Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji

Data: 2010-11-27 23:36:52
Autor: Jacek Buda
Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
Witam  Serdecznie Zwracam się z prośbą o  całkowitą  amnestie lub cześciową amnestje Bardzo  proszę o odblokowanie mnie na stałe na ircu na kanale #prokop
a jak się nie da proszę o odblokowanie  mnie na stałe na kanale #sat-digital-tv
Proszę  równierz o odblokowanie mnie tylko do odczytu na forum sdtv
Chce jak najszybciej wrócic do was Nie chce juz testów tylko całkowitego rozwiązania sprawy Idź na całość jak się mówi Pozdrawiam serdecznie JacekB

Data: 2010-11-27 23:46:07
Autor: Jacek Buda
  <admin_sdtv@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jacek Buda <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Witam  Serdecznie > Zwracam się z prośbą o  całkowitą  amnestie lub cześciową amnestje > Bardzo  proszę o odblokowanie mnie na stałe na ircu na kanale #prokop
> [...]
> Chce jak najszybciej wrócic do was > Nie chce juz testów tylko całkowitego rozwiązania sprawy > Idź na całość jak się mówi > Pozdrawiam serdecznie > JacekB

Proszę przedstawić warunki  na których mógłbym wrucic do sdyv

Data: 2010-11-28 03:35:10
Autor: [MF] PL
Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
2010-11-28 00:46, Jacek Buda napisal (a):
wrucic

Co miałeś na myśli?

A tak przy okazji, to forum działa? Rejestracja jest wyłączona.

Data: 2010-11-28 08:23:14
Autor: Big Jack
Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
W wiadomości
*Jacek Buda* napisał(-a):

Proszę przedstawić warunki  na których mógłbym wrucic do sdyv

Całkowite wycofanie się :P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-28 19:14:22
Autor: K.C

Użytkownik "Jacek Buda" <sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ics57v$1a6$1inews.gazeta.pl...
 <admin_sdtv@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Proszę przedstawić warunki  na których mógłbym wrucic do sdyv

UMRZYJ CHÓJÓ

Data: 2010-11-28 12:41:04
Autor: Jerzy Pastusiak
On Sat, 27 Nov 2010,   wrote:
| Jacek Buda <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): | | > Witam  Serdecznie | > Zwracam się z prośbą o  całkowitą  amnestie lub cześciową amnestje | > Bardzo  proszę o odblokowanie mnie na stałe na ircu na kanale #prokop

czy chodzi o http://www.sdtv.pl/forum/

postaram sie unikac

Data: 2010-12-01 23:04:46
Autor: Jacek Buda
Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
Nadal  nic nowego w temacie niestety absolutna  cisza

Data: 2010-12-02 07:19:33
Autor: pawell32
Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
W dniu 2010-12-02 00:04, Jacek Buda pisze:
Nadal  nic nowego w temacie
niestety absolutna  cisza

wypier...........

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-04 13:00:25
Autor: f

Użytkownik "Jacek Buda" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ics4mk$t4b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie ty to piszesz?
Tu jest ogólnodostępna grupa dyskusyjna pl.rec.telewizja

Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji