Do kiedy ten bajzel na A4 ?

Data: 2009-09-23 06:21:43
Autor: Radarro
Do kiedy ten bajzel na A4 ?
Camel <camel[no-spam]@hoga.pl> napisał
Jezdze A4 z Sosnowca do Gliwic. Drugi dzien w sumie to zamieszanie ale znudzilo mi sie meczyc pol godziny w korku przed dawnym zjazdem z Pszczynskiej. Ktos wie to kiedy ten bajzel ? Moze na DTS jest lepiej ? Albo jadac przez Bytom ? Ktos testowal te trasy ostatnio i sie podzieli wiedza ?

Samo zwężenie i co za tym idzie korki maja byc do piątku. Potem znowu 2 pasy i w miare płynny ruch. Z tego co wiem to zdejmują rusztowania i maluja wiadukt od spodu. Problem jest taki, że jeszcze raz bedą taka tygodniowa akcje zweżenia przeprowadzać jakos w październiku, ale nie znam konkret daty. Znowu bedzie 1 pas i korki. Ja od poniedziałku śmigam po wioskach żeby to ominąć. Zawieszenie cierpi, ale Gliwice - Mikołów robię w porównywalnym czasie co po A4. O DTŚ nie opowiem bo nie śmigam tamtędy. --

Do kiedy ten bajzel na A4 ?