Do jesieni będzie PO platformie :)

Data: 2015-06-01 12:39:51
Autor: wawa
Do jesieni będzie PO platformie :)

Fatalny sondaż dla PO. Partię Ewy Kopacz popiera już mniej niż 20 proc. wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza. Oto najnowszy sondaż.

Najnowszy sondaż polityczny zwiastuje czarne chmury nad Platformą Obywatelską. Na PO chce głosować jedynie 17 proc. Polaków. W najnowszym sondażu dla "Faktów" TVN prowadzi za to PiS, z 25 proc. poparciem, a drugie miejsce zajmuje ruch Pawła Kukiza, który może liczyć na 20 proc. głosów. W Sejmie znalazłoby się także nowe stowarzyszenie Ryszarda Petru - NowoczesnaPL. Może ono liczyć na 10 proc. głosów.

Pod progiem wyborczym znalazły się zarówno SLD, jak i PSL. Do Sejmu nie wszedłby też ani Ruch Palikota ani KORWiN.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/491920,pawel-kukiz-wygrywa-z-po-pis-na-czele-najnowszy-sondaz.html

Data: 2015-06-01 12:31:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 19:39:52 UTC+2 użytkownik wawa napisał:
Fatalny sondaż dla PO. Partię Ewy Kopacz popiera już mniej niż 20 proc. wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza. Oto najnowszy sondaż.

Najnowszy sondaż polityczny zwiastuje czarne chmury nad Platform± Obywatelsk±. Na PO chce głosować jedynie 17 proc. Polaków. W najnowszym sondażu dla "Faktów" TVN prowadzi za to PiS, z 25 proc. poparciem, a drugie miejsce zajmuje ruch Pawła Kukiza, który może liczyć na 20 proc. głosów. W Sejmie znalazłoby się także nowe stowarzyszenie Ryszarda Petru - NowoczesnaPL. Może ono liczyć na 10 proc. głosów.

[...]

Prognoza na 3 kwartal:
Będzie tego roku gorrrace burzowe lato i rozpalona do czerwono¶ci jesień, tr±by POwietrzne i grad na POrzadku dziennym-obrad ;)

Data: 2015-06-01 16:42:24
Autor: kogutek444
[...]

Będzie po PO po SLD może po PSL. Ukradli wszystko co było do ukradzenia, posprz±tali i teraz jad± w ¦wiat wydawać ukradzion± kasę. I nikt im nie podskoczy ani nic nie udowodni. A my tu zostaniemy z rozpierdolonym biednym państwem. Za moment skończ± się unijne dotacje. Fajnie będzie. Teraz to tylko samobójca może chcieć pchać się do rz±dzenia. Komorowski miał przegrać i honorowo przegrał mał± różnic±.

Data: 2015-06-02 02:02:45
Autor: wawa
napisał:
[...]

Gdzie wyjechał Wałęsa z ukradzion± kas±?
Gdzie wyjechał Kwa¶niewski i Miller z ukradzion± kas±?
Gdzie się wybiera Komorowski z ukradzion± kas±?

Ci z PO, SLD i PSL s± tam gdzie s± i robi± to co robi± bo:
a) nie maj± kasy, dobrze płatnego zawodu, lepszych możliwo¶ci
    zarabiania
b) kto¶ kto ma kasę zapewnia im medialne wsparcie aby mogli
    robić to co robi±
c) ich funkcja ogranicza się do roli słupa za skromn± opłat±

A my tu zostaniemy z rozpierdolonym biednym państwem.

Kogo to jest wina? Tuska i Komorowskiego, czy tych którzy na nich głosowali?

Za moment skończ± się unijne dotacje. Fajnie będzie. Teraz to tylko
samobójca może chcieć pchać się do rz±dzenia. Komorowski miał
przegrać i honorowo przegrał mał± różnic±.

Czyli lepiej siedzieć z rękami pod dup± i płakać, w nadziei że
wszystko samo się naprawi?

