Do katastrofy doszlo wczesniej.

Data: 2010-04-23 09:22:29
Autor: Neko
Do katastrofy doszlo wczesniej.
Data: 2010-04-23 09:25:28
Autor: u2
Do katastrofy doszlo wczesniej.
W dniu 2010-04-23 09:22, Neko pisze:
Interesujace...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Do-katastrofy-doszlo-10-minut-wczesniej-niz-podawano,wid,12201463,wiadomosc_prasa.html

Zauważ, że na zdjęciach z katastrofy zrobionych po akcji gaszenia pożaru
nie widać ciał ofiar, a Tupolew rozleciał się w drobiazgi jak domek z kart.

Data: 2010-04-23 09:25:36
Autor: Neko
Do katastrofy doszlo wczesniej.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w

Zauważ, że na zdjęciach z katastrofy zrobionych po akcji gaszenia pożaru
nie widać ciał ofiar, a Tupolew rozleciał się w drobiazgi jak domek z kart.

Konkluzja ?

Data: 2010-04-23 09:27:22
Autor: u2
W dniu 2010-04-23 09:25, Neko pisze:

Zauważ, że na zdjęciach z katastrofy zrobionych po akcji gaszenia pożaru
nie widać ciał ofiar, a Tupolew rozleciał się w drobiazgi jak domek z
kart.

Konkluzja ?

Było już dawno po ptokach.

Data: 2010-04-23 09:27:57
Autor: Neko
Do katastrofy doszlo wczesniej.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Było już dawno po ptokach.

Ja tam jestem daleki do spiskowej teorii dziejow,
ale robi sie coraz wiekszy smrod...

Data: 2010-04-23 09:33:17
Autor: u2
W dniu 2010-04-23 09:27, Neko pisze:

Było już dawno po ptokach.

Ja tam jestem daleki do spiskowej teorii dziejow,
ale robi sie coraz wiekszy smrod...

Podawano różne sprzeczne informacje o katastrofie, aby wprowadzić w błąd
obserwatorów. A to o czasie katastrofy, a to o 4 próbach lądowania, a
to, że pilot lądował wbrew rozkazowi ruskich. Od razu wykluczono winę
ruskich.

Data: 2010-04-23 09:46:09
Autor: PaPi
Do katastrofy doszlo wczesniej.
Ja tam jestem daleki do spiskowej teorii dziejow,
ale robi sie coraz wiekszy smrod...

Jak jestes daleki to co powiesz na ten artykul :
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7805185,Jak_40_ostrzegal_przed_mgla.html

"Jak-40 z 36. Pułku Lotnictwa Transportowego obsługującego VIP-ów, z dziennikarzami na pokładzie, wylądował w Smoleńsku ok. godz. 7,20. Jak mówią informatorzy "Rz" oba polskie samoloty miały ze sobą kontakt radiowy. Ich zdaniem załogi rozmawiały ze sobą, gdy prezydencki Tupolew był w powietrzu, a Jak-40 już wylądował na pasie lotniska."

"Piloci jaka przekazywali kolegom informacje o pogodzie w Smoleńsku. Mówili, że pogoda z minuty na minutę się pogarsza - twierdzą informatorzy gazety. Szczególnie ostrzegali przed gęstniejącą mgłą. "

" Załoga jaka nie widziała momentu katastrofy, ale słyszała jak prezydencki samolot runął na ziemię. Piloci jako jedni z pierwszych pojawili się na miejscu tragedii."

To ostatnie apropos tego komanda :-) KGB dobijajacego.

Data: 2010-04-23 14:38:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqri73$kr1$1news.onet.pl...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał
Było już dawno po ptokach.
Ja tam jestem daleki do spiskowej teorii dziejow,
ale robi sie coraz wiekszy smrod...

A czego się nażarłeś?

--
stevep

Data: 2010-04-23 09:43:45
Autor: PaPi
Do katastrofy doszlo wczesniej.
Zauważ, że na zdjęciach z katastrofy zrobionych po akcji gaszenia pożaru
nie widać ciał ofiar, a Tupolew rozleciał się w drobiazgi jak domek z kart.

