[OT] Do poczytania. GS kreci wszystkie bańki. W tym tę z CO2

Data: 2009-06-30 23:19:37
Autor: george
[OT] Do poczytania. GS kreci wszystkie bańki. W tym tę z CO2
http://zerohedge.blogspot.com/2009/06/goldman-sachs-engineering-every-major.html

ostatnia "bańka" ... polecam.
mam nadzieje że nasz gwiazda udupi cały ten okropny SCAM.

a może nie... moze zakaża ładowania CO2 w związku z nadzchodzącą epoką lodowcową.
dżizas... (nóż mi sie w kieszeni otwiera).

george

[OT] Do poczytania. GS kreci wszystkie bańki. W tym tę z CO2