Do liścianych komuchów

Data: 2012-01-09 23:52:19
Autor: jr
Do liścianych komuchów
Udowodnię tutaj, że wasza pogarda do środowisk katolickich jest zwykłą
projekcją pogardy do siebie. Nie jesteście światlejsi nawet od
średniowiecznych kmieci. Oni wierzyli w płaską Ziemię, wy wierzycie w
czerwone gówno. Ich zbawicielem był enigmatyczny Jezus, a waszym?
Waszym 'zbawcą' jest tchórz w mundurze generała, który bojąc się
nieuzbrojonych cywilów miesiącami oglądał się na bratnią pomoc.
Gdy Galileusz pokazywał teologom Księżyc w teleskopie, żegnali się
pobożnie, że to czary, bo przecież Księżyc ma być gładki jak pupcia
niemowlaka. Wam pokazać archiwa Bukowskiego, Mitrochina, odżegnujecie
się tak samo: Wszystko fałsz, kuglarska sztuczka, bo generał to
człowiek honoru i basta.
Michnik zawsze pragnął zostać waszym papieżem. Gratuluję! Przy okazji
nawrócił na swoją wiarę sporo katolików. I jak wam tam razem? Bijcie
się zdrowo, tylko łbów sobie nie pourywajcie.

jb

Data: 2012-01-10 09:01:21
Autor: WW
Do liścianych komuchów
W dniu 2012-01-10 08:52, jr pisze:
Udowodnię tutaj, że wasza pogarda do środowisk katolickich jest zwykłą
projekcją pogardy do siebie.

No i gdzie ten dowĂłd?

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-01-10 09:36:21
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 09:01, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2012-01-10 08:52, jr pisze:

> Udowodnię tutaj, że wasza pogarda do środowisk katolickich jest zwykłą
> projekcją pogardy do siebie.

No i gdzie ten dowód?

Dowód poszlakowy.
W XXI wieku mamy powtórkę średniowiecza. Polską rządzą medialno-
światopoglądowe sekty od Michnika do Rydzyka. Toczy się ideologiczna
wojna o autentyczość jaruzelskiego zbawienia, o dogmat niepokalaniego
życia genialnego elektryka... (aż szkoda wymieniać). Z drugiej strony
narzucany jest ogłupiający mit kościoła katolickiego, jako jedynego
obrońcy prawdy i wolności. Ten absurd potrafię wytłumaczyć jedynie
pospolitą hańbą odrzucaną sobie nawzajem.

Pozrdawiam
jb

Data: 2012-01-10 18:42:02
Autor: u2
Do liścianych komuchów
W dniu 2012-01-10 18:36, jr pisze:
[...]

Oj tam, widze zes niedowiarek Jezus naprawde zmarchwystal :)

Data: 2012-01-10 10:02:00
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 18:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-10 18:36, jr pisze:

> Dow d poszlakowy.
> W XXI wieku mamy powt rk redniowiecza. Polsk rz dz medialno-
> wiatopogl dowe sekty od Michnika do Rydzyka. Toczy si ideologiczna
> wojna o autentyczo jaruzelskiego zbawienia, o dogmat niepokalaniego
> ycia genialnego elektryka... (a szkoda wymienia ). Z drugiej strony
> narzucany jest og upiaj cy mit ko cio a katolickiego, jako jedynego
> obro cy prawdy i wolno ci. Ten absurd potrafi wyt umaczy jedynie
> pospolit ha b odrzucan sobie nawzajem.

Oj tam, widze zes niedowiarek Jezus naprawde zmarchwystal :)

Nie rozumiem
jb

Data: 2012-01-10 19:39:04
Autor: u2
Do liścianych komuchów
W dniu 2012-01-10 19:02, jr pisze:
Oj tam, widze zes niedowiarek Jezus naprawde zmarchwystal :)

Nie rozumiem

Uwazasz, ze KK oglupia, albo wypowiadasz sie w tonie sarkastycznym.

Czyli jestes niedowiarkiem.

Data: 2012-01-11 00:13:58
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 19:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie rozumiem

Uwazasz, ze KK oglupia

Gdzie to napisałem?

, albo wypowiadasz sie w tonie sarkastycznym.

Czyli jestes niedowiarkiem.

