Do pierdla z W i F

Data: 2012-07-08 23:12:37
Autor: u2
Do pierdla z W i F
Kim sa bawidamki salonu :

http://facet.onet.pl/forum/wojewodzki-u-mojej-mamy-pracuje-ukrainka,0,684790,87969747,czytaj.html

Jakub Wadysaw Wojewdzki rozpocz swoj karier od harcerskiej
rozgoni radiowej w latach 80-tych. Syn Bogusawa Wojewdzkiego,
prokuratora PRL-owskiego wymiaru sprawiedliwoci nie mia problemw z
zatrudnieniem w kolejnych prywatnych stacjach telewizyjnych. Jego ojciec
zapisa si w historii penic rol prokuratora z ramienia Prokuratury
Generalnej w sprawie tzw. "prowokacji bydgoskiej" z 19 marca 1981 roku.
Natomiast Maciej Figurski jest synem Zbigniewa Figurskiego - ostatniego
dyrektora generalnego Funduszu Obsugi Zaduenia Zagranicznego (FOZZ) i
zastpcy likwidatora FOZZ. Jego, e rodzice poznali si w Moskwie, gdzie
Maciej urodzi si w 1973 roku. Przez jaki czas mieszkali w Polsce, a
potem znaleli si w Bejrucie. Oczywicie oni obaj nie s jedynymi
potomkami prominentw peerelowskich, ktrzy dzi korzystaj ze statusu
celebrytw i s dziennikarzami. Co ich czy? Wszyscy pochodz z
okrelonego, jednorodnego rodowiska: wychowali si w domach skrajnie
lewicowych, bez odniesie do polskiej tradycji, po prostu w rodzinach
komunistycznie internacjonalistycznych. Dla nich polska tradycja sowa
nard, jego symbole, historia, jest czym obcym, niewartym szacunku.
Hasa Bg, Honor, Ojczyzna to puste slogany, budzce uczucia zgrozy
lub politowania. Zgrozy, gdy czuj si w ich obliczu zagroeni w swoim
wyobcowaniu pord polskiej kultury i tradycji, politowania, bo s dla
nich pustym i nic nieznaczcym frazesem.

Data: 2012-07-09 06:58:41
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Sun, 08 Jul 2012 23:12:37 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzekł:
Kim sa bawidamki salonu :
Jakub Władysław Wojewódzki rozpoczął swoją žkarierę od harcerskiej
rozgłośni radiowej w latach 80-tych. Syn Bogusława Wojewódzkiego,
prokuratora PRL-owskiego wymiaru sprawiedliwości nie miał problemów
zatrudnieniem w kolejnych prywatnych stacjach telewizyjnych. Jego
ojciec
zapisał się w historii pełniąc rolę prokuratora z ramienia
[...]
dyrektora generalnego Funduszu Obsługi Zadłużenia Zagranicznego
(FOZZ) i
zastępcy likwidatora FOZZ. Jego, że rodzice poznali się w Moskwie,
gdzie
Maciej urodził się w 1973 roku. Przez jakiś czas mieszkali w
Polsce, a
potem znaleźli się w Bejrucie. Oczywiście oni obaj nie są jedynymi
potomkami prominentów peerelowskich, którzy dziś korzystają ze
statusu
žcelebrytów i są dziennikarzami. Co ich łączy? Wszyscy pochodzą z
określonego, jednorodnego środowiska: wychowali się w domach
skrajnie
lewicowych, bez odniesień do polskiej tradycji, po prostu w
rodzinach
komunistycznie internacjonalistycznych. Dla nich polska tradycja
słowa
žnaród, jego symbole, historia, jest czymś obcym, niewartym
szacunku.
Hasła žBóg, Honor, Ojczyzna to puste slogany, budzące uczucia
zgrozy
lub politowania. Zgrozy, gdyż czują się w ich obliczu zagrożeni w
swoim
wyobcowaniu pośród polskiej kultury i tradycji, politowania, bo są
dla
nich pustym i nic nieznaczącym frazesem.

Mówi sie, że rodziców się nie wybiera. Abstrachując od przeszlości obu panów jak również ich rodziców to w miarę przyjemnie sie słuchało w esce rock. Jak dla mnie ludziom brakuje dystansu do tego co tych dwóch zwykło robić.

