Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?

Data: 2011-07-31 15:51:26
Autor: ToMasz
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
witam
w zwiazku z tym ze mBank nie jest od jutra 3x zero złotych, postanowiłem zrezygnować z ich usług. Gdzie sie przenieść?  Millenium mnie kusi 3% zwrotem za zakupy w supermatketach. Są jakieś kruczki?
może inny bank?

Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2011-07-31 20:30:19
Autor: Adam Aniołek
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
jeden to millenium

moĹźe inny bank?

Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2011-08-20 09:08:38
Autor: arek_bar
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?

Kruczków raczej nie ma. JA polecam Pekao SA. Dobry, solidny bank, bez kruczków, ukrytych opłat. Jestem ich klientem od 4 lat i jeszcze mnie nie zawiedli.

Data: 2011-09-01 08:13:33
Autor: Relpp
Do jakiego banku przenie?? konto z mBanku?

http://www.kamilcebulski.pl/biznes-po-polsku-historia-malmy/
--
Relpp

Data: 2012-04-19 05:02:01
Autor: ekspert
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
W dniu niedziela, 31 lipca 2011 20:30:19 UTC+2 użytkownik Adam Aniołek napisał:
jeden to millenium

 wrote:

> [...]
> zrezygnować z ich usług. Gdzie sie przenieść?  Millenium mnie kusi 3%
> zwrotem za zakupy w supermatketach. Są jakieś kruczki?

Dla osób pełnoletnich, które nie ukończyły 30 lat polecam "Konto dla Młodych" w PKO Banku Polskim. Opłata za jego prowadzenie: 0 zł dla osób do 26 lat, od 26 do 30 lat O zł, przy wpływach w wysokości min. 1 tys. zł, w pozostałych przypadkach 5 zł miesięcznie. Wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie - 0 zł. Opłata za krajowe przelewy internetowe - 0 zł, za dostęp do bankowości elektronicznej (iPKO)- 0 zł, karta debetowa - 0 zł (przy transakcjach powyżej 350 zł/miesięcznie). Dla osób od 13 do 18 lat - polecam Konto Pierwsze. 0 zł za prowadzenie rachunku, darmowe przelewy internetowe i wypłaty z wszystkich bankomatów w kraju i na świecie. Wszystkie osoby pełnoletnie mogą założyć "Konto za Zero". Wystarczy zagwarantować wpływy na rachunek w wysokości 2 tys. zł, aby było ono za darmo. Nie trzeba też nic płacić za przelewy internetowe, kartę debetową i wypłaty z bankomatów eService, BZ WBK i oczywiście PKO Banku Polskiego.
Szczegóły na stronie internetowej Banku i w oddziale.
Polecam. Ekspert PKO Banku Polskiego

Data: 2011-09-01 16:05:47
Autor: !sp
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j13mko$rae$1inews.gazeta.pl...
w zwiazku z tym ze mBank nie jest od jutra 3x zero złotych, postanowiłem może inny bank?

PKO BP

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma :-)

Data: 2011-09-03 08:54:40
Autor: monse1
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
Wszystko zależy jaki biznes prowadzisz, czy potrzebujesz kredytu obrotowego, czy wymieniasz walutę itp, nie ma uniwersalnego banku.

Data: 2012-04-18 22:05:24
Autor: cv
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
www.inteligo.pl

pozdrawiam

Data: 2012-04-19 05:06:49
Autor: ekspert
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
W dniu niedziela, 31 lipca 2011 15:51:26 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
witam
w zwiazku z tym ze mBank nie jest od jutra 3x zero zďż˝otych, postanowiďż˝em zrezygnowaďż˝ z ich usďż˝ug. Gdzie sie przenie��?  Millenium mnie kusi 3% zwrotem za zakupy w supermatketach. Sďż˝ jakieďż˝ kruczki?
mo�e inny bank?

Data: 2012-05-10 19:10:58
Autor:
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
wystarczy popatrzec na http://finanse.ct8.pl