Do kurdupla wejdzie komornik?

Data: 2012-02-13 18:10:33
Autor: Przemysław W
Do kurdupla wejdzie komornik?
Minęło pół roku, a prezes PiS wci±ż nie wypełnił wyroku i nie przeprosił "Gazety Wyborczej" za porównanie jej do "Trybuny Ludu". Spraw± Jarosława Kaczyńskiego zajmie się Sejm. Czy do akcji będzie musiał wkroczyć komornik?

Proces, który prezesowi PiS wytoczyła Agora za porównanie"Gazety Wyborczej" do "Trybuny Ludu" z lat 50., toczył się przez cztery lata. W lipcu ubiegłego roku s±d zdecydował, żeJarosław Kaczyński przesadził i nakazał mu opublikować przeprosiny na łamach "Rzeczpospolitej". W ci±gu siedmiu dni. Tymczasem minęło już ponad pół roku, a prezes PiS nie wypełnił prawomocnego wyroku.

W tej sytuacji pełnomocnik Agory mecenas Piotr Rogowskizwrócił się do sejmowej komisji etyki o zobowi±zanie Jarosława Kaczyńskiego do podporz±dkowania się wyrokowi - podaje "Newsweek".

Jak dowiedział się tygodnik, prezes PiS poproszony przez komisję etyki o wyja¶nienia, stwierdził, że pismo jest utrzymane w "histerycznym i irracjonalnym tonie", a Agorze poradził, by wyst±piła o wszczęcie wobec niego postępowania egzekucyjnego.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/379180,jaroslaw-kaczynski-lekcewazy-wyrok-sadu-nie-przeprosil-gazety-wyborczej-wejdzie-do-niego-komornik.html

Przemek

--

Jarozbaw Kaczyński:

" Policja nieskuteczna. Nie potrafiła przej±ć metod SB".

Data: 2012-02-13 18:29:59
Autor: A. Filip
Warzywny: Do kurdupla wejdzie komornik (nasłany przez Agorę)? [Czyli wymuszanie przeprosin]
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
Minęło pół roku, a prezes PiS wciąż nie wypełnił wyroku i nie
przeprosił "Gazety Wyborczej" za porównanie jej do "Trybuny
Ludu". Sprawą Jarosława Kaczyńskiego zajmie się Sejm. Czy do akcji
będzie musiał wkroczyć komornik?

Proces, który prezesowi PiS wytoczyła Agora za porównanie"Gazety
Wyborczej" do "Trybuny Ludu" z lat 50., toczył się przez cztery
lata. W lipcu ubiegłego roku sąd zdecydował, żeJarosław Kaczyński
przesadził i nakazał mu opublikować przeprosiny na łamach
"Rzeczpospolitej". W ciągu siedmiu dni. Tymczasem minęło już ponad pół
roku, a prezes PiS nie wypełnił prawomocnego wyroku.

W tej sytuacji pełnomocnik Agory mecenas Piotr Rogowskizwrócił się do
sejmowej komisji etyki o zobowiązanie Jarosława Kaczyńskiego do
podporzÄ…dkowania siÄ™ wyrokowi - podaje "Newsweek".

Jak dowiedział się tygodnik, prezes PiS poproszony przez komisję etyki
o wyjaśnienia, stwierdził, że pismo jest utrzymane w "histerycznym i
irracjonalnym tonie", a Agorze poradził, by wystąpiła o wszczęcie
wobec niego postępowania egzekucyjnego.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/379180,jaroslaw-kaczynski-lekcewazy-wyrok-sadu-nie-przeprosil-gazety-wyborczej-wejdzie-do-niego-komornik.html

IMHO bezwzględny nakaz przeprosin to jest niewyobrażalny gniot prawny
jak na standardy państwa prawa z wolnością słowa.

IMHO w normalnym kraju skazany za "zniesławienie" powinien mieć do
"wyboru" lĹĽejszy wyrok z przeprosinami i *znacznie* ostrzejszy wyrok bez
przeprosin a jedynie z publikowaniem na swĂłj koszt *wyroku sÄ…du*.

Bezwzględny nakaz przeprosin dla mnie może prowadzić na nakazu przez sąd
dokonania publicznego kłamstwa.

Data: 2012-02-13 18:42:17
Autor: Obserwator
Warzywny: Do kurdupla wejdzie komornik (nasłany przez Agorę)? [Czyli wymuszanie przeprosin]
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Bezwzględny nakaz przeprosin dla mnie może prowadzić na nakazu przez s±d
dokonania publicznego kłamstwa.

***************************************

*na nakazu*? a moze na ukazu? Stosujesz niepolska skladnie i masz ewidentnie
problemy z pisaniem tekstow w j. polskim

Data: 2012-02-13 19:44:01
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 19:42,  Obserwator pisze:
[...]

