Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)

Data: 2014-10-09 22:21:49
Autor: Konspirator
Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
Mam coś takiego, że po wybraniu numeru i kliknięciu zielonej słuchawki, nawiązuje się połączenie, ale na ekranie wyświetla się symbol kłódki (czyli zapewne "blokada" dotyku) i napis "kliknij dwukrotnie aby odblokować", inaczej czerwona słuchawka nie działa. Czy da się to jakoś wyłączyć? Przeglądnąłem wszystkie opcje w ustawieniach i nie widzę takiej opcji. Pewnie da się przyzwyczaić do kończenia rozmowy przyciskiem zasilania, ale wolałbym jednak swobodnie czerwoną słuchawką.
Konia z rzędem temu, kto pomoże.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-09 23:42:46
Autor: K
On 09/10/2014 21:21, Konspirator wrote:
[...]

widze ze masz internet w domu, probowales w google?
konia bez rzedu tem,u kto mu powie jak sie wchodzi na google.

Data: 2014-10-10 09:22:20
Autor: Konspirator
W dniu 2014-10-10 00:42, K pisze:
widze ze masz internet w domu, probowales w google?

TAK.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-10 09:40:15
Autor: Konspirator
W dniu 2014-10-10 09:22, Konspirator pisze:
W dniu 2014-10-10 00:42, K pisze:
widze ze masz internet w domu, probowales w google?

TAK.

Dobra, sprawdziłem jeszcze na angielskojęzycznych stronach i się nie da, bo telefon nie ma czujnika zbliżeniowego. (Nigdy więcej Samsunga)
Może na custom romie, ale nie zamierzam się w to bawić.
Będę rozłączał przyciskiem włączania.

Taka, k-wa, nowość, telefon miał premierę w czerwcu, LTE, N, itd., a tu taki słaby aparat i brak tych czujników. Już Xperia U, którą zmusiłem do działania, ma to wszystko i gdyby nie ten mały ekranik, to bym tego Samsunga pogonił. :|

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-10 09:54:36
Autor: Chris
W dniu 2014-10-10 09:40, Konspirator pisze:
Dobra, sprawdziłem jeszcze na angielskojęzycznych stronach i się nie da,
bo telefon nie ma czujnika zbliżeniowego. (Nigdy więcej Samsunga)

No proszę a mój Samsung miał  :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-10 09:59:22
Autor: Konspirator
Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
W dniu 2014-10-10 09:54, Chris pisze:
No proszę a mój Samsung miał

S5? :>

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-10 10:29:10
Autor: GAD Zombie
Do posiadaczy Samsungw Galaxy (Ace 4)
W dniu 2014-10-10 09:59, Konspirator pisze:
W dniu 2014-10-10 09:54, Chris pisze:
No prosz a mj Samsung mia

S5? :>

Mj Core nie ma takich "ficzerw" ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-10-10 11:25:15
Autor: AL
W dniu 2014-10-10 00:42, K pisze:
[...]

chciałeś powiedzieć - nigdy więcej niskobudżetowca ;)

[...]

Bo inni producenci w najtanszych sluchawkach rowniez nie daja tego czujnika - to nie wina jedynie samsunga aaaa portfela osoby, ktora nabyla ten model telefonu :-P

Data: 2014-10-10 11:36:22
Autor: Konspirator
W dniu 2014-10-10 11:25, AL pisze:
chciałeś powiedzieć - nigdy więcej niskobudżetowca

Nie, Sony też już nie kupię, nawet Z4.
Nie wiem, co tam zostaje? HTC?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-10 11:40:54
Autor: Chris
W dniu 2014-10-10 11:36, Konspirator pisze:
W dniu 2014-10-10 11:25, AL pisze:
chciałeś powiedzieć - nigdy więcej niskobudżetowca

Nie, Sony też już nie kupię, nawet Z4.
Nie wiem, co tam zostaje? HTC?

iPhone :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-10 11:38:01
Autor: Chris
W dniu 2014-10-10 00:42, K pisze:
[...]

Ale u nas się przyjęło że kupując telefon za 500zł w biedronce ma mieć te same funkcje, mieć te same podzespoły, jakość materiału co flagowiec za 3000zł.

To wina Tuska :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-10 12:02:17
Autor: Konspirator
W dniu 2014-10-10 11:38, Chris pisze:
Ale u nas się przyjęło że kupując telefon za 500zł w biedronce ma mieć
te same funkcje, mieć te same podzespoły, jakość materiału co flagowiec
za 3000zł.

Ale wiesz, że ten telefon ma np. czterordzeniowy procesor 1,2 GHz, ekran sAMOLED, oczywiście LTE, A-GPS GLONASS, NFC i KitKata 4.4.4?
A premierę miał w czerwcu?
To nie jest telefon z Biedronki, więc dziwi mnie tych kilka 'niedoróbek'. Może Samsungowi chodziło o to, żeby nie mógł konkurować z ich flagowcami? Nie wiem, ale telefon potrzebowałem na już i wydawał się być bardzo dobrym wyborem, bo głównie zależało mi na LTE, a ten go miał. No i wygląda elegancko. :) Skończy się umowa, to może pomyślę nad gejFonem. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-10 13:21:23
Autor: Chris
W dniu 2014-10-10 12:02, Konspirator pisze:
[...]

