Do posiadaczy Lenowo S10

Data: 2009-05-06 09:40:35
Autor: WebSmok
Do posiadaczy Lenowo S10
        Witam.
    Po pięciu miesiącach używania powyższego sprzętu zauważyłem zarysowania na matrycy, które spowodowane są odbiciem się na niej klawiszy. Zastanawiam się czy to bardziej powszechny problem, czy jedynie odwet chińskiego narodu na mojej osobie za krytykę ich zwyczajów żywieniowych odnośnie psów i kotów...
    Pozdrawy
        WebSmok

Data: 2009-05-06 09:45:44
Autor: BartekK
Do posiadaczy Lenowo S10
WebSmok pisze:
[...]
Ja używam S10 parę miesięcy jako narzędzia pracy w terenie - w transporcie lata po całym aucie, często coś ciężkiego zdarzy się na nim postawić, parę razy spadł, zapylenie brud i warunki terenowe. Ale nie stwierdziłem otarć na matrycy od klawiszy.

--
| Bartlomiej Kuzniewski

Do posiadaczy Lenowo S10