sukienkowego tygodnika..  Chodzi o "Tygodnik
Powszechny". Jak oceniacie ten periodyk ? Pozytywnie , czy negatywnie ??

Kto w 21 wieku czyta gazety drukowane farba na papierze?

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-12 11:38:29
Autor: Neko
Do grupowych katolikĂłw - pytanie !!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

Kto w 21 wieku czyta gazety drukowane farba na papierze?

Ja!

Do grupowych katolików - pytanie !!