Czego?
jb

Data: 2012-01-10 09:47:11
Autor: jr
Do liścianych komuchów
> [...]
W dniu 2012-01-10 08:52, jr pisze:

> Udowodnię tutaj, że wasza pogarda do środowisk katolickich jest zwykłą

Czym może gardzić komuch, jeśli nie swoim pierwowzorem?
jb

Data: 2012-01-10 18:20:47
Autor: Obserwator
Do liścianych komuchów
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): (...)

a ten tekst znasz? Napisal go pod pseudonimem podobno Cezary Michalski kiedy
jeszcze nie stal po ciemnej stronie mocy:

*Ezoteryczne źródła komunizmu*

*Na temat ezoterycznych źródeł nazizmu ukazało się wiele interesujących
książek, począwszy od pracy Leona Halbana z roku 1947, a skończywszy na
wydanej w 1989 roku pozycji Nicholasa Goodrick-Clarke'a. Na faktach w nich przedstawionych oraz ich interpretacjach żerują twórcy
kultury masowej, stąd pojawienie się na rynku tylu sensacyjnych książek i
filmów o astrologach Hitlera czy SS-manach jako poszukiwaczach zaginionej Arki.

Niektórzy badacze (między innymi Norman Cohn, Alain Besançon, Michaił Agurski
czy Aleksandr Dugin) coraz częściej ostatnio poruszają temat ezoterycznych
źródeł komunizmu.

Tezy, które próbują wyjaśnić fenomen marksizmu jako coś więcej niż tylko
wcielanie w życie suchego materializmu i mechanicznego praktycyzmu, pojawiły
się też w książkach dwóch włoskich profesorów: Polityka i magowie Giorgio
Galli oraz Polityczna i ezoteryczna kultura rosyjskiej lewicy 1880-1917 Nicola
Fumagalli.

O niektórych aspektach okultystycznych korzeni komunizmu pisali też między
innym watykański badacz ezoteryzmu, Massimo Introvigne oraz amerykańska uczona
Berenice Glatzer-Rosenthal, która podczas konferencji "Le Delfi Magique" w
Lyonie wygłosiła wykład Okultyzm we współczesnej Rosji i sowieckiej kulturze. Sporo materiałów na ten temat zebrali również członkowie grupy badawczej
"Politica Hermetica" pod kierownictwem prof. Emila Pula. Fundamentalna praca
na temat całości związków komunizmu z ezoteryzmem jeszcze nie została
napisana, warto jednak już teraz wspomnieć o niektórych ich aspektach.* http://niniwa2.cba.pl/FRONDA.HTM

Data: 2012-01-10 10:27:54
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 19:20, "Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisa (a):

(...)

a ten tekst znasz?

znam

Data: 2012-01-10 09:40:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Do liścianych komuchów
Użytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:fc30cb75-1faf-43a6-a7f6-6dba4543316fi26g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Nie zaliczam się do katolików ani do komuchów. Jestem ateistą i nie wierze w żadne biblie katolickie czy manifesty komunistyczne. Z twojej wypowiedzi widoczna jest nienawiść do samego siebie. Proponuję dobrego psychologa.

BBR

Data: 2012-01-10 08:44:35
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 09:40, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:fc30cb75-1faf-43a6-a7f6-6dba4543316fi26g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Widzę, że pan człek nowoczesny...

 Jestem ateistą i nie wierze w
żadne biblie katolickie czy manifesty komunistyczne.

Ale w jaruzelskie zbawienie pan chrabia uwierzył?

  Z twojej wypowiedzi
widoczna jest nienawiść do samego siebie.

Myślałem, że stać cię na więcej od echolalii.

jb

Data: 2012-01-10 09:59:39
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 17:44, jr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

 Jestem ateistą i nie wierze w

> żadne biblie katolickie czy manifesty komunistyczne.

Ale w jaruzelskie zbawienie pan chrabia uwierzył?

Pardon, powininenem był napisać 'hrabia'.

jb

Data: 2012-01-10 15:47:27
Autor: stevep
Do liścianych komuchów
Dnia 10-01-2012 o 09:40:19 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Nie da rady to ciężki przypadek pieniacza.

--
stevep

Data: 2012-01-10 10:34:13
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 08:52, jr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
[...]

jak na k... przystało

Data: 2012-01-10 19:28:13
Autor: Dirko
Do liścianych komuchów
[...]

    Ogarnąłbyś się zdziebko, co?

Data: 2012-01-10 22:01:09
Autor: J-23
Do liścianych komuchów
[...]

sprobuj bardziej zwiezle przedstawic swoj material dowodowy.

Data: 2012-01-11 01:48:49
Autor: Jacek Biały
Do liścianych komuchów
On 11 Sty, 07:01, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> się zdrowo, tylko łbów sobie nie pourywajcie.

> jb

sprobuj bardziej zwiezle przedstawic swoj material dowodowy.

Sowietyzm jest upiornym bękartem chrześcijaństwa. Stąd kompleks
niższości, który można wyładować po jakimś oszukaniu pierwowzoru,
sprowadzeniu go do własnego poziomu etc.

jb

Do liścianych komuchów