Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?

Data: 2011-09-01 16:05:47
Autor: !sp
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j13mko$rae$1inews.gazeta.pl...
w zwiazku z tym ze mBank nie jest od jutra 3x zero złotych, postanowiłem może inny bank?

PKO BP

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma :-)

Data: 2011-09-03 08:54:40
Autor: monse1
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
Wszystko zależy jaki biznes prowadzisz, czy potrzebujesz kredytu obrotowego, czy wymieniasz walutę itp, nie ma uniwersalnego banku.

Data: 2012-04-18 22:05:24
Autor: cv
Do jakiego banku przenieść konto z mBanku?
www.inteligo.pl

pozdrawiam