Data: 2015-06-02 05:49:34
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 09:02:51 UTC+2 użytkownik wawa napisał:
> [...]

> przegrać i honorowo przegrał mał± różnic±.

Czyli lepiej siedzieć z rękami pod dup± i płakać, w nadziei że

O ludziach słupach słyszałe¶? To taki ludek co się na niego przekręt robi. Tutaj było inaczej. Słupy miały być czyste jak łza. Za nich i dla nich kto¶ inny kradł. Słupy miały tego nie widzieć a w razie sytuacji awaryjnej reagować żeby dobrze dla publiki wygl±dało. Nie wszystko się im udawało. Popatrz na sprawę " i czasopisma". Go¶ć wolał i¶ć do pierdla niż powiedzieć kto mu zlecił. Bo jak by powiedział to by przyszli i zrobili mu samobójstwo albo zabili kogo¶ z rodziny.

Data: 2015-06-02 06:44:28
Autor: babel77
W dniu 2015-06-02 o 01:42, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Mam takie samo zdanie, Komorowski nie chciał wygrać i ma nastapic zmiana warty. Tyle co on nawywijał w ostatnim czasie, to można by obdzielic kilku polityków na długi czas. To nie było normalne.

Data: 2015-06-01 21:31:52
Autor: Dirko
Użytkownik "wawa" <wawa@op.pl> napisał w wiadomości news:mki5d5$urg$1speranza.aioe.org...

Fatalny sondaż dla PO. Partię Ewy Kopacz popiera już mniej niż 20 proc. wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza.
    ... a Donek w Brukseli

Data: 2015-06-01 12:59:16
Autor: donek999bronek
Do jesieni będzie PO platformie :)
użytkownik Dirko napisał:

    ... a Donek w Brukseli

A Żydokomuna już szyje nowa partyjkę:
http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/06/Zawsze-by%C5%82em-po-waszej-stronie-deklaruje-Petru-Komorowski.jpg

Oni to dopiero zrobi± gojcom dobrze:)
Gojce pewno my¶ł±, że europejsy obetn± swoim:) A takiego wała,
zedr± z szaraka.
http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201506/1433179393_eaohrq_600.jpg

Data: 2015-06-01 13:06:00
Autor: donek999bronek
Do jesieni będzie PO platformie :)
http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/67607974751433084236.jpg

Olechowski, Rostowski i Bank ¦wiatowy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_Bilderberg

Ale chwila, dlaczego działalno¶ć organizacji niejawnych we włoszech jest zakazana? Aj, włosi pamietaja swoj± walke
 z mafi±:)

Data: 2015-06-02 02:07:27
Autor: wawa
W dniu 6/1/2015 2:59 PM, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik Dirko napisał:

... a Donek w Brukseli

A Żydokomuna już szyje nowa partyjkę:
http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/06/Zawsze-by%C5%82em
-po-waszej-stronie-deklaruje-Petru-Komorowski.jpg

Nie tak wcale dawno, Kwa¶niewski szył podobn± partyjkę i gówno z tego
wyszło, to samo wyjdzie i tym razem. Ilu wyborców identyfikuje się z
tłustym kotem z jakiego¶ banku? 3%?

Data: 2015-06-02 02:16:52
Autor: wawa
W dniu 6/1/2015 2:31 PM, Dirko pisze:
Użytkownik "wawa" <wawa@op.pl> napisał w wiadomości

Fatalny sondaĹĽ dla PO. PartiÄ™ Ewy Kopacz popiera juĹĽ mniej niĹĽ 20
proc. wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza.
... a Donek w Brukseli

Donek doskonale wiedział, że skończy jak Bronek ale bez ochrony BOR i
emerytury, zwiał kiedy była do tego okazja i przez chwilę nie będzie
musiał żebrać o pracę jak Marcinkiewicz :)

Data: 2015-06-02 09:07:57
Autor: T.
Do jesieni będzie PO platformie :)
W dniu 2015-06-01 o 19:39, wawa pisze:

Fatalny sondaĹĽ dla PO. PartiÄ™ Ewy Kopacz popiera juĹĽ mniej niĹĽ 20 proc.
wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza. Oto najnowszy sondaż.

