Do!nald! Do!nald!

Data: 2011-10-28 21:50:30
Autor: oyster
Do!nald! Do!nald!
Polakom należy się więcej!

Wyboły, wyboły i po wybołach, więc czas na rzeczywistość:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/wiemy-o-ile-w-ciagu-roku-podrozaly-paliwa-szok,1714464

Z danych biura maklerskiego Reflex, obserwującego rynek paliwowy wynika, że obecnie za litr benzyny Eurosuper 95 trzeba płacić średnio 5 złotych 35 groszy, czyli 3 grosze więcej niż w ubiegłym tygodniu, za Superplus 5 złotych 56 groszy, czyli 4 grosze więcej.

Podrożał też i to znacznie olej napędowy - średnio za litr tego paliwa trzeba płacić 5 złotych 38 groszy, czyli 10 groszy więcej.
[...] Z danych Reflexu wynika poza tym, że w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku za litr benzyny Eurosuper 95 trzeba płacić więcej o 76 groszy, ceny litra oleju napędowego wzrosły średnio o złoty za litr. Autogaz jest droższy o 55 groszy.

A po ile dzisiaj pomidołki? Bo trzy tygodnie temu kupowałem jeszcze po 1,99 zł...
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 21:58:18
Autor: Zennon
Do!nald! Do!nald!

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j8f124$8ip$2news.onet.pl...
[...]

Bidaku, nie stać Cie? To może byś się do roboty jakiej wziął zamiast pier*.*c po próżnicy w internecie.

Zennon

Data: 2011-10-28 22:02:20
Autor: oyster
Do!nald! Do!nald!
Użytkownik - Zennon napisał:

[...]

Bidaku, nie stać Cie?

Stać, krakowska bido z nędzą, ale ponarzekać i powypominać oszustom te obiecane raje, mam prawo.

To może byś się do roboty jakiej wziął zamiast
pier*.*c po próżnicy w internecie.

Zennon

Bo ja chytry jestem - dlaczego mam ze swoich podatków utrzymywać próżniaków? Mam kilka pomysłów jak je wykorzystać, ale niestety nie idą one w parze z pomysłami Tuska i Vincenta.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 22:09:15
Autor: Zennon
Do!nald! Do!nald!
[...]

Jakoś Ci nie wierzę. Zbyt żałośnie i emocjonalnie brzmią te Twoje lamenty. Może kup sobie motorower, skoro nie stać Cię na normalny samochód.

[...]

Twoje podatki? Przecież Ty na benzynę nie masz, a co dopiero podatki płacić.

Zennon

Data: 2011-10-28 22:33:37
Autor: pluton
Do!nald! Do!nald!

Bo ja chytry jestem - dlaczego mam ze swoich podatków utrzymywać
próżniaków?

No wlasnie, a bedziesz ich utrzymywal az 180 sztuk.

Nullification

Data: 2011-10-29 02:28:26
Autor: stevep
Do!nald! Do!nald!
Dnia 28-10-2011 o 21:58:18 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

[...]

Nie może, bo to jeszcze jedna ofiara losu, którą wszyscy pierdolą..

--
stevep

Data: 2011-10-29 10:00:04
Autor:
Do!nald! Do!nald!
On Fri, 28 Oct 2011 21:58:18 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

> [...]

Bidaku, nie stać Cie? To może byś się do roboty jakiej wziął zamiast pier*.*c po próżnicy w internecie.

 wychodzi na to, ze interes samochodowy nie wyszedl.
 bede 01.11 w wchu to zobacze ten jego "komis" ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-29 12:33:19
Autor: oyster
Do!nald! Do!nald!

UĹźytkownik "oyster"<morska@glizda.com>  napisał w wiadomości
[...]

[...] Z danych Reflexu wynika poza tym, Ĺźe w porĂłwnaniu z analogicznym
okresem ubiegłego roku za litr benzyny Eurosuper 95 trzeba płacić więcej o
76 groszy, ceny litra oleju napędowego wzrosły średnio o złoty za litr.
Autogaz jest droĹźszy o 55 groszy.

A po ile dzisiaj pomidołki? Bo trzy tygodnie temu kupowałem jeszcze po
1,99 zł...

Bidaku, nie stać Cie? To może byś się do roboty jakiej wziął zamiast
pier*.*c po próşnicy w internecie.

Zennon

  wychodzi na to, ze interes samochodowy nie wyszedl.
  bede 01.11 w wchu to zobacze ten jego "komis" ;o)))

Jaki komis, buraczku? O czym ty znowu bredzisz? :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 12:53:34
Autor: u2
Do!nald! Do!nald!
W dniu 2011-10-28 21:50, oyster pisze:
[...]

No wiesz, Orlen musi odzyskac pieniazki, ktore zainwestowano w kampanie
Don Aldo.

Data: 2011-10-29 13:51:54
Autor: Leprechaun
Do!nald! Do!nald!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eabdb2f$0$5809$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Krótko mówiąc ty też zapłaciłeś za kampanie Tuska, a otrzymasz figę! ;)))

BomBel

Do!nald! Do!nald!