Do jeżdżących po Austrii...

Data: 2016-08-05 00:18:56
Autor: Paweł Kajak
Do jeżdżących po Austrii...
Witam.

Czy jechał ktoś z Was autostradą A10 miedzy Villach a Salzburgiem?

W pewnym momencie pojawiają się tam bramki i trzeba zapłacić 11,50 Euro.

  Czy ktoś mnie oświeci za co się płaci taką kasę i czy na przyszłość można to jakoś ominąć?

Pozdrawiam

pkajak

kiedyś ESPACE 2.0T (z nalepką)

teraz PASSAT B6 (jeszcze bez nalepki)

Data: 2016-08-05 07:37:18
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Do jeżdżących po Austrii...
W dniu .08.2016 o 00:18 Paweł Kajak <kajak@onet.pl> pisze:

[...]

Jechałem, ale płaciłem chyba 9,5 EUR . Opłata za tunel, niezależna od  winietki.
Ominąć oczywiście można, sporo nadkładając.. Płacisz za to, że masz krócej.

TG

Data: 2016-08-05 15:54:21
Autor: jerzu.xyz
Do jeżdżących po Austrii...
On Fri, 5 Aug 2016 00:18:56 +0200, Paweł Kajak <kajak@onet.pl> wrote:

Czy jechał ktoś z Was autostradą A10 miedzy Villach a Salzburgiem?

W pewnym momencie pojawiają się tam bramki i trzeba zapłacić 11,50 Euro.

11 EUR za przejazd tunelem. Jak masz roczną winietę na Austrię, to
możesz kupić kartę videomaut za 10EUR i jeździć tam do woli przez rok
;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-08-05 16:55:15
Autor: Cavallino
Do jeżdżących po Austrii...
W dniu 05.08.2016 o 00:18, Paweł Kajak pisze:
Witam.

Czy jechał ktoś z Was autostradą A10 miedzy Villach a Salzburgiem?

Owszem.

W pewnym momencie pojawiają się tam bramki i trzeba zapłacić 11,50 Euro.

 Czy ktoś mnie oświeci za co się płaci taką kasę

Za tunele pod Hochetauern.

i czy na przyszłość
można to jakoś ominąć?

Pierwszy od Salzburga tak, reszta nie.
Aczkolwiek taka wyprawa przez przełęcz skończyła się przypaleniem sprzęgła w benzyniaku, dwójka była za słaba, jedynka za wolna.

Nie ma to sensu.

Do jeżdżących po Austrii...