Do kogo właściwie się "modliła" Ciccone?

Data: 2012-08-13 21:13:03
Autor: abc
Do kogo właściwie się "modliła" Ciccone?
Bawiąca na gościnnych występach w Moskwie Ludwika Weronika Ciccone
oświadczyła, że "modli się", by trzy panienki, które protestując przeciwko
Putinowi, sprofanowały cerkiew, odzyskały wolność.

To ciekawe tym bardziej, że Ludwika Weronika Ciccone nie ujawniła do kogo
właściwie się "modli".

Dotychczas, przy pomocy żydowskiej firmy przemysłu rozrywkowego z
Kalifornii, budowała swoją karierę na prowokacjach, wobec chrześcijan, a
nawet bluźnierstwach - więc trudno w tej sytuacji przypuszczać, by modliła
się, dajmy na to, do Jezusa Chrystusa, albo do Matki Boskiej. (...)

W takim razie - do kogo właściwie się "modliła"? Czyżby do Beliala - którego
ojcostwo przypisywane bywa synom arcykapłana Helego, którzy nie tylko
zżerali mięso składane Najwyższemu na ofiarę, ale w dodatku swawolili z
celebrytkami w Namiocie Spotkania?

To mało prawdopodobne bo cóż właściwie może Belial?

Nawet ten cały Nergal, co to ekscytuje półgłówków i panienki predylekcją do
szatana, kiedy potrzebował szpiku, to odwołał się do wartości
chrześcijańskich, jak współczucie i altruizm - a nie satanistycznych - bo
wtedy nie tylko nie dostałby żadnego szpiku, ale co najwyżej - kopa w tyłek
i okrzyk - "do zobaczenia w piekle, frajerze!"

Rozbierając sobie to wszystko z uwagą niepodobna nie dojść do wniosku, że
Ludwika Weronika Ciccone nie modliła się do nikogo, a tylko tak powiedziała,
żeby powiedzieć coś w jej mniemaniu interesującego, sugerującego posiadanie
przez nią jakiegoś życia duchowego.

Tymczasem Weronika Ludwika Ciccone prawdopodobnie nie ma duszy, tak samo,
jak Aleksander Kwaśniewski i inni aktywiści starej i Nowej Lewicy.

Któż może takie rzeczy wiedzieć lepiej od nich samych - więc skoro sami
powątpiewają w posiadanie duszy, to czyż nam wypada temu zaprzeczać?

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2579

Data: 2012-08-14 08:14:58
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-13 21:13, abc pisze:
Bawiąca na gościnnych występach w Moskwie Ludwika Weronika Ciccone
oświadczyła, że "modli się", by trzy panienki, które protestując przeciwko
Putinowi, sprofanowały cerkiew, odzyskały wolność.

Możliwe że ma jakiegoś swojego Boga. Podobno każdy człowiek Go ma.

Data: 2012-08-14 10:59:49
Autor: Marek Woydak
Dnia Mon, 13 Aug 2012 21:13:03 +0200, abc napisał(a):

[...]

Do Belzebuba! Przestań klecho zasrywać psp! Wynoś się na grupę dot.
religii.

MW

Data: 2012-08-14 14:09:47
Autor: abc
Do kogo właściwie się "modliła" Ciccone?
Do Belzebuba! Przestań klecho zasrywać psp! Wynoś się na grupę dot.
religii.

Tobie się naprawdę wydaje, że jestem księdzem?

Data: 2012-08-14 16:55:23
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 14 Aug 2012 14:09:47 +0200, abc napisał(a):

Do Belzebuba! Przestań klecho zasrywać psp! Wynoś się na grupę dot.
religii.

Tobie się naprawdę wydaje, że jestem księdzem?

Polewasz forum "świetymi" tekstami więc kimm możesz być? Współpracownikiem
Faktów i Mitów albo Nie?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-14 14:16:48
Autor: Grzegorz Z.
Marek Woydak napisał:

[...]

On nie jest księdzem. On jest zwykłym lefebrystą.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-14 16:52:30
Autor: Przemysław M.
Do kogo właściwie się "modliła" Ciccone?
Dnia Tue, 14 Aug 2012 14:16:48 +0200, Grzegorz Z. napisaů(a):

Marek Woydak napisaů:

Dnia Mon, 13 Aug 2012 21:13:03 +0200, abc napisaů(a):

Bawiŕca na goúcinnych wystćpach w Moskwie Ludwika Weronika Ciccone
oúwiadczyůa, ýe "modli sić", by trzy panienki, które protestujŕc przeciwko
Putinowi, sprofanowaůy cerkiew, odzyskaůy wolnoúă.

To ciekawe tym bardziej, ýe Ludwika Weronika Ciccone nie ujawniůa do kogo
wůaúciwie sić "modli".

Do Belzebuba! Przestań klecho zasrywaă psp! Wynoú sić na grupć dot.
religii.

On nie jest ksićdzem. On jest zwykůym lefebrystŕ.

Najwyraęniej ma coú z gůowŕ.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-14 20:16:08
Autor: K.S.
Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości news:k0dfje$557$1dont-email.me...

| On nie jest księdzem. On jest zwykłym lefebrystą.
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Grzegorz Z. jak zwykle udaje że jest przeciw lefebrystom, czyli w domyśle za soborowcami, aby uwiarygodnić swoje inne wypowiedzi antyreligijne.
W rzeczywistości nienawidzi każdej religii.- z lefebrystami i nielefebrystami włącznie.

CYTAT z 17 VI 2012
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
Grzeforz Z.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2012-08-14 20:48:01
Autor: Grzegorz Z.
K.S. napisał:

| On nie jest księdzem. On jest zwykłym lefebrystą.
Grzegorz Z. jak zwykle udaje że jest przeciw lefebrystom, czyli w domyśle za soborowcami

Zapomniałeś dodać że w twoim "domyśle".

--
Islam: wysadź się w powietrze, odbierz siedemdziesiąt dwie dziewice.

Do kogo właściwie się "modliła" Ciccone?