Do jesieni będzie PO platformie :)

Data: 2015-06-01 16:42:24
Autor: kogutek444
Do jesieni będzie PO platformie :)
W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 19:39:52 UTC+2 użytkownik wawa napisał:
Fatalny sondaż dla PO. Partię Ewy Kopacz popiera już mniej niż 20 proc. wyborców. Platformę wyprzedził też ruch Pawła Kukiza. Oto najnowszy sondaż.

Najnowszy sondaż polityczny zwiastuje czarne chmury nad Platformą Obywatelską. Na PO chce głosować jedynie 17 proc. Polaków. W najnowszym sondażu dla "Faktów" TVN prowadzi za to PiS, z 25 proc. poparciem, a drugie miejsce zajmuje ruch Pawła Kukiza, który może liczyć na 20 proc. głosów. W Sejmie znalazłoby się także nowe stowarzyszenie Ryszarda Petru - NowoczesnaPL. Może ono liczyć na 10 proc. głosów.

Pod progiem wyborczym znalazły się zarówno SLD, jak i PSL. Do Sejmu nie wszedłby też ani Ruch Palikota ani KORWiN.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/491920,pawel-kukiz-wygrywa-z-po-pis-na-czele-najnowszy-sondaz.html

Będzie po PO po SLD może po PSL. Ukradli wszystko co było do ukradzenia, posprzątali i teraz jadą w Świat wydawać ukradzioną kasę. I nikt im nie podskoczy ani nic nie udowodni. A my tu zostaniemy z rozpierdolonym biednym państwem. Za moment skończą się unijne dotacje. Fajnie będzie. Teraz to tylko samobójca może chcieć pchać się do rządzenia. Komorowski miał przegrać i honorowo przegrał małą różnicą.

Data: 2015-06-02 02:02:45
Autor: wawa
napisał:
[...]

Gdzie wyjechał Wałęsa z ukradzioną kasą?
Gdzie wyjechał Kwaśniewski i Miller z ukradzioną kasą?
Gdzie się wybiera Komorowski z ukradzioną kasą?

Ci z PO, SLD i PSL są tam gdzie są i robią to co robią bo:
a) nie mają kasy, dobrze płatnego zawodu, lepszych możliwości
    zarabiania
b) ktoś kto ma kasę zapewnia im medialne wsparcie aby mogli
    robić to co robią
c) ich funkcja ogranicza się do roli słupa za skromną opłatą

A my tu zostaniemy z rozpierdolonym biednym państwem.

Kogo to jest wina? Tuska i Komorowskiego, czy tych którzy na nich głosowali?

Za moment skończą się unijne dotacje. Fajnie będzie. Teraz to tylko
samobójca może chcieć pchać się do rządzenia. Komorowski miał
przegrać i honorowo przegrał małą różnicą.

Czyli lepiej siedzieć z rękami pod dupą i płakać, w nadziei że
wszystko samo się naprawi?

Data: 2015-06-02 05:49:34
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 09:02:51 UTC+2 użytkownik wawa napisał:
> [...]

> przegrać i honorowo przegrał małą różnicą.

Czyli lepiej siedzieć z rękami pod dupą i płakać, w nadziei że

O ludziach słupach słyszałeś? To taki ludek co się na niego przekręt robi. Tutaj było inaczej. Słupy miały być czyste jak łza. Za nich i dla nich ktoś inny kradł. Słupy miały tego nie widzieć a w razie sytuacji awaryjnej reagować żeby dobrze dla publiki wyglądało. Nie wszystko się im udawało. Popatrz na sprawę " i czasopisma". Gość wolał iść do pierdla niż powiedzieć kto mu zlecił. Bo jak by powiedział to by przyszli i zrobili mu samobójstwo albo zabili kogoś z rodziny.

Data: 2015-06-02 06:44:28
Autor: babel77
W dniu 2015-06-02 o 01:42, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Mam takie samo zdanie, Komorowski nie chciał wygrać i ma nastapic zmiana warty. Tyle co on nawywijał w ostatnim czasie, to można by obdzielic kilku polityków na długi czas. To nie było normalne.

Do jesieni będzie PO platformie :)