Jak to nie widac ???

http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/view/364915?page=1

I ... cala tkana misternie historia poszla sie kochac.

Data: 2010-04-23 01:11:58
Autor: Antenka
Do katastrofy doszlo wczesniej.
On > Jak to nie widac ???

No niestety nic nie widać - "aszybka"! Już kazali gościowi zdjąć tę
fotkę ze spalonym ciałem.

Antenka

Data: 2010-04-23 09:50:42
Autor: u2
W dniu 2010-04-23 09:43, PaPi pisze:
[...]

Ошибка

Фото не найдено или у вас нет прав на его просмотр.

Czekam na dalsze rewelacje.

Data: 2010-04-23 01:20:17
Autor: zbig
On 23 Kwi, 09:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> I ... cala tkana misternie historia poszla sie kochac.

Ошибка

Фото не найдено или у вас нет прав на его просмотр.

Zdjęcie można było oglądać przez kilka dni. jeszcze wczoraj było,
Widać na nim cześciowo spalone zwłoki,

Data: 2010-04-23 10:24:35
Autor: u2
W dniu 2010-04-23 10:20, zbig pisze:
Zdjęcie można było oglądać przez kilka dni. jeszcze wczoraj było,
Widać na nim cześciowo spalone zwłoki,

Nie ściemniaj. Nie zrobiłeś backupu ?

Data: 2010-04-23 11:48:36
Autor: Tomy M.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0e9ccb5b-8c80-407e-9f0e-93cb66604db1k36g2000yqb.googlegroups.com...

Zdjęcie można było oglądać przez kilka dni. jeszcze wczoraj było,
Widać na nim cześciowo spalone zwłoki,

Nie były spalone, ca najwyżej nadpalone.
I były to zwłoki jednego człowieka.

Reasumując:  Operator Polskiej TVP nie zauwaĹźył Ĺźadnych zwłok
a ma o tym pojęcie. Powiedziano mu później że zwłoki leżały
za częścią ogonową samolotu (tym dużym kawałkiem kadłuba).
Kilka minut wcześniej ten rejon nagrał dokładnie tajemniczy
rosjanin ... i nie widać tam zwłok.
Widziałem zdjęcie z fotelami ... ale było zrobione
długo po katastrofie.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 11:52:33
Autor: PaPi
Do katastrofy doszlo wczesniej.
Zdjęcie można było oglądać przez kilka dni. jeszcze wczoraj było,
Widać na nim cześciowo spalone zwłoki,

Nie były spalone, ca najwyżej nadpalone.
I były to zwłoki jednego człowieka.

Jak zwykle zmyslasz - jak z ankieterami z OBOPu.
Bylo tam kilkanascie zdjec, a nie jedno. Wystarczylo poczekac albo kliknac by sie wyswietlilo nastepne.
Pierwszym zdjeciem byly zwloki jednego czlowieka, na 3 byl gorny korpus pod kawalkiem kadlubu/skrzydla, na bodajze 5 i 6 byly nogi/rece (?) wsrod foteli.

Reasumując: Operator Polskiej TVP nie zauważył żadnych zwłok
a ma o tym pojęcie.

A skad wynika jego pojecie ? BTW, gdzie mozna poczytac jego relacje (operatora) ?

Data: 2010-04-23 12:03:34
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd16de2$1news.home.net.pl...

[...]

Widziałem jedno ciało i fotele, a nie jestem tempakiem, z obróbką zdjęć
mam do czynienia codziennie. Zdjęć było więcej, widziałem wszystkie,
ale praktycznie wszystkie z tego samego miejsca tylko inne kadry.

A skad wynika jego pojecie ? BTW, gdzie mozna poczytac jego relacje (operatora) ?

Pracował przynajmniej raz w miejscu innej katastrofy (w Kabatach)

Data: 2010-04-23 15:36:55
Autor: PaPi
[...]

