Do końca świata i o jeden dzień dłużej...

Data: 2012-01-08 07:15:36
Autor: Tzva Adonai
Do końca świata i o jeden dzień dłużej...
Za używanie tego sprzętu na który robicie narodową zrzutkę i tak trzeba
płacić, a ostatecznie i tak zostanie sprywatyzowany i będzie generował zysk
dla jednostek.. Szpitale stać na to, żeby taki sprzęt kupić - w końcu
zarabiają na nim krocie, mogą trochę zainwestować.. Nie lepiej tą całą kasę ze
zbiórki przeznaczyć np. na zakup nierefundowanych leków dla dzieci cierpiących
na ciężkie i rzadkie choroby?.. Niektóre rodziny czekają na jeden lek po kilka
lat...

Data: 2012-01-08 07:35:17
Autor: MH
Tzva Adonai <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

=====================

Poniekąd rację masz , ale nie do końca...

1) Fakt , całe badziewie zakupione zostanie sprywatyzowane i za korzystanie
trzeba będzie bulić - tu się z Tobą zgadzam !!

2) Leki dla dzieci cierpiących na rzadkie i ciężkie choroby ??!!  Głupiś czy
co ?!  Najważniejsze są dzieci nienarodzone w obronie których należy łożyć
datki dla ich obrońców !! MH

Data: 2012-01-08 07:40:23
Autor: Tzva Adonai
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
1) Fakt , całe badziewie zakupione zostanie sprywatyzowane i za korzystanie
trzeba będzie bulić - tu się z Tobą zgadzam !!

Za korzystanie z tego sprzętu trzeba płacić już teraz.. Po prywatyzacji ceny
usług podskoczą jeszcze bardziej...

Data: 2012-01-08 08:12:47
Autor: MH
Tzva Adonai <tzvaadonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > 1) Fakt , całe badziewie zakupione zostanie sprywatyzowane i za korzystanie
> trzeba będzie bulić - tu się z Tobą zgadzam !!

Za korzystanie z tego sprzętu trzeba płacić już teraz.. Po prywatyzacji ceny
usług podskoczą jeszcze bardziej...

==============

Czy to dzisiaj , jutro czy pojutrze , co za różnica??  Należy w pewnym stopniu
korzystać z Greckiej/Arabskiej mentalności. Tyś niegłupi chłop , to załapiesz
o co chodzi : Rodzinny Fundusz Emerytalny.. Żal niestety tych pospolitych
Kowalskich , którzy tego parę lat wcześniej nie zrozumieli , bądź ich intelekt
im na to nie pozwalał... Hah.. , i jaki mądry system polityczny by tu wykombinować??  I tak źle , i tak
wujowo...

MH

Data: 2012-01-08 10:49:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jebh97$n7d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wniosek z waszej dyskusji jest taki, że w uspołecznionych szpitalach nie powinno być żadnego sprzętu medycznego, bo przecież zostaną sprywatyzowane.
To może zlikwidujmy szpitale?

Data: 2012-01-08 10:03:07
Autor: MH
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Wniosek z waszej dyskusji jest taki, że w uspołecznionych szpitalach nie powinno być żadnego sprzętu medycznego, bo przecież zostaną sprywatyzowane.

============

Nadinterpretacja !! Obracanie Alika ogonem...

MH

Data: 2012-01-08 11:55:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jebpkr$ebj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To może zlikwidujmy szpitale?

============

Nadinterpretacja !! Obracanie Alika ogonem...

Pokaż błąd mojego rozumowania. Może tylko to, żeby nie likwidować szpitali, a pozostawić je puste, bo nie będzie co prywatyzować.

Data: 2012-01-08 11:16:51
Autor: Tzva Adonai
[...]