Ale nie ma czujnika zbliżeniowego :)

[...]

Spoko to był żart z tą biedronką :) w sumie każdy telefon Samsunga wygląda tak samo a różnice to bebechy i wielkość.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-10 14:21:16
Autor: Konspirator
W dniu 2014-10-10 13:21, Chris pisze:
Ale nie ma czujnika zbliżeniowego

A aparat tak gówniany, że znowu będę musiał wszędzie nosić ze sobą superzooma (niemałego, w kieszeni się nie mieszczącego). Przywróciłem do życia Xperię U, swego czasu bardzo sympatyczny telefon, czujniki ma, dużego lightbara, ale ekran malutki i bateria trzyma pół dnia, a w Samsungu, chociaż cały czas wisi na Wi-Fi, wciąż 73%.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-12 13:10:12
Autor: Skylla
Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)

Bo inni producenci w najtanszych sluchawkach rowniez nie daja tego
czujnika - to nie wina jedynie samsunga aaaa portfela osoby, ktora
nabyla ten model telefonu :-P

Przesada. Lumia 520 ma czujnik zbliżeniowy i działa jak trzeba.
Do tego wszystko działa płynnie i bez zacięć a na baterii wytrzymuje mi 3 dni (bez gier i siedzenia godzinami w internecie - rozmowy smsy poczta i kilka stron www).
S.

Data: 2014-10-13 20:00:49
Autor: J.F.
Użytkownik "Konspirator"  napisał w wiadomości
Dobra, sprawdziłem jeszcze na angielskojęzycznych stronach i się nie da, bo telefon nie ma czujnika zbliżeniowego. (Nigdy więcej Samsunga)

Hm, ponoc ma, sprobuj wpisac *#0*, albo zainstalowac np Sensor Guru.

Może na custom romie, ale nie zamierzam się w to bawić.

To w koncu ma ale nie uzywa, czy nie ma, ale liczysz nowy soft je dolozy ?
A moze tylko wylaczyles gdzies w menu ?

J.

Data: 2014-10-13 21:16:40
Autor: Konspirator
W dniu 2014-10-13 20:00, J.F. pisze:
Hm, ponoc ma, sprobuj wpisac *#0*, albo zainstalowac np Sensor Guru.

Nie ma. Na przednim panelu jest tylko kamera i nic więcej. A przyglądnąłem się starej Xperii U, to ma kilka tych czujników.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-14 06:43:05
Autor: J.F.
Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
Dnia Mon, 13 Oct 2014 21:16:40 +0200, Konspirator napisa(a):
W dniu 2014-10-13 20:00, J.F. pisze:
Hm, ponoc ma, sprobuj wpisac *#0*, albo zainstalowac np Sensor Guru.

Nie ma. Na przednim panelu jest tylko kamera i nic wicej. A przygldnem si starej Xperii U, to ma kilka tych czujnikw.

Dziwne, bo Ace3 ma i wiele innych tez ma. Taki standard.

Ale moze wykrywa przylozenie do ucha po prostu ekranem dotykowym.

J.

Data: 2014-10-10 11:32:10
Autor: Trybun
W dniu 2014-10-09 22:21, Konspirator pisze:
[...]

Chyba standard u Samsungów. W bez systemowym Monte, także po połączeniu blokuje się ekran. Szlag może trafić gdy w trakcie połączenia jest potrzeba wpisywanie czegos z klawiatury, np, podnumerów centrali telefonicznej. Nie sądziłem że z Andkiem na pokładzie ta wada nadal występuje w Samsungach...

Data: 2014-10-10 12:40:06
Autor: Marco
[...]

ufff ... dobrze ze ten problem nie ma w SG S5, w Play'u wczesniej zaproponowali mi SG S+ i zalowalem tego wyboru bo nie mial Flash Led.
Marco

Data: 2014-10-11 09:24:20
Autor: Irokez
W dniu 2014-10-10 o 12:40, Marco pisze:
[...]

Mam staruszka Galaxy S Advance i też nie ma takiego problemu.

--
Irokez

Data: 2014-10-11 18:40:55
Autor: Trybun
W dniu 2014-10-10 12:40, Marco pisze:
[...]

A więc jednak nie standard. Widać że tylko w tych tańszych (co wcale nie znaczy że tanich) Samsung skąpi na czujniku zbliżenia.

Data: 2014-10-12 00:17:42
Autor: Konspirator
Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
W dniu 2014-10-11 18:40, Trybun pisze:
Samsung skąpi

Ale przecież nie z przyczyny, że model byłby za drogi.
Skąpią, bo ludzie by flagowców nie kupowali.

--

Data: 2014-10-12 16:35:09
Autor: animka
W dniu 2014-10-10 11:32, Trybun pisze:
[...]

Mój Trendy nie ma tej wady. Namęczyłam się za to z tym, którego wcześniej używałam (duos). Kłódki nie miał, ale jak potrzebowałam mieć dostęp do klawiatury w czasie połączenia to już to cholerstwo było zablokowane, czyli nie było czujnika zbliżeniowego.

--
animka

Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)