Do kroovki

Data: 2011-07-26 22:35:27
Autor: root
Do kroovki
Kroovko,
medycyna, windykacja, usługi prawnicze, konsultingowe to dość popularne i w
sumie oklepane sposoby na wydojenie biednych ciułaczy. Są to jak widzisz
sektory bardzo popularne na NC i tak bardzo lubiane przez Ciebie. Dzisiaj w ciągu paru tygodni mogę założyć sp zoo w tej branzy i
przekształcić to cuś w cudowne SA wybierając np. debet w koncie osobistym,
żeby mieć na tzw. kapitał własny. Potem wystarczy jakieś pomieszczenie,
biurko, kawałek papieru i adwokat, który napisze dokument informacyjny
czyli takie coś w rodzaju opowiadania SF.
No trzeba jeszcze trochę wydać marketing ale w sumie po części zadbają już
o to goście z tego żenującego geszefciku nazywanego z angielska (nie
wiadomo czemu) NewConnect (a właściwie co to znaczy?).
Z powodu mojej wielkiej sympatii dla Ciebie ale też z poczucia
przyzwoitości wobec innych czytaczy proszę, abyś każdy komentarz o NC i
spółce tam notowanej oznaczył stoisownym ostrzeżeniem o bardzo dużym ryzyku
utraty całości zainwestowanego kapitału.

Do kroovki