Przejezyczyl sie, rzadko u niego to sie zdarza.

Data: 2012-02-13 20:19:45
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2012-02-13 19:42,  Obserwator pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
[...]
[...]

Zdarza się niestety za często że zmieniając formę/szyk pisanego zdania
nie poprawiam wszyściutkich "detali". Po polsku jest znacznie prościej
"mówić ciurkiem" niż "pisać *z poprawkami*" :-)

P.S. A żebyśta widzieli/pamiętali co i jak gęsto wypisywułem jak ni
miołem korektora gramatyki [polish spell checker] :-)

Data: 2012-02-13 21:17:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:878vk67iaw.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

W normalnym kraju (USA) zasądzono by taki wyrok, że Jaruś poszedłby z torbami razem z PiS-em.

Data: 2012-02-13 21:25:38
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Ja nie mam zupełnie nic przeciw prawu równemu dla wszystkich czyli np. wykorzystywaniu standardów "wymaganej precyzji wypowiedzi"
ustalonych dla wypowiedzi o GW/Agorze i Michniku (Adamie) do dokopywania dziennikarzom GW a wiec i Agorze :-)

http://wielkopolska.naszemiasto.pl/artykul/1278093,wiara-lecha-pozwala-gazete-wyborcza-we-wtorek-poczatek,id,t.html

Data: 2012-02-13 19:38:02
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/379180,jaroslaw-kaczynski-lekcewazy-wyrok-sadu-nie-przeprosil-gazety-wyborczej-wejdzie-do-niego-komornik.html

Podobno Kurdupel ma już nowego kota.

Co na to obrońcy praw zwierz±t?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-13 21:24:32
Autor: Przemysław W
Do kurdupla wejdzie komornik?
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomo¶ci news:1h5f5cla0f0n9.1ohmgwbas108.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Może zapomnieli zgłosić w prokuraturze?

Przemek

Data: 2012-02-14 00:21:39
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Podobno Kurdupel ma już nowego kota.
Co na to obrońcy praw zwierz±t?

ty tez masz kota ale w glowce i co na to obroncy zwierzat?

Data: 2012-02-14 01:23:27
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Podobno Kurdupel ma już nowego kota.
Co na to obrońcy praw zwierz±t?

ty tez masz kota ale w glowce

Ale tylko pod tym nickiem.

Data: 2012-02-14 00:28:09
Autor: Obserwator
Do kurdupla wejdzie komornik?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
> ty tez masz kota ale w glowce

Ale tylko pod tym nickiem.

niestety pod kazdym, to wlasnie skutki czytania gazety wybiorczej. --

Data: 2012-02-14 01:36:02
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
ty tez masz kota ale w glowce

Ale tylko pod tym nickiem.

niestety pod kazdym, to wlasnie skutki czytania gazety wybiorczej.

Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.

Data: 2012-02-14 00:43:50
Autor: obserwator
Do kurdupla wejdzie komornik?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.

ale czytasz i popierasz teksty ktore tu pastuje warzywny, sam tez pastujesz posty z innych portali ktore sa tylko rezonarotami.

Radia i informacji w tV nie sluchasz?

Przeciez twoje teksty sa echem, tych pogladow ktore lansuje wybiorcza.

Inteligentny i myslacy czlowiek, juz dawno by to zauwazyl, ze jest tylko
odmozdzona marionetka w ich lapach. --

Data: 2012-02-14 01:51:27
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.

ale czytasz i popierasz teksty ktore tu pastuje warzywny, sam tez pastujesz posty z innych portali ktore sa tylko rezonarotami.

Czym s±? :)

Radia i informacji w tV nie sluchasz?

Nie.

Data: 2012-02-14 00:56:03
Autor: Obserwator
obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > >> >> Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.
> posty z innych portali ktore sa tylko rezonarotami.

Czym s±? :)

przeciez napisalem: rezonatorami-  dla pozytecznych idiotow.

> Radia i informacji w tV nie sluchasz?

Nie.

szkoda, ze nie mozna wierzyc w ani jedno twoje slowo:)

Data: 2012-02-14 02:33:27
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Wierzyć można, ale nie trzeba :)

Data: 2012-02-14 09:13:02
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Do kurdupla wejdzie komornik?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jhcao6$ng2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Inteligentny i my¶l±cy człowiek taki jak ja już dawno zauważył, że jeste¶ tylko odmóżdżon± marionetk± w łapach putinowskich siepaczy.

BBR

Data: 2012-02-14 09:10:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Do kurdupla wejdzie komornik?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jhc9ej$l2h$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Podobno Kurdupel ma już nowego kota.
Co na to obrońcy praw zwierz±t?

ty tez masz kota ale w glowce i co na to obroncy zwierzat?

Martwi± się o stan twego umysłu! ;)

BBR

Do kurdupla wejdzie komornik?