Do kolegi Sys29 ...

Data: 2009-06-22 20:54:14
Autor: Endriu
Do kolegi Sys29 ...
W nawiązaniu do wypowiedzi:

news:h18o11$df5$1inews.gazeta.pl

Nasz rynek nawet po tak sporym odbiciu i w niesprzyjających okolicznościach
zewnętrznych pokazuje zadziwiającą siłę. Mam wrażenie, że nasi "animatorzy"
planują wysłać WIG20 w kosmos w ciągu ostatnich 3 sesji ( M09 powyżej 2070 )
.. i nie przeszkodzą im w tym spadające USA. :-)

W  otwarcia  na FUTRA to nasz kolega Sys29 wali jak snajper, ale jeżeli chodzi o dłuższe terminy, to już trochę gorzej ...:)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-22 19:51:25
Autor: sys29
Do kolegi Sys29 ...
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):
> [...]

W  otwarcia  na FUTRA to nasz kolega Sys29 wali jak snajper, ale jeżeli chodzi o dłuższe terminy, to już trochę gorzej ...:)

Spodziewałem się wówczas wyciągania rynku "na siłę" , aby w piątek seria M09 została rozliczona możliwie jak najwyżej. Sporo się pomyliłem w oczekiwaniach, bo manipulacji ( "zamknięcia arbitrażu"  he he he )
dokonano tylko w ostatniej godzinie. Jednak moja (zacytowana tu przez Ciebie)
wypowiedź nie odnosiła się w treści do czasu po 19 czerwca. Niczego o "dłuższych terminach" nie napisałem. Zresztą zasadniczo nie zajmuję się prognozowaniem. Skupiam się raczej na odpowiednim reagowaniu na bodźce rynkowe ... i to mi wystarcza.
Skoro jednak naciągasz mnie na jakąś prognozę to proszę : IMHO WIG20 będzie spadał do połowy sierpnia i osiągnie minimum po zamknięciu
luki z 2 kwietnia w okolicach 1540p.
Konkurs FUTRA to rodzaj zgadywanki. W serii M09 miałem po prostu więcej szczęścia od innych graczy.

pozdr.
sys29

--

Do kolegi Sys29 ...