Do kadry?

Data: 2009-03-09 21:29:28
Autor: UGI
Do kadry?
http://www.youtube.com/watch?v=8cGRPOLOeoE

Może jednak warto go odkurzyć? Jeden z niewielu regularnych zagranicą, który nie obraził się na Beenhakkera :-)

Data: 2009-03-09 22:36:21
Autor: castrol
Do kadry?
UGI pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=8cGRPOLOeoE

Może jednak warto go odkurzyć? Jeden z niewielu regularnych zagranicą, który nie obraził się na Beenhakkera :-)

Zgadza sie. Gra tam i ma sie dobrze, i co najwazniejsze kibice go cenia :) Nie to co u nas. No i na koniec nalezy przypomniec ze to nie jego pierwszy ladny gol.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-09 22:02:03
Autor: tomus_king
Do kadry?
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
UGI pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=8cGRPOLOeoE
> nie obraził się na Beenhakkera :-) Zgadza sie. Gra tam i ma sie dobrze, i co najwazniejsze kibice go cenia :) Nie to co u nas. No i na koniec nalezy przypomniec ze to nie jego pierwszy ladny gol.

Akurat napastnicy sobie ostatnio radzą. Do formy wraca Brożek, jest Lewandowski, Saganowski "w gazie", (Żurawskiego już pominę).
Prędzej za Ebiego na którego zarozumiałą gębe nie moge sie już patrzeć, tylko że jak z San Marino będzie się utrzymywało 0-0 to kto nas uratuje ;)

Narazie to są duże szanse że wreszcie powołanie dostanie Jeleń, to zapewne na prawe skrzydło za Błaszczykowskiego. --

Data: 2009-03-09 22:59:41
Autor: Citizen Cain
Do kadry?

Użytkownik "castrol"

Zgadza sie. Gra tam i ma sie dobrze, i co najwazniejsze kibice go cenia :) Nie to co u nas. No i na koniec nalezy przypomniec ze to nie jego pierwszy ladny gol.

Beenhakker upiera się przy grze jednym napastnikiem, a Rasiak w tym systemie się nigdy nie sprawdzał.

Natomiast ciekaw jestem, kiedy w kadrze wreszcie zagości znowu Sebastian Mila. Zwłaszcza po kontuzji Garguły.

CC

Do kadry?