Do jesieni będzie PO platformie :)

Data: 2015-06-02 09:07:57
Autor: T.
Do jesieni będzie PO platformie :)
W dniu 2015-06-01 o 19:39, wawa pisze:

Fatalny sondaż dla PO. Partię Ewy Kopacz popiera już mniej niż 20 proc.
wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza. Oto najnowszy sondaż.

Najnowszy sondaż polityczny zwiastuje czarne chmury nad Platformą
Obywatelską. Na PO chce głosować jedynie 17 proc. Polaków. W najnowszym
sondażu dla "Faktów" TVN prowadzi za to PiS, z 25 proc. poparciem, a
drugie miejsce zajmuje ruch Pawła Kukiza, który może liczyć na 20 proc.
głosów. W Sejmie znalazłoby się także nowe stowarzyszenie Ryszarda Petru
- NowoczesnaPL. Może ono liczyć na 10 proc. głosów.

Pod progiem wyborczym znalazły się zarówno SLD, jak i PSL. Do Sejmu nie
wszedłby też ani Ruch Palikota ani KORWiN.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/491920,pawel-kukiz-wygrywa-z-po-pis-na-czele-najnowszy-sondaz.html

Nieprawda. Cała PO znajdzie się w NowoczesnaPL. Oczywiście bez płotek. Ale ujawnią się dopiero po wyborach - wcześniej nie będą się chwalić przynależnością.
T.

Data: 2015-06-02 02:23:28
Autor: wawa
W dniu 6/2/2015 2:07 AM, T. pisze:
[...]

Plany to oni mogą sobie robić jakie tylko mają ochotę, ale historia AWS,
UW i SLD uczy, że to samo gówno owinięte w nowy papierek nie da się trzy
raz sprzedać.

Data: 2015-06-02 00:39:32
Autor: brat_olin
Do jesieni bêdzie PO platformie :)
wawa wrote:
T. pisze:

> Nieprawda. Ca³a PO znajdzie siê w NowoczesnaPL. Oczywi¶cie bez
> p³otek. Ale ujawni± siê dopiero po wyborach - wcze¶niej nie bêd± siê
> chwaliæ przynale¿no¶ci±. T.

Plany to oni mog± sobie robiæ jakie tylko maj± ochotê, ale historia AWS,
UW i SLD uczy, ¿e to samo gówno owiniête w nowy papierek nie da siê trzy
raz sprzedaæ.

No nie wiem.  Petrobus juz rusza w Polske:
https://pbs.twimg.com/media/CGcNDH9W8AA9Q6q.jpg:large

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-02 02:46:49
Autor: wawa
W dniu 6/2/2015 2:39 AM, brat_olin pisze:
wawa wrote:
T. pisze:

[...]

S³ucha³em dzisiaj tego Petru u Olejnikowej, facet jest bez wyrazu
i nudny jak flaki na oleju, nadaje siê na zastêpcê prezesa jakiej¶
spó³ki, a nie na polityka który musi byæ wygadany ¿eby ludzi sob±
zainteresowaæ.

Data: 2015-06-02 01:00:33
Autor: brat_olin
wawa wrote:

[...]

Czy p. Monika byla z nim tez drapiezna, czy zrezygnowana raczej - i na walizkach?

--
Smart questions to satupid answers

Data: 2015-06-02 03:05:29
Autor: wawa
W dniu 6/2/2015 3:00 AM, brat_olin pisze:
wawa wrote:

[...]

Po wyborach Olejnikowa nie bardzo jeszcze wie komu ma wylizaæ,
je¿eli nie by³a to typowa ustawka, to na zachwycon± nim raczej
nie wygl±da³a.

http://www.radiozet.pl/Radio/Programy/Gosc-Radia-ZET/Artykuly/Ryszard-Petru-u-Moniki-Olejnik-00006218

Data: 2015-06-02 12:38:12
Autor: T.
wawa wrote:
T. pisze:

[...]

Generalnie Petru to ta sama ekipa, tylko w innym papierku.

http://wpolityce.pl/lifestyle/254645-wikileaks-ryszard-petru-byl-nieformalnym-doradca-premiera-tuska-buntuje-sie-przeciwko-wlasnemu-dorobkowi-u-wladzy

T.

Do jesieni będzie PO platformie :)