Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji

Data: 2010-12-04 13:00:25
Autor: f
Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji

Użytkownik "Jacek Buda" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ics4mk$t4b$1inews.gazeta.pl...
Witam  Serdecznie
Zwracam się z prośbą o  całkowitą  amnestie lub cześciową amnestje
Bardzo  proszę o odblokowanie mnie na stałe na ircu na kanale #prokop
a jak się nie da proszę o odblokowanie  mnie na stałe na kanale #sat-digital-tv
Proszę  równierz o odblokowanie mnie tylko do odczytu na forum sdtv
Chce jak najszybciej wrócic do was
Nie chce juz testów tylko całkowitego rozwiązania sprawy

Gdzie ty to piszesz?
Tu jest ogólnodostępna grupa dyskusyjna pl.rec.telewizja

Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji