Do hymnu

Data: 2016-09-03 12:10:13
Autor: Zenek Kapelinder
Do hymnu
Pan telewizor zlotousty informuje i oswiadcza ze sedziowie na kongresie odspiewali hymn. Hymn UE. Raczej bez komentarza to zostawiam, bo co tu komentowac.

Data: 2016-09-03 22:12:41
Autor: u2
Do hymnu
Pan telewizor zlotousty informuje i oswiadcza ze sedziowie na kongresie odspiewali hymn. Hymn UE. Raczej bez komentarza to zostawiam, bo co tu komentowac.

ciesz się, że nie odśpiewali międzynarodówki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-04 07:46:56
Autor: Budzik
Do hymnu
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Pan telewizor zlotousty informuje i oswiadcza ze sedziowie na
kongresie odspiewali hymn. Hymn UE. Raczej bez komentarza to
zostawiam, bo co tu komentowac.

Domyslam sie ze to był telewizor narodowy?

Data: 2016-09-04 08:16:40
Autor: Chiron
Do hymnu

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:8faea16c-6467-4368-b011-cdb5de2bcc72googlegroups.com...
Pan telewizor zlotousty informuje i oswiadcza ze sedziowie na kongresie odspiewali hymn. Hymn UE. Raczej bez komentarza to zostawiam, bo co tu komentowac.

==
No ale UE nie jest państwem. No to jak to? Ma hymn?
p.s.
No chyba że jest to hymn pewnego państwa, które osiągnęło cele w nim wyiewywane:

"Od Mozy aż po Niemen
Od Adygi aż po Bełt"

popatrzmy na mapę...no tak, rzeczywiście- wyśpiewali sobie!
--
Chiron

Data: 2016-09-04 12:03:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do hymnu
W dniu niedziela, 4 września 2016 20:22:51 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
> Pan telewizor zlotousty informuje i oswiadcza ze sedziowie na kongresie > odspiewali hymn. Hymn UE. Raczej bez komentarza to zostawiam, bo co tu > komentowac.

Zenuś, tu jest twój hymn: https://www.youtube.com/watch?v=NOGdq1MdJ-U

Ze się wtrącę...
Noższ kurr... dlaczego najbardziej posrane państwa świata mają najpiękniejsze
hymny?

Data: 2016-09-05 10:48:02
Autor: Wiesiaczek
Do hymnu
W dniu 04.09.2016 o 21:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

E tam, nasz wcale nie jest taki piękny.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-09-05 14:43:03
Autor: Pajdak
Do hymnu
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:baaed6ca-09d6-4f48-bc5e-95dcf18f98dcgooglegroups.com...
> [...]

Ze się wtrącę...
Noższ kurr... dlaczego najbardziej posrane państwa świata mają najpiękniejsze

Podobał ci się ten wyżej? Masz dziwny gust.

--
Lepudruk

Data: 2016-09-05 10:09:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do hymnu
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 15:01:07 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

hymny?

-- Podobał ci się ten wyżej? Masz dziwny gust.

Orkiestra symfoniczna, chór armii, klasycystyczna, imperialna pompa melodii. No i podobnie jak nasz "Ukochany kraj" w powolnym,
majestatycznym tempie, nie mówiąc o bizantyńskim tekście.
Bardzo podobają mi się też hymn dynastii Qing i japoński Kimigayo-wa.
Tudzież wspomniane Dojczland i God Save.

Data: 2016-09-05 10:11:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do hymnu
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 19:09:13 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Bardzo podobają mi się też hymn dynastii Qing i japoński Kimigayo-wa.
Tudzież wspomniane Dojczland i God Save.

PS. I "Boże Caria Chrani". Nasz Mazurek przy nich to hymn małego
państwa, ale "Ukochany kraj" już by się kwalifikował.

Do hymnu