To kiedy zmyslasz ? Teraz gdy piszesz, ze widziales ze zdjec bylo wiecej czy ze bylo jedne ?
Zdjecia byly robione z kilku miejsc. Czesc z nich jest nadal na tej stronie. Autor zdjac te drastyczne, gdzie bylo widac ciala ofiar.

A skad wynika jego pojecie ? BTW, gdzie mozna poczytac jego relacje
(operatora) ?

Pracował przynajmniej raz w miejscu innej katastrofy (w Kabatach)

Ale kto ? Stryjek ?

Data: 2010-04-23 12:00:04
Autor: ;[heŽsk];
On Fri, 23 Apr 2010 09:43:45 +0200, PaPi <1@2.3> wrote:

> [...]

Jak to nie widac ???

http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/view/364915?page=1

I ... cala tkana misternie historia poszla sie kochac.

 "zdjecia nie znaleziono lub nie masz praw do jego przegladania".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 09:54:24
Autor: azot

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqrhsr$jt1$1news.onet.pl...
Interesujace...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Do-katastrofy-doszlo-10-minut-wczesniej-niz-podawano,wid,12201463,wiadomosc_prasa.html

Przed naszym TU 154 o mało nie wypieprzył sie jakiś ruski samolot. Oni tą mgłę zaczęli generować za wczesnie, bo Kaczynski spoznil sie pół godziny na samolot i dlatego katastrofa  zdarzyła się później niż było w scenariuszu.

Jakby prezydent spóźnił się bardziej, to ABW zacżęło by szukać DNA w pokojach hotelowych jeszcze pred katastrofą.

 W ogóle to później nie mogli się zdecydować jaką godzinę wpisać. Planowaną czy rzeczywistą, stąd taki burdel, bo harmonogram wziął w łeb.

azot

Data: 2010-04-23 01:15:08
Autor: Antenka
On 23 Kwi, 09:54, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

 W ogóle to później nie mogli się zdecydować jaką godzinę wpisać. Planowaną
czy rzeczywistą, stąd taki burdel, bo harmonogram wziął w łeb.

Widocznie śp. Prezydent RP coś przeczuwał, dlatego się spóźnił. No ale
ruskie mieli jeszcze w zanadrzu impuls, który wszystko wyjaśnia.

Antenka

Data: 2010-04-23 01:21:48
Autor: zbig
On 23 Kwi, 10:15, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Widocznie śp. Prezydent RP coś przeczuwał, dlatego się spóźnił.
Spóźnił sie bo taki miał sposób pracy. Sięgnij do wywiadu z Kownackim,
tam jest opisane wszystko.

Data: 2010-04-23 14:41:46
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e28a7b55-b358-431c-85c2-08edb1e614f9r27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Chcesz kretync coś wytłumaczyć, łatwiej by było jednokomórkowcowi.

--
stevep

Data: 2010-04-23 10:20:19
Autor: Tomy M.
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqrjnh$6tq$1news.task.gda.pl...

W ogóle to później nie mogli się zdecydować jaką godzinę wpisać. Planowaną czy rzeczywistą, stąd taki burdel, bo harmonogram wziął w łeb.

To nie żart, mieli na 100% obawy przed komunikacją telefoniczną
a na takie dystanse nie mogli porozumiewać sięprzecież
przez Walkie Talkie. Obawiali się że ktoś wyciagnie te
nagrania, stad decyzja aby trzymać się harmonogramu?

Tomy M.

Data: 2010-04-23 14:40:35
Autor: cirrus
[...]

A nie wygenerowali ci mgły z mózgu kretynie?

--
stevep

Data: 2010-04-23 10:31:09
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote in message news:hqrhsr$jt1$1news.onet.pl...
Interesujace...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Do-katastrofy-doszlo-10-minut-wczesniej-niz-podawano,wid,12201463,wiadomosc_prasa.html

Doniesienia na początku mówiły o dwóch wybuchach - wysadzenie kadłuba.

Data: 2010-04-23 10:36:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Doniesienia na początku mówiły o dwóch wybuchach - wysadzenie kadłuba.

Panslavista, worek na bakterie gnilne.

Do katastrofy doszlo wczesniej.