Do posiadaczy Fabii II 1.4 63 kW z klimą

Data: 2011-04-07 09:57:36
Autor: Robert_J
Do posiadaczy Fabii II 1.4 63 kW z klimą
Pytanie do posiadaczy aut jak w topiku: zechcielibyście sprawdzić i podać, czy po włączeniu klimy na postoju włącza się jednocześnie wentylator na chłodnicy ?

Podejrzewam że tak się dzieję chyba w każdym aucie z klimą.

Data: 2011-04-07 09:59:46
Autor: bratPit[pr]
[...]

to źle podejrzewasz ;-)

brat

Data: 2011-04-07 13:07:40
Autor: Robert_J
Do posiadaczy Fabii II 1.4 63 kW z klimą
Podejrzewam że tak się dzieję chyba w każdym aucie z klimą.

to źle podejrzewasz ;-)

Może i tak :-). Ale w każdym razie wentylator chyba dość szybko włącza się jak auto stoi z włączoną klimą...

Data: 2011-04-07 17:09:29
Autor: Przemysław Czaja
Do posiadaczy Fabii II 1.4 63 kW z klimą

Użytkownik "bratPit[pr]"

[...]

coś bliżej, bo jeszcze się nie spotkałem, żeby się wentylator nie załączył

Data: 2011-04-07 20:41:13
Autor: bratPit
[...]

nie musi się załączyć od razu -a rozumiem, że twórcy wątku o to właśnie chodzi, u mnie np jest tak, że jest czujnik ciśnienia z WY analogowym, jeżeli ciśnienie w układzie jest niskie to nie załącza się wentylator, sterownik klimy/wentylatorów startuje wentylator tłoczący dopiero po przekroczeniu pewnego ciśnienia - więc po włączeniu klimatyzacji chwilę chodzi bez wentylatorów, chociaż cały algorytm działania sterownika klimy nie jest dla mnie jasny - tzn jak i kiedy włącza wentylator tłoczący, kiedy ssący i na który bieg (każdy jest dwubiegowy),

brat

Do posiadaczy Fabii II 1.4 63 kW z klimą