Do liścianych komuchów

Data: 2012-01-10 09:40:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Do liścianych komuchów
Użytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:fc30cb75-1faf-43a6-a7f6-6dba4543316fi26g2000vbt.googlegroups.com...
Udowodnię tutaj, że wasza pogarda do środowisk katolickich jest zwykłą
projekcją pogardy do siebie. Nie jesteście światlejsi nawet od
średniowiecznych kmieci. Oni wierzyli w płaską Ziemię, wy wierzycie w
czerwone gówno. Ich zbawicielem był enigmatyczny Jezus, a waszym?
Waszym 'zbawcą' jest tchórz w mundurze generała, który bojąc się
nieuzbrojonych cywilów miesiącami oglądał się na bratnią pomoc.
Gdy Galileusz pokazywał teologom Księżyc w teleskopie, żegnali się
pobożnie, że to czary, bo przecież Księżyc ma być gładki jak pupcia
niemowlaka. Wam pokazać archiwa Bukowskiego, Mitrochina, odżegnujecie
się tak samo: Wszystko fałsz, kuglarska sztuczka, bo generał to
człowiek honoru i basta.
Michnik zawsze pragnął zostać waszym papieżem. Gratuluję! Przy okazji
nawrócił na swoją wiarę sporo katolików. I jak wam tam razem? Bijcie
się zdrowo, tylko łbów sobie nie pourywajcie.

jb

Nie zaliczam się do katolików ani do komuchów. Jestem ateistą i nie wierze w żadne biblie katolickie czy manifesty komunistyczne. Z twojej wypowiedzi widoczna jest nienawiść do samego siebie. Proponuję dobrego psychologa.

BBR

Data: 2012-01-10 08:44:35
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 09:40, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:fc30cb75-1faf-43a6-a7f6-6dba4543316fi26g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Widzę, że pan człek nowoczesny...

 Jestem ateistą i nie wierze w
żadne biblie katolickie czy manifesty komunistyczne.

Ale w jaruzelskie zbawienie pan chrabia uwierzył?

  Z twojej wypowiedzi
widoczna jest nienawiść do samego siebie.

Myślałem, że stać cię na więcej od echolalii.

jb

Data: 2012-01-10 09:59:39
Autor: jr
Do liścianych komuchów
On 10 Sty, 17:44, jr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

 Jestem ateistą i nie wierze w

> żadne biblie katolickie czy manifesty komunistyczne.

Ale w jaruzelskie zbawienie pan chrabia uwierzył?

Pardon, powininenem był napisać 'hrabia'.

jb

Data: 2012-01-10 15:47:27
Autor: stevep
Do liścianych komuchów
Dnia 10-01-2012 o 09:40:19 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Nie da rady to ciężki przypadek pieniacza.

--
stevep

Do liścianych komuchów