Do pierdla z W i F

Data: 2012-07-09 06:58:41
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Sun, 08 Jul 2012 23:12:37 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzek艂:
Kim sa bawidamki salonu :
Jakub W艂adys艂aw Wojew贸dzki rozpocz膮艂 swoj膮 聻karier臋 od harcerskiej
rozg艂o艣ni radiowej w latach 80-tych. Syn Bogus艂awa Wojew贸dzkiego,
prokuratora PRL-owskiego wymiaru sprawiedliwo艣ci nie mia艂 problem贸w
zatrudnieniem w kolejnych prywatnych stacjach telewizyjnych. Jego
ojciec
zapisa艂 si臋 w historii pe艂ni膮c rol臋 prokuratora z ramienia
Prokuratury
Generalnej w sprawie tzw. "prowokacji bydgoskiej" z 19 marca 1981
roku.
Natomiast Maciej Figurski jest synem Zbigniewa Figurskiego -
ostatniego
dyrektora generalnego Funduszu Obs艂ugi Zad艂u偶enia Zagranicznego
(FOZZ) i
zast臋pcy likwidatora FOZZ. Jego, 偶e rodzice poznali si臋 w Moskwie,
gdzie
Maciej urodzi艂 si臋 w 1973 roku. Przez jaki艣 czas mieszkali w
Polsce, a
potem znale藕li si臋 w Bejrucie. Oczywi艣cie oni obaj nie s膮 jedynymi
potomkami prominent贸w peerelowskich, kt贸rzy dzi艣 korzystaj膮 ze
statusu
聻celebryt贸w i s膮 dziennikarzami. Co ich 艂膮czy? Wszyscy pochodz膮 z
okre艣lonego, jednorodnego 艣rodowiska: wychowali si臋 w domach
skrajnie
lewicowych, bez odniesie艅 do polskiej tradycji, po prostu w
rodzinach
komunistycznie internacjonalistycznych. Dla nich polska tradycja
s艂owa
聻nar贸d, jego symbole, historia, jest czym艣 obcym, niewartym
szacunku.
Has艂a 聻B贸g, Honor, Ojczyzna聺 to puste slogany, budz膮ce uczucia
zgrozy
lub politowania. Zgrozy, gdy偶 czuj膮 si臋 w ich obliczu zagro偶eni w
swoim
wyobcowaniu po艣r贸d polskiej kultury i tradycji, politowania, bo s膮
dla
nich pustym i nic nieznacz膮cym frazesem.

M贸wi sie, 偶e rodzic贸w si臋 nie wybiera. Abstrachuj膮c od przeszlo艣ci obu pan贸w jak r贸wnie偶 ich rodzic贸w to w miar臋 przyjemnie sie s艂ucha艂o w esce rock. Jak dla mnie ludziom brakuje dystansu do tego co tych dw贸ch zwyk艂o robi膰.

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo

Data: 2012-07-09 08:45:07
Autor: Andy Niwinski
Do pierdla z W i F

"Krzysztof Lewczuk" <lewczuk.krzysztof@gmail.com>

[...]

Bo katoprawica tak ma: jak si臋 punu biskupu pierdnie to ma艂e fue pa, albo dobry dowcip, jak ktus inny to obraza uczu膰 religijnych wr贸g s艂贸w B贸g, Honor, Ojczyzna.

A jakby tak przeanlizowa膰 te s艂owa?

B贸g - narzucony Polanom obcy bo偶ek.
Honor - to pewnie ten co ka偶e kapusiom w mafiach obcina膰 r臋ce i ustala zasady dla jumaczy.
Ojczyzna? - to ono ju偶 ca艂kiem nie wiedz膮, kt贸ra, bo w zaborach im ca艂kiem we 艂bach poprzestawiali. Zreszta ka偶dy co ma co艣 w g艂owie, to ju偶 dawno ta ojczyzn臋 prawdziw膮 sobie znalaz艂.

Data: 2012-07-09 12:46:47
Autor: wt
Do pierdla z W i F
Ojczyzna? - to ono ju偶 ca艂kiem nie wiedz膮, kt贸ra, bo w zaborach im ca艂kiem we 艂bach poprzestawiali. Zreszta ka偶dy co ma co艣 w g艂owie, to ju偶 dawno ta ojczyzn臋 prawdziw膮 sobie znalaz艂.
To zadziwiaj膮ce, 偶eby propaganda z potopu szwedzkiego przetrwa艂a.

