Do kiedy egz na kat a?

Data: 2012-07-28 10:08:40
Autor: Mikolaj Jopczynski
Do kiedy egz na kat a?
Witajcie,

Do kiedy wordy czy inne mordy egzaminuja najpozniej kierowcow?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-07-28 10:13:21
Autor: Alf/red/
Do kiedy egz na kat a?
On 2012-07-28 10:08, Mikolaj Jopczynski wrote:
Do kiedy wordy czy inne mordy egzaminuja najpozniej kierowcow?

Zależy od pogody i konkretnego worda. W tamtym roku w Warszawie Radarowa skończyła na początku listopada, a Odlewnicza robiła jeszcze w grudniu. Zdaje się. Ale jednego terminu - i to teraz w lipcu - nie ma.

--
Alf/red/

Data: 2012-07-28 22:41:37
Autor: gocstu
Do kiedy egz na kat a?
W dniu 28-07-2012 10:08, Mikolaj Jopczynski pisze:
Witajcie,

Do kiedy wordy czy inne mordy egzaminuja najpozniej kierowcow?

Kraków do bólu, odwołują tylko praktykę w zimie jak mocno pada.

Katowice teoretycznie do końca października, chyba, że jest ładna pogoda to przedłużają kilka tygodni

pozdrawiam. uk

Data: 2012-07-28 21:55:35
Autor: Proximat3
Do kiedy egz na kat a?
Jak wyżej, w Katowicach zdawałem w czwartek (zdałem ;)), powiedziano mi że do końca paĽdziernika, ale faktem jest, że jak jest ładna pogoda to jeszcze i w listopadzie będzie.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Do kiedy egz na kat a?