Do konca tego roku

Data: 2017-09-04 15:39:06
Autor: Zenek Kapelinder
Do konca tego roku
Rzad chce wystapic o reparacje. W pierwszej kolejnosci maja z nich skorzystac najstarsi, zeby zdazyli sie zalapac zanim umra.

Data: 2017-09-04 17:01:25
Autor: japanizer
Do konca tego roku
On Tuesday, September 5, 2017 at 7:39:07 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Rzad chce wystapic o reparacje.

W lipcu miało być "do końca sierpnia". We wrześniu zrobiło się "do końca roku"?

W pierwszej kolejnosci maja z nich skorzystac najstarsi, zeby zdazyli sie zalapac zanim umra.

A więc to chodzi o głosy zaczadziałych mgłą smoleńska emerytów. Od razu trzeba było mówić, że z tymi reparacjami to ściema.

Data: 2017-09-04 17:23:19
Autor: Zenek Kapelinder
Do konca tego roku
nie wiem pizdziak czy sciema. Byles pierwszym co twierdzil ze 500+ zrujnuje Polske i ze bedzie mnozylo patologie. A akurat jest odwrotnie. Te 4,3 prognozowanego wzrostu pkb to miedzy innymi efekt 500+. Nie jestem tym najstarszym i moge trzy miesiace poczekac az wystapia o odszkodowanie od niemcow. Uczciwie by bylo jak by imiennie wiedzieli kto za reparacjami a kto folksdojcz i przeciw. I zeby z reparacji ktore na 99,999% dostaniemy skorzystali tylko ci co chca zeby Polska je dostala bo sie naleza.

Data: 2017-09-04 17:54:41
Autor: japanizer
Do konca tego roku
On Tuesday, September 5, 2017 at 9:23:20 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
nie wiem pizdziak czy sciema. Byles pierwszym co twierdzil ze 500+ zrujnuje Polske i ze bedzie mnozylo patologie.

msgid?

[...]

Wszyscy dobrze wiedzą, łącznie z Kaczyńskim, że żadnych reparacji nie będzie. Ale tacy jak ty, po prostu ciemny lud, to wszystko kupi.

Data: 2017-09-04 18:54:44
Autor: Zenek Kapelinder
Do konca tego roku
wszyscy lacznie z makrela i toba pizdziak wiedza ze dokad rzad nie wystapi to niemcy sami nie zaplaca. A jak wystapia to sprawe reguluje prawo miedzynarodowe. To prawo reguluje rowniez sytuacje gdy jakies panstwo nie chce zaplacic reparacji. W sytuacji w ktorej uznano niemcow winnych zamordowania ponad szesciu milionow Polakow szanse na nie zaplacenie maja zerowe. To nie niemcy decyduja czy beda mieli zaplacic.

Data: 2017-09-04 19:49:03
Autor: japanizer
Do konca tego roku
On Tuesday, September 5, 2017 at 10:54:45 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
wszyscy lacznie z makrela i toba pizdziak wiedza ze dokad rzad nie wystapi to niemcy sami nie zaplaca. A jak wystapia to sprawe reguluje prawo miedzynarodowe.

Ciekawe jak PiSdziaki przeskoczą to, że Polska już się zrzekła tych roszczeń... No ale nasz Magister Sprawiedliwości z oblanym egzaminem na pewno coś wymyśli, trzymamy kciuki za zdolne bicie piany.
Antoni I Groźny, którego wszystkie (!) akta po stanie wojennym "zaginęły z archiwów SB", też na pewno coś wymyśli. Chwilę po tym, jak Ruskie TuPolewa oddadzą.

Data: 2017-09-05 03:35:35
Autor: Zenek Kapelinder
Do konca tego roku
Po co pizdziak mielisz ozorem jak nie masz nic na poparcie tezy godnej twojego pizdziakowatego intelektu. Nie ma na calym swiecie waznego zrzeczenia sie Polski z reparacji za II Wojne Swiatowa od niemiec i rosji a niemieckie bredzenia w tej sprawie warte sa mniej niz funt gowna po podeszwa.

Data: 2017-09-05 04:21:17
Autor: japanizer
Do konca tego roku
On Tuesday, September 5, 2017 at 7:35:37 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Sugerujesz PiSdziak, że się nie urodziłeś? Czy że nie urodziłeś się w Polsce? Czy że państwo, które według PiSiorków nie istniało w roku 1953, może skutecznie występować przed sądami międzynarodowymi? Czy co tam dokładnie bredzisz pod nosem?

Data: 2017-09-05 06:50:11
Autor: Lepudruk
Do konca tego roku

============ co jest nie tak z tą datą? Zenuś to sowiecki spamer! ========

--

Antoś Policmajster kremlowski agent.

--
Lepudruk

Data: 2017-09-05 09:16:07
Autor: Presidente de San Escobar
Do konca tego roku
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

 Te 4,3 prognozowanego wzrostu pkb to miedzy innymi efekt 500+.

:DDDD
http://crowdmedia.pl/ten-wykres-pokazuje-brutalna-prawde-o-polskim-wzroscie-gospodarczym-idziemy-w-slady-grecji/

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-05 06:50:03
Autor: Lepudruk
Do konca tego roku
[...]

Zenus głosi tak debilne teorie, że odlot! Biedny Zenuś, nie załapie się na
te kilka marek.

--
Lepudruk

Data: 2017-09-05 09:14:02
Autor: Presidente de San Escobar
Do konca tego roku
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

On Tuesday, September 5, 2017 at 7:39:07 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
> Rzad chce wystapic o reparacje. W lipcu miało być "do końca sierpnia". We wrześniu zrobiło się "do końca roku"?

Będzie tak jak ze śmigłowcami dla wojska :DDDDDDD
Ważne by głupi Zenuś uwierzył :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-05 17:23:35
Autor: Lepudruk
Do konca tego roku

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:4ljsqct9pg6n5gfsbjgvrmnl1m8tq89hqi4ax.com...
> [...]

roku"?

Będzie tak jak ze śmigłowcami dla wojska :DDDDDDD
Ważne by głupi Zenuś uwierzył :DDDDDDDDDD

To fanatyk albo dureń i nie wiem co gorsze!  Mowa o Zenusiu, sowieckim
spamerze.;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-05 17:37:03
Autor: Presidente de San Escobar
Do konca tego roku
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

Będzie tak jak ze śmigłowcami dla wojska :DDDDDDD
Ważne by głupi Zenuś uwierzył :DDDDDDDDDD
-- To fanatyk albo dureń i nie wiem co gorsze!  Mowa o Zenusiu, sowieckim
spamerze.;-)))

Jedno nie wyklucza drugiego - wręcz pierwsze implikuje drugie :DDDDDDDDDD
U zenusia jest zbieg upośledzeń :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]