Data: 2012-07-09 14:42:42
Autor: Trybun
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 08:45, Andy Niwinski pisze:

[...]

Zastanawiaj膮ce jak tak absurdalne i pozbawione jakiegokolwiek sensu odezwy mog膮 wygrywa膰 z Wolno艣膰 R贸wno艣膰 Braterstwo..?

Data: 2012-07-09 15:19:47
Autor: Andy Niwinski
Do pierdla z W i F

"Trybun" <rg@yachoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:jtejld$eo6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ale one nie wygrywaj膮 - bo sk膮d te przepe艂nione wi臋zienia, ci bezdomni na ulicach, ta bieda, syf i mogi艂a w Polsce? Nie wystarczy chodzi膰 do ko艣cio艂a. Nie wystarczy krzycze膰 B贸g, Honor, Ojczyzna. Trzeba co艣 dla tej Ojczyzny robi膰, ten Honor trzeba mie膰. Nie wystarczy da膰 na tac臋 i s艂ucha膰 RadiaMaRyja.

Data: 2012-07-12 20:54:35
Autor: Trybun
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 15:19, Andy Niwinski pisze:

[...]

Niestety, w dzisiejszej Polsce te puste, odwo艂uj膮ce si臋 w艂a艣ciwie do niczego jednak wygrywaj膮..

Data: 2012-07-09 16:57:27
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 06:58, Krzysztof Lewczuk pisze:
M體i sie, 縠 rodzic體 si nie wybiera. Abstrachuj眂 od przeszlo禼i obu
pan體 jak r體nie ich rodzic體 to w miar przyjemnie sie s硊cha硂 w esce
rock. Jak dla mnie ludziom brakuje dystansu do tego co tych dw骳h zwyk硂
robi.

Eski nie sluchalem nigdy, ale szol Kupy ogladam od czasu do czasu. Aby
wiedziec co pierdziele znowu cpaja :-)

Data: 2012-07-09 17:09:54
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 16:57:27 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzek艂:
> [...]
zwyk艂o
> robi膰.
Eski nie sluchalem nigdy, ale szol Kupy ogladam od czasu do czasu.

w esce glownie komentolali biezace tematy albo dzwonili do ludzi im glupoty wciskali. prezesowi radia zet jak odchodzil zamowili tira. zadzwonili do jakiejs firmy transportowej i zamowili tira pod siedzibe radia zet bo prezes odchodzi i trzeba ego zabrac a to podobno wielkie jest :) wytoczyl im proces za to, widocznie przyjechal :)

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo
sie od ludzi odpieprzylo, a drugie, zeby to samo zrobil kosciol.
- Martin Lechowicz

Data: 2012-07-09 17:44:35
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 17:09, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

No i ch@j im w d$pe za takie sztubackie kawaly puszczane z
ogolnopolskiej anteny.

Data: 2012-07-09 18:13:07
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 17:44:35 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzek艂:
No i ch@j im w d$pe za takie sztubackie kawaly puszczane z
ogolnopolskiej anteny.

Jakby braklo zapotrzebowania na taki humor to tyle czasu by nie pracowali :)

KL

Data: 2012-07-09 18:24:30
Autor: A. Filip
Do pierdla z W i F [a bojkot tych co si臋 reklamuj膮 w okolicach ich audycji nie wystarczy na pocz膮tek?]
Krzysztof Lewczuk <lewczuk.krzysztof@gmail.com> pisze:
[...]

A kto艣 pr贸bowa艂 wzywania do bojkotu wszystkich kt贸rzy si臋 reklamuj膮 w
pobli偶u ich audycji? Na pocz膮tek informacja w duchu "ich reklamy
utrzymuj膮 W i F" powinna wystarczy膰.

Data: 2012-07-09 18:36:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Do pierdla z W i F [a bojkot tych co si臋 reklamuj膮 w okolicach ich audycji nie wystarczy na pocz膮tek?]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87k3ycrjgh.fsf_-_bat.anfi.homeunix.org...
[...]

