Do kurwy...

Data: 2009-08-15 00:02:39
Autor: Tzva Adonai
Do kurwy...
Za nazwanie mnie "neonazistą" znajdę cię zwierzaku i własnoręcznie zmodyfikuję
ci kształt twarzoczaszki...

Data: 2009-08-15 00:03:38
Autor: Lorn
Do kurwy...
Tzva Adonai pisze:
Za nazwanie mnie "neonazistą" znajdę cię zwierzaku i własnoręcznie zmodyfikuję
ci kształt twarzoczaszki...

Histeryk i hipokryta... :> Szukaj, wąchaj... Bierz go! ;-p

Data: 2009-08-15 00:06:01
Autor: Piotr
Do kurwy...
Dnia Sat, 15 Aug 2009 00:03:38 +0200, Lorn napisał(a):

Histeryk i hipokryta... :> Szukaj, wąchaj... Bierz go! ;-p

A tobie co? Spać nie możesz, że się tak niezwykle energicznie wziąłeś
za wygarnianie odchodów?
Piotr

Data: 2009-08-15 00:14:04
Autor: Lorn
Do kurwy...
Piotr pisze:
Dnia Sat, 15 Aug 2009 00:03:38 +0200, Lorn napisał(a):
Histeryk i hipokryta... :> Szukaj, wąchaj... Bierz go! ;-p

A tobie co?

Nic.

Spać nie możesz, że się tak niezwykle energicznie wziąłeś
za wygarnianie odchodów?

Pozwolisz, że nie odpowiem... Nie chcę, żebyś poczuł się nieswojo :>

Data: 2009-08-15 00:16:12
Autor: Piotr
Do kurwy...
Dnia Sat, 15 Aug 2009 00:14:04 +0200, Lorn napisał(a):

Pozwolisz, że nie odpowiem... Nie chcę, żebyś poczuł się nieswojo :>

Pytanie było retoryczne... Ale niektórzy odpowiadają, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-15 00:18:46
Autor: Lorn
Do kurwy...
Piotr pisze:
Dnia Sat, 15 Aug 2009 00:14:04 +0200, Lorn napisał(a):
Pozwolisz, że nie odpowiem... Nie chcę, żebyś poczuł się nieswojo :>

Pytanie było retoryczne... Ale niektórzy odpowiadają, he, he.

Chciałem Ci oszczędzić taplanka w szambie, ale widzę, że nie ma sensu... Pluskaj się w tym syfie he, he? :> Fuj,.

Data: 2009-08-15 00:26:38
Autor: boukun
Do kurwy...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h64mdr$86n$5news.interia.pl...
Piotr pisze:
[...]

He, he, he, tłuk nie zrozumiał.

boukun

Data: 2009-08-15 00:16:44
Autor: mkalina
Do kurwy...
lecz sie andrzejku, dobrze ci radze

http://psychiatra-wroclaw.com/home

Data: 2009-08-15 00:24:17
Autor: Tzva Adonai
Do kurwy...
lecz sie andrzejku, dobrze ci radze

Ścierwo, pokaż chociaż _jedną_ moją wypowiedź, która w twoim mniemaniu uprawniła
cię do nazwanie mnie "neonazistą" i która dowodziłaby, że nienawidzę Żydów..
Pokaż linki do tych "zakodowanych" forów... Masz goły adres IP, myślisz, że
znalezienie cię stanowi dla mnie problem, kłamliwa bestio?.. --

Data: 2009-08-15 00:39:10
Autor: mkalina
Do kurwy...
tutaj pozbendziesz sie swoich problemow

Data: 2009-08-15 01:08:45
Autor: Panslavista
Do kurwy...

> [...]

że
znalezienie cię stanowi dla mnie problem, kłamliwa bestio?..

Ty jesteś jak ten Niemiec, którego parchy szukały przez dekady po wojnie. A
okazało się, że ukrywał się wśród ortodoksów pejsatych.
Książka p.t. MARATOŃCZYK     autor (chyba nacjonalista) Goldman William...

Data: 2009-08-15 00:18:02
Autor: awe
Do kurwy...
Ty lepiej idz sie leczyc