Zaopatrzenie publicznych szpitali w sprzęt to obowiązek państwa. Dlatego całe
społeczeństwo co miesiąc zrzuca się na podatki i składki zdrowotne. Wyręczanie
państwa w jego powinnościach jest równoznaczne z fundowaniem Marcie
Kaczyńskiej większego odszkodowania, piękniejszego pałacu dla państwa
Sikorskich i nowego auta dla Grasia... WOŚP to akcja pomocy administracji
państwowej, a nie dzieciom, których rodzicom odmawia się pełnej refundacji
kosztów leczenia przy pomocy sprzętu, który został zakupiony z odruchu serc..
A to znaczy, że większość pieniędzy z WOŚP pompowana jest w prywatne konta
bankowe, a nie w dzieci, jak to się oficjalnie twierdzi... --

Data: 2012-01-08 13:09:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jebtv3$q13$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie byłbym taki pewny. Szpitale są własnością samorządów i samorządy odpowiadają za fundusze szpitala. Resztę sobie dopowiedz.
Społeczeństwo płaci składki zdrowotne, które idą na leczenie, nie na sprzęt.
Podatki płacimy na działanie państwa.
Budżet ministerstwa zdrowia jest tutaj: http://www.sluzbazdrowia.com.pl/news.php?nid=10370192
Ministrowie otrzymują pensje. Jeśli im zazdrościsz - zostań ministrem.
Albo zastępcą burmistrza. W moim mieście zastępca zarabia ponad 13 tys. zł.

Data: 2012-01-08 17:40:24
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-08 08:15, Tzva Adonai pisze:
Za używanie tego sprzętu na który robicie narodową zrzutkę i tak trzeba
płacić,

Żadna nowość, już porobiliśmy za kasę z własnej kieszeni generalne remonty w prawie wszystkich szpitalach, tak że czekają tylko na wzięcie.. Aparatura WOŚP będzie tylko miłym dodatkiem i dodatkowym instrumentem do większego wyciągania kasy od stada baranów .

Data: 2012-01-08 18:09:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jecgvv$3no$2node2.news.atman.pl...
[...]

Wyjaśnij mi detalicznie - co masz na myśli pisząc te słowa? Jaka kasa wyciągana, od kogo i dlaczego?

Data: 2012-01-08 18:52:58
Autor: XL
Dnia Sun, 8 Jan 2012 18:09:29 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jak to CO? - PRYWATYZACJĘ szpitali przez kolesi z SLD. Już parę lat temu sama usłyszałam z ust takiego jednego, w stanie
towarzyskiego komfo-rozluźnienia alkoholowego: "To wszystko niedługo będzie
nasze." :-/
--
XL

Data: 2012-01-08 19:19:47
Autor: u2
W dniu 2012-01-08 18:52, XL pisze:
Jak to CO? - PRYWATYZACJĘ szpitali przez kolesi z SLD.

Obecnie przez pelomafie.

Już parę lat temu sama usłyszałam z ust takiego jednego, w stanie
towarzyskiego komfo-rozluźnienia alkoholowego: "To wszystko niedługo będzie
nasze." :-/

Oni nie maja zadnych skrupulow. Jak mawiala Beata Sawicka do agenta
Tomka : by zylo sie lepiej .. wszystkim ;)

Data: 2012-01-08 19:31:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f09de44$0$1194$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Byłeś w prywatnym szpitalu? Ile zapłaciłeś za leczenie?

Data: 2012-01-08 19:50:23
Autor: jadrys
[...]

Bogdan, przyjmij do wiadomości Ĺźe prywatny szpital w ktĂłrym nie trzeba płacić za leczenie z własnej kieszeni, to szpital mający kontrakt z NFZ, a są to takie same fundusze na leczenie - minus zarobek dla prywatnego właściciela. Nie ma mocnych - musi to się odbywać kosztem chorych, kosztem jakości leczenia,  Ĺźeby ten prywaciarz mĂłgł sobie napchać ten wiecznie nienaĹźarty ryj.

Data: 2012-01-08 20:01:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jecofe$bct$2node2.news.atman.pl...

[...]

Proch wymyśliłeś. Jest inaczej. Stawka za zabieg - koszty = zysk.

