Do kurdupla wejdzie komornik?

Data: 2012-02-13 19:38:02
Autor: Grzegorz Z.
Do kurdupla wejdzie komornik?
Przemysław W napisał:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/379180,jaroslaw-kaczynski-lekcewazy-wyrok-sadu-nie-przeprosil-gazety-wyborczej-wejdzie-do-niego-komornik.html

Podobno Kurdupel ma już nowego kota.

Co na to obrońcy praw zwierząt?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-13 21:24:32
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1h5f5cla0f0n9.1ohmgwbas108.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Może zapomnieli zgłosić w prokuraturze?

Przemek

--

Jarozbaw Kaczyński:

" Policja nieskuteczna. Nie potrafiła przejąć metod SB".

Data: 2012-02-14 00:21:39
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Podobno Kurdupel ma już nowego kota.
Co na to obrońcy praw zwierząt?

ty tez masz kota ale w glowce i co na to obroncy zwierzat?

Data: 2012-02-14 01:23:27
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Podobno Kurdupel ma już nowego kota.
Co na to obrońcy praw zwierząt?

ty tez masz kota ale w glowce

Ale tylko pod tym nickiem.

Data: 2012-02-14 00:28:09
Autor: Obserwator
Do kurdupla wejdzie komornik?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
> ty tez masz kota ale w glowce

Ale tylko pod tym nickiem.

niestety pod kazdym, to wlasnie skutki czytania gazety wybiorczej. --

Data: 2012-02-14 01:36:02
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
ty tez masz kota ale w glowce

Ale tylko pod tym nickiem.

niestety pod kazdym, to wlasnie skutki czytania gazety wybiorczej.

Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.

Data: 2012-02-14 00:43:50
Autor: obserwator
Do kurdupla wejdzie komornik?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.

ale czytasz i popierasz teksty ktore tu pastuje warzywny, sam tez pastujesz posty z innych portali ktore sa tylko rezonarotami.

Radia i informacji w tV nie sluchasz?

Przeciez twoje teksty sa echem, tych pogladow ktore lansuje wybiorcza.

Inteligentny i myslacy czlowiek, juz dawno by to zauwazyl, ze jest tylko
odmozdzona marionetka w ich lapach. --

Data: 2012-02-14 01:51:27
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.

ale czytasz i popierasz teksty ktore tu pastuje warzywny, sam tez pastujesz posty z innych portali ktore sa tylko rezonarotami.

Czym są? :)

Radia i informacji w tV nie sluchasz?

Nie.

Data: 2012-02-14 00:56:03
Autor: Obserwator
obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > >> >> Nie miałam jej w ręku od niemalże 10 lat.
> posty z innych portali ktore sa tylko rezonarotami.

Czym są? :)

przeciez napisalem: rezonatorami-  dla pozytecznych idiotow.

> Radia i informacji w tV nie sluchasz?

Nie.

szkoda, ze nie mozna wierzyc w ani jedno twoje slowo:)

Data: 2012-02-14 02:33:27
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Wierzyć można, ale nie trzeba :)

Data: 2012-02-14 09:13:02
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhcao6$ng2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Inteligentny i myślący człowiek taki jak ja już dawno zauważył, że jesteś tylko odmóżdżoną marionetką w łapach putinowskich siepaczy.

BBR

Data: 2012-02-14 09:10:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhc9ej$l2h$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Podobno Kurdupel ma już nowego kota.
Co na to obrońcy praw zwierząt?

ty tez masz kota ale w glowce i co na to obroncy zwierzat?

Martwią się o stan twego umysłu! ;)

BBR

Do kurdupla wejdzie komornik?