Do kurwy...

Data: 2009-08-15 00:16:44
Autor: mkalina
Do kurwy...
lecz sie andrzejku, dobrze ci radze

http://psychiatra-wroclaw.com/home

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:5f67.0000011e.4a85deffnewsgate.onet.pl...
Za nazwanie mnie "neonazistą" znajdę cię zwierzaku i własnoręcznie zmodyfikuję
ci kształt twarzoczaszki...

Data: 2009-08-15 00:24:17
Autor: Tzva Adonai
Do kurwy...
lecz sie andrzejku, dobrze ci radze

Ścierwo, pokaż chociaż _jedną_ moją wypowiedź, która w twoim mniemaniu uprawniła
cię do nazwanie mnie "neonazistą" i która dowodziłaby, że nienawidzę Żydów..
Pokaż linki do tych "zakodowanych" forów... Masz goły adres IP, myślisz, że
znalezienie cię stanowi dla mnie problem, kłamliwa bestio?.. --

Data: 2009-08-15 00:39:10
Autor: mkalina
Do kurwy...
tutaj pozbendziesz sie swoich problemow

Data: 2009-08-15 01:08:45
Autor: Panslavista
Do kurwy...

> [...]

że
znalezienie cię stanowi dla mnie problem, kłamliwa bestio?..

Ty jesteś jak ten Niemiec, którego parchy szukały przez dekady po wojnie. A
okazało się, że ukrywał się wśród ortodoksów pejsatych.
Książka p.t. MARATOŃCZYK     autor (chyba nacjonalista) Goldman William...

Do kurwy...