Do kroovki

Data: 2010-02-07 08:47:05
Autor: kaktus
Do kroovki
Co robisz z centkiem ? Trzymasz do konca roku czy ucinasz straty ? Bo sam juz nie wiem czy predzej bedzie 10 gr czy 1 zl....

Data: 2010-02-07 18:03:25
Autor: kroovka
Do kroovki
Co robisz z centkiem ? Trzymasz do konca roku czy ucinasz straty ? Bo sam juz nie wiem czy predzej bedzie 10 gr czy 1 zl....

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

co ja z nim robie to sie nie nadaje do napisania, ale

ogolnie:
Mamy komunikaty ze spolki, mamy informacje o wspolpracy w finansowaniu ciekawych imponujacych inwestycji na ktore nasz banki nie chca zdecyyyydowanie dac ani zlamanego grosza, zatem spolka ma partnera chyba ze stanow ktory kupuja akcje po 1,00 zl ale jego koszty "manipulacyjne" moga wynosic,teraz to od dawna wiemy, nawet 50 czy 30 czy 70% a moze inaczej, raczej nie 99,99% bo tego by nawet cierplliwy krol nie zniosl, i co dalej, inwestycje ida, amerykanie akcje kolejnych serii podobno kupuja i daja forse na budowe imperium w Komi, spolka handluje wieloma produktami czy tez transferuje rozne "dobra" i tu jest skuteczna ale nie znamy marzy ani masy krytycznej kiedy to  juz przynosi zysk a kiedy zaplanowane straty-tez jest spolka handlu czesciami elelktronicznymi w ktora mozna utopic kazde pieniadze, ale ona ma szerokie i waskie tory i okno na wschod, podobno i tez jest sport,ale w Comarchu tez jest sport i restauracja, wiec o wynikach NIC NIE WIEMY I NIE MAMY SZANS wiedziec, czasami to fajnie bo nie ma sie co przejmowac!-kupowac centrozap i albo na wozie albo pod wozem, ja licze na jednak sukces finansowy i nagrode na koniec roku 2010 wiec przy cenie 40 groszy potem 30 groszy itd bede dalej dokupowal i usrednial a jesli cos trace to stosuje troj czy 6.polowke, i zyski oddaje mi znany EEX oraz ...tak to tez dobra spolka i pare innych kolo zera i na koniec roku wynik i tak bedzie 100% do przodu.
Jesli jednak centrozap urosnie do 5 zlotych to bedzie wiekszy zysk, krolewski zysk.
pozdrawiam i wiem ze nie za bardzo Ci pomoglem, ale jesli kupisz EEX obecnie to i tak bedziesz mi wdzieczny na koniec roku panstwa kroovkowego.
kroovka --

Data: 2010-02-07 19:20:18
Autor: kaktus
Do kroovki

Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6617.00000351.4b6ef25dnewsgate.onet.pl...
[...]

Alez ja juz eko mialem ze srednia 1,35 niestety dalem sie wyleszczyc po 2,8-3 zl i teraz juz niestety sie boje kupic bo pociag odjechal za daleko :). A z cenkiem coraz gorzej sie czuje i zaczyna ciazyc..., ale po forach bankiera i parkietu to czuc z daleka jak wszyscy naganiaja na jeszcze wieksze spadki. Nawet najbardziej zatwardziali centkowicze po ostataniej zwalce sie od niego odwrocili :).

Data: 2010-02-08 12:43:23
Autor: kroovka
Do kroovki a'la EEX
... ale jesli kupisz EEX obecnie
> to i tak bedziesz mi wdzieczny na koniec roku panstwa kroovkowego.
> kroovka

do ceny 6 zl i do 12 lutego jeszcze sporo przestrzeni

kroovka

WSZYSTKO CO ROBIMY CZYNIMY NA WLASNE RYZYKO A SLOWA NIE MOGA BYC UWAZANE ZA POLECENIE LUB WPLYWANIE NA DECYZJE INWESTYCYJNE

KROOVKA

Data: 2010-02-08 13:58:35
Autor: kigam
Do kroovki a'la EEX

> [...]

WSZYSTKO CO ROBIMY CZYNIMY NA WLASNE RYZYKO A SLOWA NIE MOGA BYC UWAZANE ZA
POLECENIE LUB WPLYWANIE NA DECYZJE INWESTYCYJNE

Kroovka daj żyć przestań już z tym naganianiem.

Data: 2010-02-08 15:00:41
Autor: kroovka
Do kroovki a'la EEX

Kroovka daj żyć przestań już z tym naganianiem.

OK, koncze z naganianiem i ale jednak nie zajme sie glupotami, czytajac mojeho poprzednika-nauczyciela i innych z ich teoriami, ze urosnie, ze spadnie i ze buhahaha i ze chory i ze nadmiar koki i inne,  a nie zarabianiem pieniedzy :-)

Bajki na tej skali ogolnosci sa bez sensu.
Albo piszmy uzasadnione i podparte opinie o rynku (takich osob jest tu pare ale bywalo wiecej!!, albo wspierajmy okreslone spolki - podajac czemu pewne poczynania sa sluszne a ktore szkodliwe...i miejmy jakos wplyw an rynek, jesli nie to strata czasu, lepiej czytac literature swiatowa.

kroovka --

Data: 2010-02-08 15:38:25
Autor: kigam
Do kroovki a'la EEX

> [...]

buhahaha i ze chory i ze nadmiar koki i inne,  a nie zarabianiem pieniedzy
:-)

[...]

Kroovko ja nic nie mam do Twoich analiz, wręcz przeciwnie jak coś masz do
powiedzenia to bardzo dobrze i chwali Ci się, że chcesz się podzielić, ale EEX
młócisz niemiłosiernie.

Data: 2010-02-08 19:23:35
Autor: flug70
Do kroovki a'la EEX

Kroovko ja nic nie mam do Twoich analiz, wręcz przeciwnie jak coś masz do
powiedzenia to bardzo dobrze i chwali Ci się, że chcesz się podzielić, ale EEX
młócisz niemiłosiernie.

No coz widze, ze mamy tutaj "mlodych" inwestorow, ktorzy juz nie
pamietaja czasow alchemii, drozdka, chyba siodmego funduszu i perelki
immo. A szkoda, bo wtedy to sie pisalo i nikomu to nie przeszkadzalo,
kochalismy Grazynke, Rybce zyczylismy oceanu, nowych strategii bez
podatku i stawania sie milionerem na wynajmowanych przestrzeniach immo.
To nie mlocenie kroovki czy naganianie, on taki jest od lat, jednym to
odpowiada drugim nie, ale jedno jest pewne, w jego rekomendacjach zawsze
jest perelka a jak ktos jest na gpw czy nc to po to aby zarabiac,
inwestowac i kupowac kolejne SFERY nieruchmosci, niekoniecznie w
Bielsku, moze byc Dubai lub zimny Sztokholm, jak kto woli.

Pozdrawiam serdecznie parzystokopytnych (nie pisze koszernych, aby kogos
nieobrazic) oraz wszystkich usmiechnietych :)

Leszek

Do kroovki