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo

Data: 2012-07-09 08:45:07
Autor: Andy Niwinski
Do pierdla z W i F

"Krzysztof Lewczuk" <lewczuk.krzysztof@gmail.com>

[...]

Bo katoprawica tak ma: jak się punu biskupu pierdnie to małe fue pa, albo dobry dowcip, jak ktus inny to obraza uczuć religijnych wróg słów Bóg, Honor, Ojczyzna.

A jakby tak przeanlizować te słowa?

Bóg - narzucony Polanom obcy bożek.
Honor - to pewnie ten co każe kapusiom w mafiach obcinać ręce i ustala zasady dla jumaczy.
Ojczyzna? - to ono już całkiem nie wiedzą, która, bo w zaborach im całkiem we łbach poprzestawiali. Zreszta każdy co ma coś w głowie, to już dawno ta ojczyznę prawdziwą sobie znalazł.

Data: 2012-07-09 12:46:47
Autor: wt
Do pierdla z W i F
Ojczyzna? - to ono już całkiem nie wiedzą, która, bo w zaborach im całkiem we łbach poprzestawiali. Zreszta każdy co ma coś w głowie, to już dawno ta ojczyznę prawdziwą sobie znalazł.
To zadziwiające, żeby propaganda z potopu szwedzkiego przetrwała.

Data: 2012-07-09 14:42:42
Autor: Trybun
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 08:45, Andy Niwinski pisze:

[...]

Zastanawiające jak tak absurdalne i pozbawione jakiegokolwiek sensu odezwy mogą wygrywać z Wolność Równość Braterstwo..?

Data: 2012-07-09 15:19:47
Autor: Andy Niwinski
Do pierdla z W i F

"Trybun" <rg@yachoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:jtejld$eo6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ale one nie wygrywają - bo skąd te przepełnione więzienia, ci bezdomni na ulicach, ta bieda, syf i mogiła w Polsce? Nie wystarczy chodzić do kościoła. Nie wystarczy krzyczeć Bóg, Honor, Ojczyzna. Trzeba coś dla tej Ojczyzny robić, ten Honor trzeba mieć. Nie wystarczy dać na tacę i słuchać RadiaMaRyja.

Data: 2012-07-12 20:54:35
Autor: Trybun
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 15:19, Andy Niwinski pisze:

[...]

Niestety, w dzisiejszej Polsce te puste, odwołujące się właściwie do niczego jednak wygrywają..

Data: 2012-07-09 16:57:27
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 06:58, Krzysztof Lewczuk pisze:
Mwi sie, e rodzicw si nie wybiera. Abstrachujc od przeszloci obu
panw jak rwnie ich rodzicw to w miar przyjemnie sie suchao w esce
rock. Jak dla mnie ludziom brakuje dystansu do tego co tych dwch zwyko
robi.

Eski nie sluchalem nigdy, ale szol Kupy ogladam od czasu do czasu. Aby
wiedziec co pierdziele znowu cpaja :-)

Data: 2012-07-09 17:09:54
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 16:57:27 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzekł:
> [...]
zwykło
> robić.
Eski nie sluchalem nigdy, ale szol Kupy ogladam od czasu do czasu.

w esce glownie komentolali biezace tematy albo dzwonili do ludzi im glupoty wciskali. prezesowi radia zet jak odchodzil zamowili tira. zadzwonili do jakiejs firmy transportowej i zamowili tira pod siedzibe radia zet bo prezes odchodzi i trzeba ego zabrac a to podobno wielkie jest :) wytoczyl im proces za to, widocznie przyjechal :)

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo
sie od ludzi odpieprzylo, a drugie, zeby to samo zrobil kosciol.
- Martin Lechowicz

Data: 2012-07-09 17:44:35
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 17:09, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

No i ch@j im w d$pe za takie sztubackie kawaly puszczane z
ogolnopolskiej anteny.

Data: 2012-07-09 18:13:07
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 17:44:35 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzekł:
No i ch@j im w d$pe za takie sztubackie kawaly puszczane z
ogolnopolskiej anteny.

Jakby braklo zapotrzebowania na taki humor to tyle czasu by nie pracowali :)

KL

Data: 2012-07-09 18:24:30
Autor: A. Filip
Do pierdla z W i F [a bojkot tych co się reklamują w okolicach ich audycji nie wystarczy na początek?]
Krzysztof Lewczuk <lewczuk.krzysztof@gmail.com> pisze:
[...]