Powtarzam pytanie: Byłeś w prywatnym szpitalu? Ile zapłaciłeś za leczenie?
Ja byłem. Obsługa była super. Nic nie zapłaciłem.
I ty pojebańcu, jeśli ci w życiu nic nie wyszło, to za to nie obwiniaj min. prywaciarzy. Ja byłem kilkadziesiąt lat prywaciarzem i ty mnie duraku obrażasz. Być może to ty masz wiecznie nienażarty ryj.

Powtarzam. Ja mam doświadczenia z prywatnego szpitala. A ty masz? Jeśli nie masz to nie pier...ol głupot.

Data: 2012-01-08 20:31:05
Autor: jadrys
[...]

Wycena NFZ dla usług jest taka sama dla publicznego i prywatnego szpitala. A więc powiedz skąd pieniądze ktĂłre lądują na koncie prywaciarza? Obsługa super, a więc musi być rĂłwnieĹź super personel, a zatrudnienie  super personelu (pielęgniarki, lekarze, technicy) to super koszty. No gadaj na ktĂłrym bazarze wiecznie nienaĹźarty ryj - właściciel szpitala ma sprzedawać marchewki Ĺźeby cokolwiek na konto mu spłynęło?
Ja też Bodziu całe życie zawodowe byłem prywaciarzem. Pracowałem na własny rachunek. I tylko z tego powodu w wieku 40tu lat mogłem przejść na emeryturę. Tak więc nie mam żadnych uwag do prywaciarza jako takiego (przykładem pan Kornowski z Poznania) , który sam wybudował szpital i sam za własne pieniądze go urządził. A nie po to żeby taki ryj wiecznie nienażarty zaczął wyżerać z mojej miski.
I to chamstwo proponuję zachować na użytek domowy.

Data: 2012-01-08 21:10:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jecqru$due$1node2.news.atman.pl...

[...]

W wieku 40 lat na emeryturę? Prywaciarz? Posłuchaj mnie. Ja jestem dorosłym człowiekiem i w bajki już dawno nie wierzę.
Słyszałem, Ĺźe byłeś nauczycielem. Po pierwsze to nie prywaciarz, tylko pracownik najemny. Po drugie staĹź - 30 lat. Odpada emerytura w wieku 40 lat. 20 lat pracy. Odpada. Studia - zalicza się do staĹźu. Nie masz 20 lat przepracowanych.  Wiek - skończone 55 lat.

I tak jest ze wszystkim o czym piszesz. BZDETY.
Nie interesują mnie teoretyczne rozważania o prywatnych szpitalach. Byłem, przeżyłem, obserwowałem i opisuję. Nie byłeś, nie przeżyłeś, jesteś niewiarygodny. Tak jak ksiądz, który chciałby mnie nauczyć jak zadowolić seksualnie dziewczynę. Wyczytał w biblii, czy cudzołożył. Jeśli to drugie to mu uwierzę.

Data: 2012-01-08 22:53:52
Autor: jadrys
[...]

Tak, w wieku 40stu lat. Jest to emerytura z prywatnego funduszu.

Ty naprawdę jesteś jakiś taki zdziecinniały, skoro twierdzisz że jeden przypadek tworzy regułę. Ekonomii nie oszukasz - prywatny właściciel robi to żeby mu przybywało na koncie, a nie po to żeby dopłacać do interesu. A jedyne co może zrobić to zacząć wyżerać z miski pacjenta którą, temu napełnił mu NFZ. - Czyli ciąć po jakości i oszczędzać jego kosztem.

Data: 2012-01-08 23:46:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jed37f$mpj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Sranie w banie. Mitoman jakiś jesteś. Zresztą, dajesz ciągle przykłady swojego niezrównoważenia.
Aleś pojechał! Ci co sprzedali Kolumnę Zygmunta wysiadają.

Emerytura z prywatnego funduszu! To nawet przedszkolak nie uwierzy.

