Do klienta trzeba się dostosować

Data: 2011-05-05 11:51:42
Autor: Grzegorz Z.
Do klienta trzeba się dostosować
Na dyskotekach beatyfikacyjnych w ośmiu najmodniejszych klubach Łodzi
bawiło się 800 osób - informuje "Gazeta Wyborcza".

29-letni ksiądz Michał, wikariusz w parafii Matki Boskiej Fatimskiej na
tzw. łódzkim Bronksie, w ostatnią niedzielę zaprosił do łódzkich dyskotek
tysiące nastolatków.

Właścicielom klubów i młodzieży postawił trzy warunki: żadnego alkoholu,
piosenki bez erotycznego stękania i godziwy strój. O dziwo zaakceptowali.

Z okazji beatyfikacji Jana Pawła II można było strzelić bezalkoholowe:
"słodką ewangelizację", "uśmiech papieża" i "rajski owoc".

A kiedy DJ ogłosił, że w dyskotece jest ksiądz i można przystąpić do
oczyszczającego duszę sakramentu pokuty, podeszło parę osób. - Kilka
wyspowiadałem w klubie na sofie, z pozostałymi umówiłem się na inny dzień -
opowiada ks. Michał.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/papa-dance-ksiadz-spowiadal-na-sofie,1633383

Data: 2011-05-05 12:02:00
Autor: Andy Niwinski

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> schrieb im Newsbeitrag news:dcnij0xnjqz2$.n0vgwlpv3o4m.dlg40tude.net...
[...]

Niedługo nie będ a tylko chodzic na dziwki do burdeli, ale po ruchanku będą spowiadać i rozgrzeszać innych użytkowników. Panienkom będą pewnie dawać rabat, albo odbierać "co łaska" w naturze :)

Data: 2011-05-05 12:12:27
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Andy Niwinski" <aniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:iptsir$vig$1dont-email.me...
Niedługo nie będ a tylko chodzic na dziwki do burdeli, ale po ruchanku będą spowiadać i rozgrzeszać innych użytkowników. Panienkom będą pewnie dawać rabat, albo odbierać "co łaska" w naturze :)

Jendruś, na dziwki to oni chodzą od dawana. Na takie świętojebliwe. W czasie bzykania przez wyposzczonego klechę wrzeszczą: "O Jezu!  O Jezu!". ;)

BomBel

Data: 2011-05-05 12:06:50
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:dcnij0xnjqz2$.n0vgwlpv3o4m.dlg40tude.net...
Na dyskotekach beatyfikacyjnych w ośmiu najmodniejszych klubach Łodzi
bawiło się 800 osób - informuje "Gazeta Wyborcza".

O w morde! Aż 8! "Dyskoteka beatyfikacyjna" co to za słowotwór? Co te katabasy jeszcze wymyślą?

BomBel

Do klienta trzeba się dostosować