A ktoś próbował wzywania do bojkotu wszystkich którzy się reklamują w
pobliżu ich audycji? Na początek informacja w duchu "ich reklamy
utrzymują W i F" powinna wystarczyć.

Data: 2012-07-09 18:36:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87k3ycrjgh.fsf_-_bat.anfi.homeunix.org...
[...]

Widać nie brak u nas naiwniaków. Skandal jest najlepszą formą reklamy!

Data: 2012-07-09 18:28:35
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 18:13, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

Oczywiscie, tylko kto potrzebowal takiego "humoru" ? Przeciez nie Polacy :-)

Data: 2012-07-09 18:42:36
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 18:28:35 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzekł:
Oczywiscie, tylko kto potrzebowal takiego "humoru" ? Przeciez nie
Polacy :-)

Alez oczywiscie, ze nie. Caly ten wyrezyserowany fekaliany humor mial na celu podzial polskiego spoleczenstwa, odwrocenie uwagi od spraw istotnych takich jak wyprzedawanie majatku panstwowego niemcom i rozbicie wielkiej rodziny radia maryja. ;)

KL

Data: 2012-07-09 18:49:10
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 18:42, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

Jaki podzial ? Przeciez ten gwniany "humor" jest humorem dla swoich,
czyli gwneuszy. Nie ma zadnego podzialu.

A twoje nazwisko, o ile prawdziwe, tez wskazuje, zes nie Polak z
pochodzenia :-)

Data: 2012-07-09 19:39:49
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 18:49:10 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzekł:
A twoje nazwisko, o ile prawdziwe, tez wskazuje, zes nie Polak z
pochodzenia :-)

Ja swojego nie kryje pod nic nie znaczacym nickiem, biore odpowiedzialnosc za slowa. A pochodzenie nie po nazwisku sie ocenia, malo to Kołolskich w usa?

Data: 2012-07-09 19:45:34
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 19:39, Krzysztof Lewczuk pisze:
A twoje nazwisko, o ile prawdziwe, tez wskazuje, zes nie Polak z
pochodzenia :-)

Ja swojego nie kryje pod nic nie znaczacym nickiem, biore
odpowiedzialnosc za slowa.

Czyli tez bierzesz odpowiedzialnosc za swoje slowa. Jestes gotowy do
procesu w kazdej chwili, czyli po prostu u2 :-)

Data: 2012-07-09 19:51:24
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 19:45:34 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzekł:
> odpowiedzialnosc za slowa.
Czyli tez bierzesz odpowiedzialnosc za swoje slowa. Jestes gotowy do
procesu w kazdej chwili, czyli po prostu u2 :-)

Bawi mnie to dzielenie na Polakow i niepolakow. A tymbardziej nie rozumiem co widzisz zlego w moim nazwisku, Macierewicz bardziej Polsko Ci brzmi?

KL

Data: 2012-07-09 20:12:56
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 19:51, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

A wiesz dlaczego Mickiewicz nie uwazal sie za Polaka choc pisal swoje
arcydziela po polsku ?

Data: 2012-07-09 20:16:43
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 20:12:56 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzekł:
A wiesz dlaczego Mickiewicz nie uwazal sie za Polaka choc pisal
swoje
arcydziela po polsku ?

Chetnie sie dowiem :)

Data: 2012-07-09 20:18:13
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 20:16, Krzysztof Lewczuk pisze:
Chetnie sie dowiem

No to musisz jeszcze sporo sie uczyc :-)

Data: 2012-07-09 23:35:16
Autor: bicz na bomble
Do pierdla z W i F

Mwi sie, e rodzicw si nie wybiera. Abstrachujc od przeszloci obu panw jak rwnie ich rodzicw to w miar przyjemnie sie suchao w esce rock.

Jak ktos lubi jezdzic dupa po nieheblowanej desce...

R.

Data: 2012-07-09 23:43:40
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 23:35:16 +0200, bicz_na_bomble@koszernaja.pl rzekł:
> [...]
słuchało
>w esce rock. Jak ktos lubi jezdzic dupa po nieheblowanej desce...

Podzielisz sie z nami swoimi doswiadczeniami w tej sprawie?

KL

Data: 2012-07-09 23:33:33
Autor: bicz na bomble
Do pierdla z W i F
Najlepiej pogadac z Rinatem Achmetowem. On z nimi zrobi raz dwa
porzadek.

R.

Do pierdla z W i F