Wida膰 nie brak u nas naiwniak贸w. Skandal jest najlepsz膮 form膮 reklamy!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-07-09 18:28:35
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 18:13, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

Oczywiscie, tylko kto potrzebowal takiego "humoru" ? Przeciez nie Polacy :-)

Data: 2012-07-09 18:42:36
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 18:28:35 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzek艂:
Oczywiscie, tylko kto potrzebowal takiego "humoru" ? Przeciez nie
Polacy :-)

Alez oczywiscie, ze nie. Caly ten wyrezyserowany fekaliany humor mial na celu podzial polskiego spoleczenstwa, odwrocenie uwagi od spraw istotnych takich jak wyprzedawanie majatku panstwowego niemcom i rozbicie wielkiej rodziny radia maryja. ;)

KL

Data: 2012-07-09 18:49:10
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 18:42, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

Jaki podzial ? Przeciez ten gwniany "humor" jest humorem dla swoich,
czyli gwneuszy. Nie ma zadnego podzialu.

A twoje nazwisko, o ile prawdziwe, tez wskazuje, zes nie Polak z
pochodzenia :-)

Data: 2012-07-09 19:39:49
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 18:49:10 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzek艂:
A twoje nazwisko, o ile prawdziwe, tez wskazuje, zes nie Polak z
pochodzenia :-)

Ja swojego nie kryje pod nic nie znaczacym nickiem, biore odpowiedzialnosc za slowa. A pochodzenie nie po nazwisku sie ocenia, malo to Ko艂olskich w usa?

Data: 2012-07-09 19:45:34
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 19:39, Krzysztof Lewczuk pisze:
A twoje nazwisko, o ile prawdziwe, tez wskazuje, zes nie Polak z
pochodzenia :-)

Ja swojego nie kryje pod nic nie znaczacym nickiem, biore
odpowiedzialnosc za slowa.

Czyli tez bierzesz odpowiedzialnosc za swoje slowa. Jestes gotowy do
procesu w kazdej chwili, czyli po prostu u2 :-)

Data: 2012-07-09 19:51:24
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 19:45:34 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzek艂:
> odpowiedzialnosc za slowa.
Czyli tez bierzesz odpowiedzialnosc za swoje slowa. Jestes gotowy do
procesu w kazdej chwili, czyli po prostu u2 :-)

Bawi mnie to dzielenie na Polakow i niepolakow. A tymbardziej nie rozumiem co widzisz zlego w moim nazwisku, Macierewicz bardziej Polsko Ci brzmi?

KL

Data: 2012-07-09 20:12:56
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 19:51, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

A wiesz dlaczego Mickiewicz nie uwazal sie za Polaka choc pisal swoje
arcydziela po polsku ?

Data: 2012-07-09 20:16:43
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 20:12:56 +0200, u2 <u_2@o2.pl> rzek艂:
A wiesz dlaczego Mickiewicz nie uwazal sie za Polaka choc pisal
swoje
arcydziela po polsku ?

Chetnie sie dowiem :)

Data: 2012-07-09 20:18:13
Autor: u2
Do pierdla z W i F
W dniu 2012-07-09 20:16, Krzysztof Lewczuk pisze:
Chetnie sie dowiem

No to musisz jeszcze sporo sie uczyc :-)

Data: 2012-07-09 23:35:16
Autor: bicz na bomble
Do pierdla z W i F

M體i sie, 縠 rodzic體 si nie wybiera. Abstrachuj眂 od przeszlo禼i obu pan體 jak r體nie ich rodzic體 to w miar przyjemnie sie s硊cha硂 w esce rock.

Jak ktos lubi jezdzic dupa po nieheblowanej desce...

R.

Data: 2012-07-09 23:43:40
Autor: Krzysztof Lewczuk
Do pierdla z W i F
Dnia Mon, 09 Jul 2012 23:35:16 +0200, bicz_na_bomble@koszernaja.pl rzek艂:
> [...]
s艂ucha艂o
>w esce rock. Jak ktos lubi jezdzic dupa po nieheblowanej desce...

Podzielisz sie z nami swoimi doswiadczeniami w tej sprawie?

KL