Najnowszy sondaĹĽ polityczny zwiastuje czarne chmury nad PlatformÄ…
Obywatelską. Na PO chce głosować jedynie 17 proc. Polaków. W najnowszym
sondaĹĽu dla "FaktĂłw" TVN prowadzi za to PiS, z 25 proc. poparciem, a
[...]

Nieprawda. Cała PO znajdzie się w NowoczesnaPL. Oczywiście bez płotek. Ale ujawnią się dopiero po wyborach - wcześniej nie będą się chwalić przynależnością.
T.

Data: 2015-06-02 02:23:28
Autor: wawa
W dniu 6/2/2015 2:07 AM, T. pisze:
W dniu 2015-06-01 o 19:39, wawa pisze:

Fatalny sondaĹĽ dla PO. PartiÄ™ Ewy Kopacz popiera juĹĽ mniej niĹĽ 20
proc. wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza. Oto
najnowszy sondaĹĽ.

Najnowszy sondaĹĽ polityczny zwiastuje czarne chmury nad PlatformÄ…
Obywatelską. Na PO chce głosować jedynie 17 proc. Polaków. W
najnowszym sondaĹĽu dla "FaktĂłw" TVN prowadzi za to PiS, z 25 proc.
[...]

Plany to oni mogą sobie robić jakie tylko mają ochotę, ale historia AWS,
UW i SLD uczy, że to samo gówno owinięte w nowy papierek nie da się trzy
raz sprzedać.

Data: 2015-06-02 00:39:32
Autor: brat_olin
wawa wrote:
T. pisze:

> Nieprawda. Cała PO znajdzie się w NowoczesnaPL. Oczywi¶cie bez
> płotek. Ale ujawni± się dopiero po wyborach - wcze¶niej nie będ± się
> chwalić przynależno¶ci±. T.

Plany to oni mog± sobie robić jakie tylko maj± ochotę, ale historia AWS,
UW i SLD uczy, że to samo gówno owinięte w nowy papierek nie da się trzy
raz sprzedać.

No nie wiem.  Petrobus juz rusza w Polske:
https://pbs.twimg.com/media/CGcNDH9W8AA9Q6q.jpg:large

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-02 02:46:49
Autor: wawa
W dniu 6/2/2015 2:39 AM, brat_olin pisze:
wawa wrote:
T. pisze:

[...]

Słuchałem dzisiaj tego Petru u Olejnikowej, facet jest bez wyrazu
i nudny jak flaki na oleju, nadaje się na zastępcę prezesa jakiej¶
spółki, a nie na polityka który musi być wygadany żeby ludzi sob±
zainteresować.

Data: 2015-06-02 01:00:33
Autor: brat_olin
wawa wrote:

[...]

Czy p. Monika byla z nim tez drapiezna, czy zrezygnowana raczej - i na walizkach?

--
Smart questions to satupid answers

Data: 2015-06-02 03:05:29
Autor: wawa
W dniu 6/2/2015 3:00 AM, brat_olin pisze:
wawa wrote:

[...]

Po wyborach Olejnikowa nie bardzo jeszcze wie komu ma wylizać,
jeżeli nie była to typowa ustawka, to na zachwycon± nim raczej
nie wygl±dała.

http://www.radiozet.pl/Radio/Programy/Gosc-Radia-ZET/Artykuly/Ryszard-Petru-u-Moniki-Olejnik-00006218

Data: 2015-06-02 12:38:12
Autor: T.
wawa wrote:
T. pisze:

[...]

Generalnie Petru to ta sama ekipa, tylko w innym papierku.

http://wpolityce.pl/lifestyle/254645-wikileaks-ryszard-petru-byl-nieformalnym-doradca-premiera-tuska-buntuje-sie-przeciwko-wlasnemu-dorobkowi-u-wladzy

T.

Do jesieni będzie PO platformie :)