Do pisujących z Tzva

Data: 2009-09-22 17:12:28
Autor: Pistacjusz
Do pisujących z Tzva
kochani, musicie zrozumieć, że jemu płacą za pisanie a nie za
czytanie.

Data: 2009-09-22 23:03:26
Autor: Antenka
Do pisujących z Tzva
kochani, musicie zrozumieć, że jemu płacą za pisanie a nie za
czytanie.

No ba wiadomo! Ciekawe od czego - od ilości jadu który sączy,czy od
ilości wystukanych liter :D. Głównym zadanie Tzvela jest kontrolowane
wzniecanie nienawiści do Żydów.

Antenka

Data: 2009-09-23 07:20:43
Autor: Grzegorz Z.
Do pisujących z Tzva
Dnia Tue, 22 Sep 2009 17:12:28 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

kochani, musicie zrozumieć, że jemu płacą za pisanie a nie za
czytanie.

"Extraordinary claims demand extraordinary proof"

Data: 2009-09-23 08:27:33
Autor: jadrys
Do pisujących z Tzva
Pistacjusz pisze:
kochani, musicie zrozumieć, że jemu płacą za pisanie a nie za
czytanie.

Najprawdopodobniej masz rację, ale jednak, jak na mój gust - piszesz to ze zbyt dużą  pewnością siebie. Masz na to jakieś dowody?

Data: 2009-09-23 08:37:37
Autor: Andrzej Adam Filip
Do pisujących z Tzva
Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> pisze:
kochani, musicie zrozumieć, że jemu płacą za pisanie a nie za
czytanie.

Mi (niestety) nie płacą za nabijanie się z niego, a robię to z
przyjemnością :-)

Jeśli nie może być lepiej to niech choć będzie śmieszniej! ;-)

Weź kąpiel, a poczujesz się jak w niebie.
  -- Przysłowie japońskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-09-23 09:01:47
Autor: mkarwan
Do pisujących z Tzva
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:afgk27bov3-99Nmichael.brudna.chmurka.net...
[...]

Zatem wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera po to, aby codziennie zaśmiecał psp kilkunastoma nowymi wątkami?

Data: 2009-09-23 14:59:14
Autor:
Do pisujących z Tzva
On Tue, 22 Sep 2009 17:12:28 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

kochani, musicie zrozumieć, że jemu płacą za pisanie a nie za
czytanie.

 to platny prowokator. mocodawcy sa szczegolnie msciwi.
 pakujcie kolesia do kf i nie zawracajcie sobie nim 4 liter.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-23 15:10:51
Autor: VicAbarca
Do pisujących z Tzva
<he®sk> пишет:
 to platny prowokator.

Platny?
A gdzie mozna zdobyc takie zlecenie? Jesli ktos chce zaplacic, ja z checia zaoferuje prowokowanie do czegokolwiek na jakiejkolwiek grupie dyskusyjnej ;)

--
Vic

Data: 2009-09-23 12:40:45
Autor: Antenka
Do pisujących z Tzva
On 23 Wrz, 15:10, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
<he®sk> пишет:

> [...]

A gdzie mozna zdobyc takie zlecenie? Jesli ktos chce zaplacic, ja z
checia zaoferuje prowokowanie do czegokolwiek na jakiejkolwiek grupie

Przecież cały czas to robisz, prowodyrze!

Antenka

Data: 2009-09-23 15:43:02
Autor: mkarwan
Do pisujących z Tzva
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9d6pm$478$3mx1.internetia.pl...
<he®sk> пишет:
[...]

Chcesz być sprzedajną k...?

Data: 2009-09-23 21:20:47
Autor: VicAbarca
Do pisujących z Tzva
mkarwan пишет:
Chcesz być sprzedajną k...?

Eee nie, biznes jak biznes, zwykla e-usluga...
Moze nawet dotacje z dzialania 8.1 moznaby dostac?

--
Vic

Do pisujących z Tzva