Data: 2012-01-08 20:24:53
Autor: XL
Dnia Sun, 08 Jan 2012 19:19:47 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Tak, TEN człowiek był dokładnie taki. Poza tym świetny lekarz, fachowiec,
jednak fachowość byla dla niego celem do osiągania maksymalnych korzyści,
one go warunkowały, one były motorem do podwyższania kwalifikacji - i tylko
one.
Nic innego się dla niego nie liczyło, nawet własna żona. Był przez pewien czas moim i męża znajomym, ale dziś wspominamy to z
obrzydzeniem. Poznaliśmy go lepiej i wtedy zakończyliśmy tę znajomość,
własnie z powodu tego jego podejścia.

Jak mawiala Beata Sawicka do agenta
Tomka : by zylo sie lepiej .. wszystkim ;)

Poza tym "obywatelu, lecz się sam; rząd potrafi, to i ty"!
:-/
--
XL

Data: 2012-01-08 20:29:48
Autor: u2
W dniu 2012-01-08 20:24, XL pisze:
[...]

Znam kilku lekarzy, niestety liczy sie dla nich przede wszystkim mamona.

Wykorzystuja obecna sytuacje zapasci w polskiej sluzbie zdrowia do
krecenia lodow. Komercjalizacja uslug medycznych jest faktem i to
kosztem majatku skarbu panstwa.

> Jak mawiala Beata Sawicka do agenta
> Tomka : by zylo sie lepiej .. wszystkim ;)
Poza tym "obywatelu, lecz się sam; rząd potrafi, to i ty"!
:-/

Zawsze patrze na lekarza jak wyglada, jak wyglada na chorego to wole sie
z nim nie zadawac. W mysl zasady lekarzu ulecz sie sam.

Data: 2012-01-09 05:18:11
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 20:24:53 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale w twoim przypadku potrzeba psychiatrycznie.

--
stevep

Data: 2012-01-09 09:25:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7st8lrz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

======================================

Już to przechodziłaś? Współczuję!

Data: 2012-01-08 19:29:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kmmao5fd84wd$.hgxeqi4bs59$.dlg40tude.net...
[...]

Szpitale są własnością gmin. Gminy sprzedałyby szpitale? Chyba za jakieś pieniądze?
W mojej gminie został sprzedany szpital w Resku. Był tak zadłużony, że sprzedaż nie pokryła długów szpitala. Jest teraz prywatny. Ma kontrakt z NFZ. Gdyby nie miał kontraktu nie mógłby istnieć. Nie miałby pacjentów.Pacjenci nie odczuli zmiany. W tym szpitalu nie byłem, ale byłem w szpitalu w Szczecinku. Prywatny. Super szpital, nowowybudowany. Bardzo nowocześnie wyposażony z profesjonalną miłą obsługą. Też ma kontrakt. Nikt pieniędzy ode mnie nie wymagał. Jestem ubezpieczony.

Jakie są twoje doświadczenia osobiste?
O ojcu pamiętam. Wydawało ci się, że ordynator wymaga łapówki, bo więcej ojca nie przyjmie na oddział.
Opisz, jakie osobiste doświadczenia wyniosłaś z prywatnych szpitali?

Data: 2012-01-08 20:29:06
Autor: XL
Dnia Sun, 8 Jan 2012 19:29:16 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Szpitale są własnością gmin. Gminy sprzedałyby szpitale? Chyba za jakieś pieniądze?

Aleś Ty gupi :-D

Szpitale są CELOWO zadłużane! Gminy je oddadzą za darmo! I jeszcze czasem
dopłacą za przyjemność pozbycia się ich...
Osiołku...
--
XL

Data: 2012-01-08 20:55:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7zra1a3dffdl.1qbf5xeawfa03.dlg40tude.net...
[...]

