Do obserwatora

Data: 2011-07-08 17:23:46
Autor: Leprechaun
Do obserwatora
Wiesz co dziadek, zakończmy tą wojnę na epitety. Ja ci po chrzescijańsku wybaczę i będzie cacy. Jeden tylko warunek: przestaniesz opluwać i obrażać innych uczestników forum.

BomBel

Data: 2011-07-08 15:25:13
Autor: obserwator
Do obserwatora
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Wiesz co dziadek, zakończmy tą wojnę na epitety. Ja ci po chrzescijańsku wybaczę i będzie cacy. Jeden tylko warunek: przestaniesz opluwać i obrażać innych uczestników forum.

 sperdzielaj esbucki psycholu.

Data: 2011-07-08 17:30:50
Autor: Leprechaun
Do obserwatora

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv77gp$43p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziadek, nie chciałes to nie.Mi tam twój alzhajm powiewa. Prędzej czy później skończysz w psychiatryku.

BomBel

Data: 2011-07-08 17:33:24
Autor: zeb
Do obserwatora
W dniu 2011-07-08 17:23, Leprechaun pisze:
Wiesz co dziadek, zakończmy tą wojnę na epitety. Ja ci po chrzescijańsku
wybaczę i będzie cacy. Jeden tylko warunek: przestaniesz opluwać i
obrażać innych uczestników forum.

BomBel

To dokładnie tak jak chcę zrobić z tobą. Ty przestajesz opluwać innych a ja ci wspaniałomyślnie wybaczę. Co ty na to ?

Data: 2011-07-08 15:39:59
Autor: obserwator
Do obserwatora
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):
> [...]

To dokładnie tak jak chcę zrobić z tobą. Ty przestajesz opluwać innych a ja ci wspaniałomyślnie wybaczę. Co ty na to ?

nie wybaczaj, dopoki nie przeprosi i nie poprosi o wybaczenie.

Data: 2011-07-08 17:43:53
Autor: Leprechaun
Do obserwatora

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv78cf$6lb$1inews.gazeta.pl...
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):

> [...]

ja ci wspaniałomyślnie wybaczę. Co ty na to ?

nie wybaczaj, dopoki nie przeprosi i nie poprosi o wybaczenie.

Dziadek, kiedy ty przeprosisz tych, których oplułes? Podać ci link do archiwum twoich wypocin?

BomBel

Data: 2011-07-08 17:37:53
Autor: Leprechaun
Do obserwatora

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nikogo nie opluwam. Jesteś mentorem obserwatora? Czyżby Ben miał się gorzej? Jak kształtują się ceny za internet w Play? Warto zmienić?

BomBel

Data: 2011-07-08 17:48:19
Autor: zeb
Do obserwatora
W dniu 2011-07-08 17:37, Leprechaun pisze:
Nikogo nie opluwam. Jesteś mentorem obserwatora? Czyżby Ben miał się
gorzej? Jak kształtują się ceny za internet w Play? Warto zmienić?
No widzisz... Już kiedyś pisałem czyn się różni nagłówek od półgłówka.
Potrafisz coś więcej powiedzieć ? Proszę cię bardzo daję Tobie, i tylko tobie tu i teraz, możliwość ujawnienia wszystkich moich danych. Masz na to 1h inaczej uznam cie za ... no właśnie .. za kogo ???
(tylko proszę nie rób z siebie idioty i nie przepisuj mi informacji z nagłówka)

A czy warto zmienić Play ? pewnie zaraz mi sam odpowiesz :)

Data: 2011-07-08 17:56:14
Autor: Leprechaun
Do obserwatora

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:iv78rt$fns$1news.onet.pl...
[...]

To bardzo cenna umiejętność rozróznianie nagłówka od półgółówka. Popracuj jeszcze nad cache i proxy. Cennych rad może udzielić ci Hans zwany Klossem. Odpowiadając na twoją propozycję daję ci szansę na ujawnienie ci twoich danych takich jak: waga, owłosienie głowy i wyraz twarzy. Masz na to godzinę. Po tym czasie zostaniesz uznany za ... no właśnie... za kogo?!! Tylko nie rób z siebie idioty i nie przepisuj danych z paszportu! ;)

BomBel

Data: 2011-07-08 18:30:43
Autor: zeb
Do obserwatora
[...]

No widzisz o cache i proxy to tak jak o dupie Maryny i atomie. Związku BRAK !!! Każdy dąży do doskonałości i chce wiedzieć więcej i wcale nie mam ci tego za złe :)
A teraz nie prowokuj bo piję wódkę i mogę Ci nagadać ha...ha...ha...:)))

Do obserwatora