Jakaś ty mądra. Oaza mądrości. Gminy celowo się zadłużają? Jak to odkryłaś?
Jeśli gnina celowo zadłuży szpital, to nawet gdy go odda za darmo, to dług na jaki zadłużyła szpital, musi spłcić z własnego budżetu. Taki numer nie przejdzie.
Jeśli odda szpital z długami, to musi kupujący musi wyłożyć pieniądze na ten dług. Dla kupującego jedna broszka.

Posłuchaj rady Zagłoby, który polecał pić oleum na wzmocnienie możliwości umysłowych.

Data: 2012-01-08 21:14:13
Autor: XL
Dnia Sun, 8 Jan 2012 20:55:17 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Gminy??? - Ty to jednak jesteś głupiutki,osiołku. No ręce opadają! Ty
NAPRAWDĘ nie wiesz, kto zadłuża szpitale i po co! Nie do uwierzenia.
No cóż, ja Ciebie już nie dokształcę, zwłaszcza za darmo... Kończę z Tobą.
Twoja pustynia intelektualna jest bezkresna.

[...]

Jak wyżej.

Pa pa. Z głupiutkimi osiołkami nie rozmawiam :-)
--
XL

Data: 2012-01-09 05:19:14
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 20:29:06 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

O qrde, katolicka oślico ile w tobie nienawiści.
--
stevep

Data: 2012-01-09 09:25:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7suacjr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Tyle jej, ile sobie ponarzeka.

Data: 2012-01-09 15:32:26
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 09:25:46 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

========================================>
Tyle jej, ile sobie ponarzeka.

Tak między nami, zastanawiam się czy nie zebrać tych "chrześcijańskich"  opinii o WOŚP tak , gdzieś ze trzech wyróżniających się w tym względzie  osób do różnych środków masowego przekazu.

--
stevep

Data: 2012-01-09 15:39:43
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 15:32:26 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Po co ta gadka, mocnyś w słowach, to przejdź do czynów!
https://post.polcard.com.pl/cgi-bin/wosp/index.cgi

I podaj tutaj za chwilę, ile wpłaciłeś.  3-)
--
XL

Data: 2012-01-09 05:16:46
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 18:52:58 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Jako komunistka to nie tylko słyszałaś, ale nawet wierzysz, że wszystko  jest wasze.

--
stevep

Data: 2012-01-08 19:50:19
Autor: jadrys
[...]

Kasa od podatnika za użytkowanie kupionych przez owego podatnika w trakcie leczenia. Dlatego bo jest wysługa świadczeń zdrowotnych i to kosztuje, znaczna część tej opłaty pójdzie na konto prywatnego właściciela szpitala i urządzenia na które żebrali na ulicach Polacy.

Data: 2012-01-08 22:53:19
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-08 20:30, XL pisze:

[...]

Kasa od podatnika za uĹźytkowanie kupionych przez owego podatnika w

Piąstka! ;-)

Data: 2012-01-09 00:21:28
Autor: XL
Dnia Sun, 08 Jan 2012 22:53:19 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

:-)

Przy okazji chciałabym zwrócić uwagę na WIELKĄ ukrytą kosztożerność WOŚP, o
której mało kto ma pojęcie: owe huczne transmisje, transport, oprawa,
obsługa happeningów, inne niby-darmochy... Przecież na to najpierw ktoś
musi zarobić, żeby ktoś inny mógł to ofiarować! Finalnie też ktoś za to
musi zapłacić! Nic nie jest za darmo, nic nie bierze się z powietrza, koszt
tej pozornej DARMOCHY jest ogromny, ale ukryty...
--
XL

Data: 2012-01-09 09:23:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1k2vmw72tjdil.1p4la011ojng5$.dlg40tude.net...
[...]

Zawiść wylewa ci się usami. Pojazgotaj jeszcze więcej.

Data: 2012-01-09 05:20:14
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 22:53:19 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Daj sobie w nos idioto.

--
stevep

Data: 2012-01-09 05:14:43
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 17:40:24 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale barana nie dasz bo nim jesteś?

--
stevep

Do końca świata i o jeden dzień dłużej...